Beata Sawicka przed sądem, czyli proces za "kuszenie".

Data: 2009-10-05 08:10:41
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Beata Sawicka przed sądem, czyli proces za "kuszenie".
Co wolno CBA? - nad tym pytaniem zacznie się od dziś zastanawiać warszawski sąd okręgowy. Zapyta o to także Mariusza Kamińskiego, szefa biura.

http://wyborcza.pl/1,75478,7108899,Beata_Sawicka_przed_sadem__czyli_proces_za__kuszenie_.html

Przemek

"Operacja specjalna CBA przeciwko posłance PO skończyła się trzy tygodnie przed wyborami parlamentarnymi. Kilka dni przed nimi szef CBA Mariusz Kamiński na specjalnej konferencji pokazał materiały obciążające Sawicką (nagrania wideo i z podsłuchu), mówił: "Ta konferencja każe się zastanowić, na kogo oddać swój głos. Polacy sami wyciągną wnioski.

 Sprawa Sawickiej wywołała polityczną burzę i być może przyczyniła się do klęski wyborczej PiS."

--

"Ja, Jarosław Kaczyński, wyrażam szczery żal i przepraszam Janusza Kaczmarka za zarzucenie mu, że tkwi w układzie, i nazwanie go agentem-śpiochem" - przeprosiny tej treści prezes PiS ma zamieścić na pierwszej stronie głównych dzienników - zdecydował warszawski sąd.

Data: 2009-10-05 08:24:25
Autor: jadrys
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry pisze:
[...]

Nie, proces za normalne łapówkarstwo.. To naprawdę jest żenujące gdy się z łapówkarki robi ofiarę.

Data: 2009-10-05 01:27:16
Autor: Antenka
Beata Sawicka przed sądem, czyli proces za "kus zenie".
Nie, proces za normalne łapówkarstwo.. To naprawdę jest żenujące gdy się
z łapówkarki robi ofiarę.

Nie dziw się, przeciez żyjesz w chorym państwie, które chroni tzw.
pesudo - elyty - łapówkarzy i  zwykłych przestępców, a depcze prawa
szarego obywatela, chociażby do swobodnego wypowiadania swoich
poglądów.
Ta Swaicka nawet grać nie potrafiła. To co zaprezentowała wtedy w
budynku Sejmu RP, to była scena jak z tandetnego, amerykańskiego
melodramatu. Żenada. :- /

Antenka

Data: 2009-10-05 11:18:29
Autor: awe

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:76cf8348-1efa-4fe6-980e-caa7d8be4591v2g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
Jarek broni pedofilii z PO. Moze to ksiadz?
awe

Data: 2009-10-05 13:16:11
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Masz rację , jakbym patrzył na "love story" bez happy endu :-D . Zakochała się biedaczka w ....500-set tys. złotych.

Data: 2009-10-05 13:26:00
Autor: Antenka
Beata Sawicka przed sądem, czyli proces za "kus zenie".
Masz rację , jakbym patrzył na "love story" bez happy endu :-D .
Zakochała się biedaczka w ....500-set tys. złotych.

A pamiętasz jak teatralnie osunęła się na balustradę sejmową?
Oczywiście z jednej i drugiej strony już byli przygotowani statyści,
którzy na hasło : "Uwaga, teraz się przewrócę" - w locie ją łapali! :D
Myślę, że o wiele lepiej zagrałabym tę scenę . Sawicka to amatorka.

Antenka

Data: 2009-10-05 23:15:48
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Pamiętam :-D ..
 Sawicka wydaje się być amatorką we wszystkim co robi, jej koledzy robią przekręty na grube miliony, a ona nawet głupich 100 tysięcy nie może ukręcić :-( ..

Data: 2009-10-06 02:16:47
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hadnm7$f7o$1news.onet.pl...
Antenka pisze:
[...]

i to faktycznie wzbudza we mnie wspolczucie. nie dosc ze nie ma kasy to pograzyla sie...na cala polske ja pokazuja. ona ma chyba jakies dziecko. jeden wielki burdel. Mysle ze nie ma wyjscia. Normalnie staralaby sie wyciszyc sytuacje a tak robi teatr na polityczne zamowienie. Nie ma nic gorszego niz takie pozbawianie sie czlowieczenstwa.
awe

Data: 2009-10-06 20:14:51
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Niestety nie jestem tak litościwy jak Ty, i wcale jej nie współczuję... Nie współczuje żadnemu przyłapanemu łapówkarzowi. Współczuje za to biednym ludziom którzy nie mają na chleb..

