Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.

Data: 2015-10-21 12:34:14
Autor: neelix
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.

Użytkownik "HubertO" <ju4xsa@fes.pl> napisał w wiadomości news:562632cf$0$8373$65785112news.neostrada.pl...
Beata Bublewicz, postrach części kierowców kandyduje do Sejmu 2015.
Wybory 25 paźdź 2015, najbliższa niedziela.
Jest na liście Platformy Obywatelskiej w okręgu wyborczym nr 35,
Warmińsko-Mazurskie Olsztyn.
Okręg wyborczy nr 35 obejmuje: powiat ełcki, powiat giżycki, powiat
gołdapski, powiat kętrzyński, powiat mrągowski, powiat nidzicki, powiat
olecki, powiat olsztyński, powiat piski, powiat szczycieński, powiat
węgorzewski, miasto na prawach powiatu Olsztyn,
Beata Bublewicz jest szefem projektu ustawy o pierwszeństwie
pieszego stojacego na chodniku w pobliżu przejścia dla pieszych.
Projekt ten przyjął Sejm, ale przepadł w Senacie. W Senacie zabrakło tylko
jednego głosu, aby przeszedł.
Sejm nie zdołał odrzucić veto Senatu i projekt przepadł.
Jeżeli Bublewicz zostanie posłem w Sejmie 2015 to najprawdopodobniej ponowi
procedurę uchwalenia tego projektu, aby to pierwszeństwo pieszego zostało
zapisane w Prawie o Ruchu Drogowym i w ten sposób stało się obowiązujące.
Kandydaci do Sejmu z okręgu nr 35.
http://parlament2015.pkw.gov.pl/344_sejm/35_WARMINSKO-MAZURSKIE_Olsztyn

Platforma antyObywatelska to antyludzkie kanalie. Przez te 8 lat czynili nam obywatelon w tym kierowcom samo zło. Światła w dzień to ich robota. Upieprzenie kandydatów na kierowców egzaminami prawie nie do zdania to też robota tej wrogiej Polakom formacji. Dla nich liczy się tylko kasa. Dość tego!

neelix

Data: 2015-10-21 14:30:52
Autor: J.F.
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
Użytkownik "neelix"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:56276a2a$0$8390$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ano - cos w tym jest, i sie ladnie odzwierciedla w sonadazach, ale tak prawde mowiac:
-swiatla ... glupota, ale niemal nieistotna,
-fotoradary ... tak prawde mowiac, to mam wrazenie, jakby to ktos wprowadzal, ale sabotowal jednoczesnie. Malo dokuczliwe, a teraz jeszcze te naprawde dokuczliwe gminom zabrali.
-egzaminy ... mimo roznych zmian, to zaloze sie, ze kandydaci je jednak zdaja.
-punkty ... ostatnio polecieli, ale wczesniejsza zmiana przeszla bez echa - trudniej stracic PJ niz wczesniej, za 24 pkt po raz pierwszy nalezy sie tylko kurs reedukacyjny.

No nic - komu sie nie podobaja, niech glosuje na innych.

J.

Data: 2015-10-21 15:47:43
Autor: Shrek
On 21.10.2015 12:34, neelix wrote:

Światła w dzień to ich robota.

I moim zdaniem to akurat dobrze. Choć rzeczywiście teraz piesi, motocykliści i rowerzyści się mniej wyróżniają z tłumu. O sensowności można dyskutować i rację każdy będzie miał jak dupę - własną. Natomiast upiardliwe to w żaden wybitny sposób nie jest (przynajmniej dla mnie).

Upieprzenie kandydatów na kierowców egzaminami prawie nie do zdania to
też robota tej wrogiej Polakom formacji.

