Beata Bublewicz kłamie ws przepisów dla rowerzystów?

Data: 2012-11-15 14:39:51
Autor: cytawa
Łaku pisze:
Beata Bublewicz kłamie ws przepisów dla rowerzystów?
http://ibikekrakow.com/2012/11/15/beata-bublewicz-klamie-ws-przepisow-dla-rowerzystow/

Lajkować, rozpowszechniać. Umieszczać na innych rowerowych blogach i stronach!

W sumie nie ma co krzyczec, bo pomysl poslanki jest ksiezycowy. Jest niezgodny ze wszystkim. Rownie dobrze mozna by dac nakaz patrzenia w lustro (krzywe) przed zakupem wodki, bo przeciez najwiecej wypadkow jest po wodce.

Akurat instynkty samozachowawcze nakazuja mi patrzec dookola glowy i mimo wszystko zatrzymac sie przed jadacym idiota. Ale nie mozna tego sankcjonowac prawnie. I na to sie nie zgodza prorowerowi prawnicy, ktorzy jednak dzialaja.

Poki co stosuje czesto taka taktyke: jade do samego konca tak szybko, jakbym mial wjechac, ale w ostatniej chwili, gdy samochod nie wykazuje ochoty zatrzymania sie, sam ostro hamuje. Widze, ze kierowca przezywa stres i o to chodzi. Nie sie ucza. Tak robi moj kolega i od niego sie nauczylem.

Jan Cytawa

Jan Cytawa

Data: 2012-11-15 14:43:27
Autor: ziemo
W dniu 2012-11-15 14:39, cytawa pisze:

[...]

Też to mam, staram się wszystko widzieć jednocześnie sprawiając wrażenie, że się wcale nie rozglądam, działa.

--
Ziemo

Data: 2012-11-15 15:06:50
Autor: szufla
[...]

Rowniez, w ten sposob postepuje.
Beata Bublewicz to corka naszego slynnego s.p. rajdowca. Akurat mialem wielki szacunek do niego. Widac brak ojca zrobil swoje :/

sz.

Data: 2012-11-15 23:32:49
Autor: Gotfryd Smolik news
Beata Bublewicz kłamie ws przepisów dla rowerzystów?
On Thu, 15 Nov 2012, szufla wrote:

[...do listy...]
Poki co stosuje czesto taka taktyke: jade do samego konca tak szybko,
jakbym mial wjechac, ale w ostatniej chwili,
[...]
Też to mam, staram się wszystko widzieć jednocześnie sprawiając wrażenie, że się wcale nie rozglądam, działa.

Rowniez, w ten sposob postepuje.

  A później jaki ubaw w czytaniu postów, jak to pedalarze na oślep
wjeżdżają na przejazdy ;)
  Zazwyczaj wtedy pytam, czy narzekający ma zwyczaj "wtargiwać" tym
z podporządkowanej kiedy sam jest na drodze z pierwszeństwem, ale
jakoś nie działa :]
  Za trudne.

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-11-15 15:25:31
Autor: ...::QRT::...

[...]

robie tak samo :)

Data: 2012-11-15 15:30:02
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-11-15 15:25, ...::QRT::... pisze:
[...]

Skoro już wpisujemy miasta, to ja też lubię ten sposób. Czasem nawet uderzam teatralnie w samochód.

--
Liwiusz

Data: 2012-11-15 15:54:09
Autor: arturb
On 2012-11-15 15:30, Liwiusz wrote:

Skoro już wpisujemy miasta, to ja też lubię ten sposób.

Skoro już o tym piszecie to parę lat temu też tak robiłem, ale
przestałem odkąd całkowicie przestałem jeździć drogami dla rowerów na
rzecz jezdni.
Naggle cała jazda rowerem stała się prostsza, bezpieczniejsza, mniej
sytuacji stresowych, zero kraweznikow, zero czekania na czerownym gdy na
jezdni jest zielone.

Zycie jest prosztsze i przyjemniejsze dla rowerzysty na jezdni poza
pewnymi wyjatkami naturalnie, ale tylko wyjatkami.

Data: 2012-11-15 21:54:12
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Thu, 15 Nov 2012 15:54:09 +0100, arturb napisał(a):

Zycie jest prosztsze i przyjemniejsze dla rowerzysty na jezdni

Popieram. Tzw. "ściezki rowerowe" są w 99% przypadków czystej wody pomyłką
lub objawem zwykłej niewiedzy, braku kompetencji czy jak ja wolę to nazwać
- głupoty urzędników,
--
Jacek

Data: 2012-11-16 04:33:35
Autor: rmikke
W dniu czwartek, 15 listopada 2012 15:54:40 UTC+1 użytkownik arturb napisał:
On 2012-11-15 15:30, Liwiusz wrote:

> [...]

Zycie jest prosztsze i przyjemniejsze dla rowerzysty na jezdni poza
pewnymi wyjatkami naturalnie, ale tylko wyjatkami.

Syćko prawda, panocku, ino na jezdni tyz sie zdaza, ze rower
na głównej zignorujom i z podpozondkowanyj wjadom.

Data: 2012-11-16 10:34:14
Autor: cytawa
arturb pisze:

[...]

tez nie unikam jazdy po jezdni bo jest szybciej i bezpieczniej (wbrew stereotypom). Pisalem o tym po tegorocznych wakacjach, gdzie DDRy mnie prawie do szalu doprowadzaly. Zaczynaly sie nijak, jeszcze gorzej konczyly, bez przerwy jakies przejazdy i skrecania w bok.

I w tym kierunku powinien isc ruch rowerowy. Czyli wyznaczac pasy dla rowerow w jezdni. Ale poki co trzeba walczyc.

Jan Cytawa

Data: 2012-11-16 13:28:56
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik cytawa napisał:
Czyli wyznaczac pasy dla rowerow w jezdni.

Jestem za.

Data: 2012-11-16 16:29:36
Autor: Q
[...]

Ja tez - ostatnio nawet udawalem zlamanie otwarte.

Beata Bublewicz kłamie ws przepisów dla rowerzystów?