Beata Kempa o ¶piewaniu w żałobie.

Data: 2010-07-07 21:56:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Beata Kempa o ¶piewaniu w żałobie.

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomo¶ci news:i12le6$60h$1inews.gazeta.pl...
Radio Zet, ¶roda; godz. 8.15, rozmowa Moniki Olejnik z posłank± PiS Beat± Kemp±.

Monika Olejnik: Kto powinien być szefem klubu PiS?

Beata Kempa: Pani redaktor, my¶lę, że klub dzisiaj się zbiera, być może podejmie decyzje, na razie póki co spokojnie pracujemy. Nam jest trudniej...

A proszę powiedzieć dlaczego się pani...

Beata Kempa: ...podejmować decyzje ze względu na to, że mamy w pamięci naszych przyjaciół, Grażynkę Gęsick± i pana Krzysztofa Putrę.

No, maj± państwo, tak maj± państwo w pamięci, ale zauważyłam, że pani ¶piewała w czasie kampanii wyborczej także można jedno pogodzić i drugie, prawda.

Ale pani redaktor, kampania wyborcza, ja bardzo przepraszam, nikt nie przerwał absolutnie żałoby.

No, żałoba jest przerwana już w sejmie, już nie będzie dalej portretów na fotelach tych, którzy zginęli.

Pani redaktor ja pochodzę z tradycyjnej rodziny, dla mnie żałoba trwa rok, widzę, że dla moich przyjaciół w klubie parlamentarnym również, prosimy o uszanowanie naszej decyzji w tej sprawie.

Czyli posłowie nie będ± siadać na tych fotelach?

To jest suwerenna decyzja posłów nowych, którzy przyszli, oni nie chc±, szanuj± wolę i pani redaktor my¶lę, że należy to tak pozostawić.

Aha, czyli będ± portrety, będ± kwiaty, a posłowie będ± siedzieli nie w tych miejscach, w których powinni, tak?

Pani redaktor, ja my¶lę, że oni jak najbardziej to jest też ich inicjatywa, nie maj± ¶miało¶ci usi±¶ć na te miejsca, ja bym prosiła żeby to po prostu uszanować.

No, dobrze, pytam pani±, no bo pani ¶piewała, więc wydawało mi się, że żałoba się skończyła.

To była sytuacja, pani redaktor, sytuacja kampanii wyborczej, która została wymuszona przez katastrofę smoleńsk± i sytuacja, któr± mieli¶my w Łomży tak±, że pan prezes Jarosław Kaczyński uszanował wolę s±du i poszedł na posiedzenie s±du i bronił naszego stanowiska osobi¶cie, spowodowała to, że zaplanowana wizyta w Łomży musiała się nieco przeci±gn±ć.

I dlatego pani ¶piewała.

I w tej sytuacji, to była decyzja taka ostateczna i chwili.

http://wyborcza.pl/Polityka/1,103835,8110424,Beata_Kempa_o_spiewaniu_w_zalobie.html

Dwa w jednym.

Data: 2010-07-07 22:09:36
Autor: mkałrwan jest debilem
Beata Kempa o ¶piewaniu w żałobie.
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Dwa w jednym.

Heden shoulders ;-))

Przemysław Warzywny

--

"Sk±d jednak wzi±ł się ten autentyczny tragizm Kaczyńskiego? W 1990 czy 1991 roku, jeszcze jako "żoliborski konserwatysta", chciał być przywódc± polskiej inteligencji, skuteczniejszym od Adama Michnika. Zamiast tego stał się ostatecznie populistycznym liderem, skuteczniejszym od Andrzeja Leppera".

Data: 2010-07-07 22:43:44
Autor: wekon
"mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote in message news:i12mu4$arf$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Dwa w jednym.

Heden shoulders ;-))

Przemysław Warzywny

to se dwa debile pogadaly :-)

wekon

Data: 2010-07-08 07:40:46
Autor: mkałrwan jest debilem
Beata Kempa o ¶piewaniu w żałobie.

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał

to se dwa debile pogadaly :-)

Z kim rozmawiałe¶?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-09 01:55:20
Autor: wekon
"mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote in message news:i13od1$9ks$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał

to se dwa debile pogadaly :-)

Z kim rozmawiałe¶?

Ty mnie debilu do was nie doł±czaj.

wekon

Data: 2010-07-09 07:27:36
Autor: mkałrwan jest debilem
Beata Kempa o ¶piewaniu w żałobie.
Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c366569$0$17086$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Cokolwiek bym nie robił, nie zmieni to faktu, że jeste¶ idiot±, więc co ci zależy odpowiedziec?

Przemysław Warzywny