Zależy o co ci konkretnie chodzi. Jeśli o teorię to sam kierunek zmian był moim zdaniem słuszny - limitowany czas na odpowiedź, widok lub film jeśli był to "z pierwszej osoby" a nie rebusy w widokiem na skrzyżowanie z góry i pytaniem kto przejedzie drugi od końca (a co to cię obchodzi - ciebie interesuje kogo TY masz przepuścić). Pogłoski o długości drażka zmiany biegów i rozmiarach tablic rejestracyjnych uważam za niewiarygodne (a to dlatego, że akurat zdawałem i ani mi, ani nikomu z grupy się coś takiego nie przytrafiło, ani nikt z naszych poprzedników nie zwierzał się z takiej sytuacji instruktorowi).

Legło czasem wykonanie i sam bym przez to mało co nie oblał - masz film z podnoszącymi się półzaporami i migającymi czerwonymi. Stopklatka - zapory jakieś 60 stopni do ziemi - pytanie czy możesz jechać. Prawidłowa odpowiedź tak;)

Plac z tego co wiem się nie różni niczym (dla samochodów), bo dla moto to inna bajka. IMHO jeśli ktoś oblewał samochodem, to rzeczywiście w większości były ku temu powody (choć nie zdawałem, ale praktyka się chyba nie zmieniła, a teoria jest z grubsza ta sama).

Jeśli moto, to prawdopodobnie nie wyrobił slalomu wolnego (który w zamyśle miał być chyba symulacją przeciskania się w korku, a wyszedł sztuczką cyrkową) gladiusem, który słabiej skręca niż mój chopper. Co więcej w większości wynikało to z faktu, że wsiadasz na moto, na którym z definicji nie masz obycia i od razu musisz woltyżerkę uprawiać. Jak byś mógł zrobić rundkę próbną to pewnie zdawalność byłaby o 50% wyższa.

Inna sprawa, że nie mam pojęcia po co tego wymagać na prawku. Przecież wiadomo, że wszyscy to robią na 1 bez sprzęgła czyli z umiejętnościami czy praktyką nic to wspólnego nie ma. Pojeżdzą miesiąc to się naumieją. A dopóki się nie naumieją to lepiej dla nich, żeby w korkach stali grzecznie, a nie wydawało im się, że umieją się przeciskać. Tym bardziej rozdwojenie jaźni, że jakby się ktoś próbował przeciskać na egazminie, to najprawdopodobniej by z ręki oblał, albo przynajmniej został opierdolony przez egaminującego... stojącego w korku w... aucie;)

Shrek.

Data: 2015-10-21 16:24:02
Autor: J.F.
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
Użytkownik "Shrek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:n0851r$a1g$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Dlaczego - sa tez oficjalne statystyki wypadkow. Bezpieczenstwo sie poprawilo jak cholera. Wypadki spadly o 50%, o 100%, a co tam, bez kozery powiem o 200% :-P

A naprawde to jakby pogorszylo.

Natomiast upiardliwe to w żaden wybitny sposób nie jest (przynajmniej dla mnie).

Jak dostaniesz mandat za jazde bez swiatel w sloneczne poludnie to zmienisz zdanie.

Oczywiscie mozna miec automatycznie wlaczane lampki LED, wtedy nawet akumulator nie cierpi.
A pomagaja takie lampki w widocznosci jak cholera :-)

[...]

No ale opublikowane nie sa, to sie nie dowiemy.
Sprawdzic tez nie mozna.

I znow byly jakies statystyki - zdawalnosc sie pogorszyla, czasem mocno. Raczej nie dlatego ze gorzej sie nauczyli czy lepiej sprawdzali, tylko po prostu nie mozna bylo przetrenowac i chocby do tych zapor podniesionych o 60 stopni przyzwyczaic.
A tak swoja droga to wydaje mi sie, ze stare byly rzetelniejsze.
Owszem - bywaly podchwytliwe, bywaly niepotrzebnie utrudnione na zasadzie ze np "udziela" a obok "nie udziela", ale kazde jednak oparcie w przepisach mialo i dwuznacznosci nie bylo.

J.

