Beata Bublewicz kłamie ws przepisów dla rowerzystów?

Data: 2012-11-15 06:31:18
Autor: rmikke
W dniu czwartek, 15 listopada 2012 14:17:39 UTC+1 użytkownik Łaku napisał:
Beata Bublewicz kłamie ws przepisów dla rowerzystów?

http://ibikekrakow.com/2012/11/15/beata-bublewicz-klamie-ws-przepisow-dla-rowerzystow/

Lajkować

Chętnie, a jaki¶ guziczek do tego?

Nie żeby mi akurat był niezbędny, mam share-o-holica, ale wydaje mi się,
że jaki¶ gadżecik ułatwiaj±cy puszczenie w ¶wiat byłby na miejscu.

Beata Bublewicz kłamie ws przepisów dla rowerzystów?