Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.

Data: 2015-10-20 21:27:38
Autor: Jawi
W dniu 2015-10-20 o 14:25, HubertO pisze:
> Beata Bublewicz jest szefem projektu ustawy o pierwszeństwie
> pieszego stojacego na chodniku w pobliżu przejścia dla pieszych.
O, to ja wiem, że mogę na nią głosować bo jestem jak najbardziej za.

Data: 2015-10-20 21:57:30
Autor: re
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.

Użytkownik "Jawi"

Beata Bublewicz jest szefem projektu ustawy o pierwszeństwie
pieszego stojacego na chodniku w pobliżu przejścia dla pieszych.
O, to ja wiem, że mogę na nią głosować bo jestem jak najbardziej za.
-- -
.... a oddając głos na nią dajesz jej pełnomocnictwo we wszelkich kwestiach, także tych, na które jeszcze nie wpadła i w ogóle na cokolwiek.

Ale spoko, może Ty też jeszcze nie wpadłeś na to, że dawanie pierwszeństwa pieszym jest szkodliwe społecznie.

Data: 2015-10-21 00:29:36
Autor: PlaMa
W dniu 2015-10-20 o 21:57, re pisze:

dawanie
pierwszeństwa pieszym jest szkodliwe społecznie.

mocne słowa...

Data: 2015-10-21 21:56:36
Autor: Jawi
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
W dniu 2015-10-20 o 21:57, re pisze:
... a oddając głos na nią dajesz jej pełnomocnictwo we wszelkich
kwestiach, także tych, na które jeszcze nie wpadła i w ogóle na cokolwiek.
A Ty oddając głos komuś innemu dajesz pełnomocnictwo wybiórcze jakoś?
podpowiedz jak, też tak uczynię.

Data: 2015-10-22 09:15:54
Autor: Maciek
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
W dniu 2015-10-20 o 21:57, re pisze:
... a oddając głos na nią dajesz jej pełnomocnictwo we wszelkich kwestiach, także tych, na które jeszcze nie wpadła i w ogóle na cokolwiek.
Eeeee. Jak coś się nie podoba, to w demokratycznym państwie zawsze można
zebrać podpisy i wystąpić z wnioskiem o referendum :-D

Maciek

Data: 2015-10-20 22:05:01
Autor: Czesław Wiśniak
> [...]
> pieszego stojacego na chodniku w pobliżu przejścia dla pieszych.
O, to ja wiem, że mogę na nią głosować bo jestem jak najbardziej za.

Ja nie, bo nie moj okreg. Poza tym nalezy do szmaciarskiej PO, ale ta jej probe przepchniecia ustawy to popieralem:)

Data: 2015-10-21 05:00:13
Autor: HubertO
Użytkownik "Jawi" <galaxband@poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]

> pieszego stojacego na chodniku w pobliżu przejścia dla pieszych.

O, to ja wiem, że mogę na nią głosować bo jestem jak najbardziej za.

Uzasadnij swoje stanowisko.
Przy obecnych przepisach pieszy nie jest dyskryminowany,
a samochody nie spalają więcej paliwa, zanieczyszczając środowisko.
Kierowca jest obowiązany zmniejszyć prędkość, aby nie narażać
pieszych wchodzących na przejście.

Data: 2015-10-21 06:27:07
Autor: Shrek
On 21.10.2015 05:00, HubertO wrote:

[...]

To ja, chociaż nie będę na nią głosował mogę?

1 - pierwszeństwo to rzecz ważna - powiedziałbym fundamentalna. Zasadniczo albo się je ma, albo nie. To nie mechanika kwantowa - ma być jasno określone.

2 - kierowca jest obowiązany, ale tego nie robi, gdyż jest przekonany, że mimo, że pieszy ma pierwszeństwo, to tak naprawdę on ma pierwszństwo.

3 - pierwszeństwo pod warunkiem, że nic nie jedzie nazywaz się fachowo "ustąpienie pierwszeństwa"

Shrek.

Data: 2015-10-21 22:06:00
Autor: Jawi
W dniu 2015-10-21 o 05:00, HubertO pisze:
O, to ja wiem, że mogę na nią głosować bo jestem jak najbardziej za.

Uzasadnij swoje stanowisko.
Shrek zrobił to za mnie.
Jestem i kierowcą, i rowerzystą, i pieszym.
Pada deszcz, a ja stoję, stoję, stoję. Mało kultury u większości kierowców widzę.
Moja żona zdawała na pj w zeszłym roku. Instruktor ją uczył i powtarzał, jedziemy jeśli pieszy nie wchodzi na ulicę. A ona bidula nie wiedziała, kiedy on wejdzie, czy się zatrzyma itd. Dużo niejasności i zastanawiania, niepewności. Na egzaminie wlazła jej baba przed maskę :)
A ja jej powtarzałem, że jak pieszy się zbliża do pasów to lepiej się zatrzymać i go przepuścić ;)
Co z tego co mówią przepisy dzisiaj, skoro jak coś się stanie to mu pieszy wtargnął nagle.
A tak, kierowca, bezpieczny w aucie, musi pomyśleć wcześniej i brać  na barki konsekwencje bardziej niż obecnie. A tam, gdzie są korki, zatory etc, potrzebne są światła na żądanie, pętle indukcyjne i co tam jeszcze technika nam daje.

Data: 2015-10-23 11:48:27
Autor: HubertO
Beata ...

Jestem i kierowcą, i rowerzystą, i pieszym.
Pada deszcz, a ja stoję, stoję, stoję. Mało kultury u większości kierowców
widzę.

A ja, pieszy, jak stoję, to krótko, bo nigdy nie zdarzyło się
żeby jechał sznur samochodów z dużą prędkością,
zderzak przy zderzaku, dłużej niż dwie minuty.
Zawsze jest luka i bez problemów przechodzę.
Do czekania to zmuszają mnie tylko światła.
U większości kierowców widzę kulturę,
u niektórych przesadną, bo baran zatrzymuje się,
a za nim jadę tylko ja i nikt wiecej, a pieszy stoi.

Co z tego co mówią przepisy dzisiaj, skoro jak coś się stanie to mu pieszy
wtargnął nagle.

Warto mieć kamerę w samochodzie.
Dużo jest też kamer monitoringu miejskiego,
monitoringu sklepów, banków.
Łatwiej ustalić winnego.

Data: 2015-10-26 00:30:35
Autor: J.F.
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
Dnia Wed, 21 Oct 2015 22:06:00 +0200, Jawi napisa(a):
W dniu 2015-10-21 o 05:00, HubertO pisze:
O, to ja wiem, e mog na ni gosowa bo jestem jak najbardziej za.
Uzasadnij swoje stanowisko.
Shrek zrobi to za mnie.
Jestem i kierowc, i rowerzyst, i pieszym.
Pada deszcz, a ja stoj, stoj, stoj.

No, to jest jakis argument.
Ale ... ile sekund tak stales, a ile metrow szedles ?
Zeby sie nie okazalo, ze po 30s samochody przejechaly, a moknales i
tak 5 minut ...

J.

Data: 2015-10-21 17:37:10
Autor: Cavallino
W dniu 20.10.2015 o 21:27, Jawi pisze:
> [...]
 > pieszego stojacego na chodniku w pobliżu przejścia dla pieszych.
O, to ja wiem, że mogę na nią głosować bo jestem jak najbardziej za.

Kapelusz PLONK

Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.