Data: 2015-10-21 18:41:35
Autor: Shrek
On 21.10.2015 16:24, J.F. wrote:

Dlaczego - sa tez oficjalne statystyki wypadkow. Bezpieczenstwo sie
poprawilo jak cholera. Wypadki spadly o 50%, o 100%, a co tam, bez
kozery powiem o 200% :-P

A naprawde to jakby pogorszylo.

Być może. Ogólnie podejrzewam, że wpływ na statystyki ma to pomijalny.

Natomiast upiardliwe to w żaden wybitny sposób nie jest (przynajmniej
dla mnie).

Jak dostaniesz mandat za jazde bez swiatel w sloneczne poludnie to
zmienisz zdanie.

Może i bym się zgodził, gdyby nie to, że raz mnie zatrzymali i w końcu puścili a innym razem zamrygali długimi z naprzeciwka;)

[...]

Ty mnie mniej bardziej wierzę w doświadczenia swoje, innych ludzi z którymi siłą rzeczy gadasz przed placem i po i instruktorami niż w doniesienia z Faktu.

I znow byly jakies statystyki - zdawalnosc sie pogorszyla, czasem mocno.

A to akurat mnie nie dziwi. Wielu po prostu zakuwało te stare i jak pojawiły się na myślenie to smutek.

Raczej nie dlatego ze gorzej sie nauczyli czy lepiej sprawdzali, tylko
po prostu nie mozna bylo przetrenowac i chocby do tych zapor
podniesionych o 60 stopni przyzwyczaic.

Akurat zapory były ewidentnym błędem technicznym (za krótki film) i nie ma się do czego przyzwyczajać, tylko trzeba poprawić. Zresztą jak już ktoś oblewał to zwykle nie dwoma czy trzema punktami. Czasami to ludzkie pojęcie przechodziło jak można np dostać 1/3 punktów:)

Za to były oderwane od rzeczywistości.

Shrek.

Data: 2015-10-26 01:43:02
Autor: J.F.
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
Dnia Wed, 21 Oct 2015 18:41:35 +0200, Shrek napisa³(a):
On 21.10.2015 16:24, J.F. wrote:
Dlaczego - sa tez oficjalne statystyki wypadkow. Bezpieczenstwo sie
poprawilo jak cholera. Wypadki spadly o 50%, o 100%, a co tam, bez
kozery powiem o 200% :-P

A naprawde to jakby pogorszylo.

Byæ mo¿e. Ogólnie podejrzewam, ¿e wp³yw na statystyki ma to pomijalny.

No coz - na tyle niepomijalny, ze Austryjacy zniesli swoj nakaz.

[...]

Za to by³y oderwane od rzeczywisto¶ci.

Az tak bardzo nie. Za to nie bylo problemow jak chocby z tymi
zaporami.

J.

Data: 2015-10-26 08:38:19
Autor: Shrek
On 26.10.2015 01:43, J.F. wrote:

A naprawde to jakby pogorszylo.

Byæ mo¿e. Ogólnie podejrzewam, ¿e wp³yw na statystyki ma to pomijalny.

No coz - na tyle niepomijalny, ze Austryjacy zniesli swoj nakaz.

I co - statystyki im spad³y? Pozostaje jeszcze kwestia, ¿e czê¶æ bez nakazu ¶wieci³a i wcze¶niej i potem. IMHO sam przepis ma pomijalny wp³yw na statystykê. Choæby dlatego, ¿e niezale¿nie od przepisu ja bym na w³±czonych je¼dzi³. I wielu innych pewnie te¿. Na przyk³ad w Niemczech wiêkszo¶æ je¼dzi na ¶wiat³ach, mimo braku takiego obowi±zku.

[...]

To powiedz, co ciê obchodzi czy pojazd B przejedzie przedostatni?

Za to nie bylo problemow jak chocby z tymi
zaporami.

