Beata Kempa przyparta do muru - rozpaczli wa obrona, PiSÅ‚anka zaprzecza jakoby...

Data: 2010-01-05 16:09:59
Autor: Slawek SWP
Beata Kempa przyparta do muru - rozpaczli wa obrona, PiSÅ‚anka zaprzecza jakoby...
Beata Kempa przyparta do muru - rozpaczliwa obrona, PiSłanka zaprzecza jakoby znała aferzystów a przecież spotyka się - przynajmniej z niektórymi często! Czy POsłowie ujawnią prawdę związaną z Rysiem, Mirem i Zbychem(?)
Dosyć kłamstw i półprawd! Czas na rządy twardej ręki! Twarda ręko! Przybywaj!

http://www.rp.pl/artykul/2,415144_Kempa__Nie_znam_Rysia__Mira__Zbycha_ani_Grzesia_.html

--
SÅ‚awek SWP
Małpę od człowieka odróżnia się po zachowaniach ludycznych z tym, że trafiają się przypadki niemal nieodróżnialne...

Data: 2010-01-05 16:15:26
Autor: Piotr
Beata Kempa przyparta do muru - rozpaczli wa obrona, PiSÅ‚anka zaprzecza jakoby...
Dnia Tue, 05 Jan 2010 16:09:59 +0100, Slawek SWP napisa³(a):

Beata Kempa przyparta do muru - rozpaczliwa obrona, PiS³anka zaprzecza jakoby zna³a aferzystów a przecie¿ spotyka siê - przynajmniej z niektórymi czêsto! Czy POs³owie ujawni± prawdê zwi±zan± z Rysiem, Mirem i Zbychem(?)
Dosyæ k³amstw i pó³prawd! Czas na rz±dy twardej rêki! Twarda rêko! Przybywaj!

http://www.rp.pl/artykul/2,415144_Kempa__Nie_znam_Rysia__Mira__Zbycha_ani_Grzesia_.html

No i na cmentarzu siê nie spotyka³a... Hesk jej nie uwierzy... To przecie¿
takie normalne, he, he.
Piotr
--
Czego to ludzie z ¿alu nie zrobi±:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-05 17:54:33
Autor: = he®sk =
On Tue, 5 Jan 2010 16:15:26 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]

No i na cmentarzu siê nie spotyka³a... Hesk jej nie uwierzy... To przecie¿

 nie wiem z kim mogla spotykac sie samiczka losia beatka zwana.  nieurodziwa jest to i pewnie miejsce na spotkania wybierala odludne.
 niby dlaczego mam jej wierzyc? z oczu zle jej patrzy ;o)))

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-01-05 20:11:25
Autor: Piotr
Beata Kempa przyparta do muru - rozpaczliwa obrona , PiS³anka zaprzecza jakoby...
Dnia Tue, 05 Jan 2010 17:54:33 +-0100, = he+AK4-sk = napisa+AUI-(a):

nie wiem z kim mogla spotykac sie samiczka losia beatka zwana.  nieurodziwa jest to i pewnie miejsce na spotkania wybierala odludne.
 niby dlaczego mam jej wierzyc? z oczu zle jej patrzy ;o))

Ja tam nie wiem hesku dlaczego mia+AUI-by+AVs- jej wierzy+AQc- i niewiele mnie to
obchodzi. Natomiast dziwi mnie, +AXw-e wierzysz Zbychowi i Rychowi. :-) Ale
wida+AQc- ju+AXw- taki los betonu.
Piotr
--
z chuci to potrafi bezrobotnemu nie+AXo-le odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-06 11:55:32
Autor: =he®sk=
On Tue, 5 Jan 2010 20:11:25 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> nie wiem z kim mogla spotykac sie samiczka losia beatka zwana.
>  nieurodziwa jest to i pewnie miejsce na spotkania wybierala odludne.
>  niby dlaczego mam jej wierzyc? z oczu zle jej patrzy ;o))

Ja tam nie wiem hesku dlaczego mia³by¶ jej wierzyæ i niewiele mnie to
obchodzi.

 mnie tez. babka nie jest urodziwa, zle jej z oczu patrzy wiec
 pierwsze wrazenie jest negatywne. tyle.

Natomiast dziwi mnie, ¿e wierzysz Zbychowi i Rychowi. :-)

 akurat na temat chleba wiem wiecej niz tu sie pisze.
 o "rycho" nie mam pojecia co to za typ.

Ale widaæ ju¿ taki los betonu.

 beton = elektorat pis ;o)))

Data: 2010-01-05 16:45:02
Autor: cirrus
Beata Kempa przyparta do muru - rozpaczliwa obrona, PiS³anka zaprzecza jakoby...
U¿ytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hhvksu$96a$1atlantis.news.neostrada.pl...

Wykop Stalina z grobu.

--
stevep

Data: 2010-01-05 16:49:56
Autor: Slawek SWP
Beata Kempa przyparta do muru - rozpaczliwa obrona, PiS³anka zaprzecza jak oby...
U¿ytkownik cirrus napisa³:
[...]

A jak siê przeziêbi...? On nie szczepiony jest (¿adnym narz±dem). Poza tym ja tylko wzywam i wykrzykujê - nie wiesz...(?) Teraz to jest TOP KUL HOP najbardziej HEJ i w³a¶ciwy target barani w przepa¶æ leci a¿ mi³o! I takie fajne Beeeeeeeeeeeeeeeeee s³ychaæ, odg³osy krêcenia lodów to s±!

--
S³awek SWP
Ma³pê od cz³owieka odró¿nia siê po zachowaniach ludycznych z tym, ¿e trafiaj± siê przypadki niemal nieodró¿nialne...