Te¿ by³y. Tylko jak siê uczy³e¶ do zdania teorii (czyli przelatywa³e¶ te testy dziesi±tki razy), to ³atwo by³o takie pytanie zapamiêtaæ i nauczyæ siê "prawid³owej" odpowiedzi. Zreszt± jak ju¿ napisa³em, to kwestie techniczne i tu rzeczywi¶cie polegli. Z tym ¿e sama idea jest s³uszna, a kwestie techniczne i transparentno¶æ, a co za tym idzie poprawno¶c zapewnion± przez open source pytañ mo¿na rozwi±zaæ. IMHO nowe pytania s± znacznie lepsze, bo dotycz± "podmiotu lirycznego", czyli tego co musisz ogarn±æ na drodze w rzeczywisto¶ci. Zdawa³em zarówno na starych jak i nowych i takie jest moje zdanie. Ka¿dy ma prawo do innego;)

Praktyki na B na nowych zasadach nie musia³em robiæ, ale chyba siê nie zmieni³a wcale (choæ nie wiem jak z podej¶ciem egazminatorów). Na A to rzeczywi¶cie pora¿ka. Slalom wolny to jakia¶ pomy³ka, dziweczyny co zdaj± A2 (czyli na moto o ma³ej mocy w stosunku do masy) dostaj± wykastrowanego gladiusa, który skrêca s³abiej ni¿ mój chopper, czyli defacto zdaj± to samo, bo na chucka ci koniki mechaniczne na egzaminie i maj± problem z wyprostowaniem maszyny, bo za cie¿ka i za wysoka;( A2 w za³o¿eniu by³a na s³absze i mniejsze motocykle, a dostajesz wykastrowan± krowê i musisz ni± wyprawiaæ sztuczki na placu bez rozgrzewki, w dodatku do ziemi dosiêgaj±c na palcach. W efekcie jedna laska na odlewniczej wykona³a zawrotkê przez ca³y plac i na pe³nej kurwie wjecha³a w p³ot (taki solidny, zabrali j± nieprzytomn± do szpitala, co dalej nie wiem, ale teraz jakie¶ ¶mieszne ¶iatki powiesili, tak jakby mia³y zatrzymaæ 200kg + je¿dzca). Po tym wydarzeniu nawet egzaminatorom zmiêk³a rura i przed placem dawali do zrozumienia, ¿eby na siebie uwa¿aæ a oni troszkê przymkn± oko na prêko¶æ przy slalomie szybkim. Sam dosta³em zjebkê od egzaminatora za dodanie gazu przy wyje¿dzie z szybkiego, bo wymogi wymogami, ale mokro by³o, wiêc...

Shrek.

Data: 2015-10-26 09:56:37
Autor: J.F.
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
U¿ytkownik "Shrek"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:n0kl98$7pl$1@node1.news.atman.pl...
On 26.10.2015 01:43, J.F. wrote:
A naprawde to jakby pogorszylo.
Byæ mo¿e. Ogólnie podejrzewam, ¿e wp³yw na statystyki ma to pomijalny.
No coz - na tyle niepomijalny, ze Austryjacy zniesli swoj nakaz.

I co - statystyki im spad³y?

Musialbym odszukac aktualne dane, ale to bylo tak, ze mieli w miare stabilny spadek od 20 lat - co roku troche wypadkow mniej.
Az pewnego roku spadku nie bylo.
To byl akurat ten rok, gdy swiatla wprowadzili.

[...]

No wiesz, jak u nas wprowadzali, to w Niemczech przy wyjezdzie z tunelu byla tablica
"Licht ?". Po polsku:  "Swiatla ?"
Teraz juz nie ma :-)

[...]

No ba - bez treningu nie zdales starych ... ale obawiam sie, ze obecnych tez nie :-)

Zreszt± jak ju¿ napisa³em, to kwestie techniczne i tu rzeczywi¶cie polegli.

O rzetelnosc chodzi.  W starych moze i pytali ktory pojazd przejedzie przedostatni, ale on rzeczywiscie w/g przepisow przejezdzal przedostatni.

[...]

Jakbys umial jezdzic, to bys nie mial problemu :-P

https://www.youtube.com/watch?v=fNh8tquXzc8

J.

Data: 2015-10-26 19:38:32
Autor: Shrek
On 26.10.2015 09:56, J.F. wrote:

[...]

Mo¿e. Nie upieram siê, ¿e nie. Choæ koincydencja, to trochê ma³o. Za du¿o zmiennych.

[...]

Zupe³nie bez nie. Ale wynik bez treningu mia³em znacznie lepszy na nowych ni¿ starych. Zresz± nowych jest wpizdu i chba nadal s± tajne, wiêc wszystkich i tak 10 razy nie przelecisz. Trzeba my¶leæ.

[...]

Raz, ¿e wiedza kompletnie bezu¿yteczna, bo ty masz wiedzieæ komu _ty_ masz ust±piæ pierwszeñstwa, dwa, ¿e nie do koñca zgodna z prawd±. Bywa³y sytuacje, gdzie zgodnie z prawem kto¶ móg³ pojechaæ wcze¶niej (bo ten któremu mia³ ust±piæ, sta³ bo mia³ ust±piæ innemu - w tej sytuacji jak nikomu innemu nie wadzisz, mo¿esz jechaæ, bo pierwszeñstwa nie wymuszasz) I w efekcie ostatniego mog³o nie byæ, bo pojecha³ np drugi;)

[...]

Oczywi¶cie, ¿e tak, z tym, ¿e z zasady przecie¿ nie umiesz je¼dziæ na zdawaniu pierwszego prawka (chyba, ¿e nielegalnie je¼dzisz wcze¶niej). Ja by³em w otyle dobrej sytauacji, ¿e 200 kilogramaowy motocykl jest dla mnie fizucznie do opanowania. Co ma zrobliæ laska która wa¿y 50kg i ma 160cm wzrostu? Chce zrobiæ A2 na ma³e motocykle, a odstaje 200kg krowê i nie dosiêga stopami do ziemi?

https://www.youtube.com/watch?v=fNh8tquXzc8

Tu masz naszych

https://www.youtube.com/watch?v=ALpRNVy1SOQ

I w sumie po rozgrzewce parogodzinnej te¿ bym teraz tak zrobi³, wiêc siê da (æwiczy³em to w³a¶nie w CSP i dawa³o radê). Pytanie czy to jest umiejêtno¶æ której nale¿y wymagaæ na egzaminie po 30 godzinach jazdy na motocyklu. Teraz to bym to plac zrobi³... no mo¿e nie z palcem w dupie, bo druga rêka jest do sprzêg³a przydatna, a robienie tego na jedynce bez gazu to jaka¶ pora¿ka techniczna (a tak siê robi na egzaminie).

Shrek

Data: 2015-10-21 19:01:13
Autor: re
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.

Użytkownik "Shrek"

[...]

-- -
No jak nie jest jak jest. Muszę załączać światła ręcznie mimo, że automatycznie załączają się, ale jak zapada zmierzch a nie w środku dnia nie wiadomo po ...ja. Żebym nie musiał odbierać sobie tego komfortu automatyczności musiałbym zamontować dzienne LEDy a to zarówno koszt LEDów jak i koszt ich montażu.

Data: 2015-10-23 11:49:58
Autor: HubertO
Beata ...
Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości

Platforma antyObywatelska to antyludzkie kanalie. Przez te 8 lat czynili
nam obywatelon w tym kierowcom samo zło.

PiSlamistów propaganda zrobiła ci wodę z mózgu.
Na okrągło PiSlamiści powtarzają to zaklęcie i widać,
że wryło ci się w mózg. Nic rzeczowego, konkretnego
nie potrafią powiedzieć.

Dla nich liczy siÄ™ tylko kasa.
neelix

Tak, zgadza się. Dla PiSlamistów liczy się tylko kasa.
Z SKOKów wyprowadzili miliardy. Wszyscy musimy za to zapłacić.
Twarz PiSu, Hofman nie gardził nawet drobnymi.

Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.