Data: 2009-10-06 02:14:23
Autor: awe

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:e2aea103-a2d9-43dd-864c-2a5bac31e176m20g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
jestem pewien ze tak.:-)
awe

Data: 2009-10-05 23:14:50
Autor: Antenka
Beata Sawicka przed sądem, czyli proces za "kus zenie".
jestem pewien ze tak.:-)

Kiedyś usłyszałam od faceta, który mnie podrywał ( akacja rozgrywała
się jakieś 4 lata temu w sklepie mojego znajomego), a ja starałam się
go spławić, takie słowa : "pani jest komediantką!" :D Odtąd jestem
święcie przekonana, że mam talent w tej dziedzinie :D.

Antenka

Data: 2009-10-05 08:29:06
Autor: Piotr
Dnia Mon, 05 Oct 2009 08:24:25 +0200, jadrys napisał(a):

Nie, proces za normalne łapówkarstwo.. To naprawdę jest żenujące gdy się z łapówkarki robi ofiarę.

Warzywny to fanatyk, jego rolą jest polec za PO, a nie zrozumieć.
Piotr

Data: 2009-10-05 08:30:50
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Beata Sawicka przed sądem, czyli proces za "kuszenie".

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał

Nie, proces za normalne łapówkarstwo.. To naprawdę jest żenujące gdy się z łapówkarki robi ofiarę.

W tej sprawie powinno byc dwoje winowajców. Jedym, Sawicka, a drugim CBA, które nie miało prawa w ten sposób zachowac się w stosunku do niej.

Przemek

Data: 2009-10-05 08:40:05
Autor: jadrys
[...]

Nie zgadzam się, albo rzeczywiście chcemy ukrócić "kręcenie lodów", albo róbmy grę pozorów i prowadźmy czystą grę wobec przestępców.  Wiesz Jacek, pieprzyć takie prawo "bezwzględne dla słabych, bezsilne dla mocnych".. W imieniu społeczeństwa apeluję do p. premiera o przyznanie wysokich premii dla ludzi zajmujących sie tzw. sprawą Sawickiej..

Data: 2009-10-05 09:01:25
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
[...]

CBA złamao prawo i na to nie może byc zgody! Nie może byc tak, żeby chcąc udowodnic komuś przetępstwo, trzeba samemu je popełnic. W ten sposób sankcjonujesz całe bydło, które zrobiła przestępcza ekipa Kaczyńskiego. Przypomnij sobie sprawę Barbary Blidy, gdzie próbowano spektakularnie zatrzymac kogoś, na kogo prokurator nie miał NIC! Gdyby nie chore dążenie karła do udowodnienia społeczeństwu swojej "praworządności i sprawiedliwości", Barbara Blida, by żyła. W ten sposób chcesz ukrócic kręcenie lodów? Tym ludziom chcesz przyznac wysokie premie? Gratuluje Ci Jadrys takiego myślenia (sic!).

Przemek

Data: 2009-10-05 09:32:25
Autor: jadrys
[...]

Tak, chcę im przyznać. Ja jako człek plebsu (zdecydowana większość społeczeństwa) czuję się usatysfakcjonowany działaniem CBA w tej sprawie. A jeżeli rzeczywiście złamali prawo, to jednak nikt nie poniósł  na tym szkody, poza przestępczynią oczywiście.
A co do p. Blidy? No cóż bez roztrząsania tego na czynniki pierwsze  - myślę  jednak  że  nikt niewinny nie popełnia samobójstwa.

Data: 2009-10-05 09:36:05
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
[...]

Skąd wiesz, że to było samobójstwo?

Przemek

Data: 2009-10-05 09:53:53
Autor: jadrys
[...]

Nie wiem.. Po prostu - wszystko na to wskazuje.. Wszystko niestety wskazuje również na wysoka nieprofesjonalność osób zatrzymujących p. Blidę.

Data: 2009-10-05 13:10:03
Autor: jadrys
Beata Sawicka przed sądem, czyli proc es za "kuszenie".
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w

Nie wiem.. Po prostu - wszystko na to wskazuje..

Bzdury pleciesz, nic na to nie wskazuje. Nawet nie było na pistolecie odcisków palców rzekomej samobójczyni. Przeczytaj raport, który mówi o tym, że zwłoki były przemieszczane po śmierci, że pocisk wszedł w ciało pod nienaturalnym kątem, że funkcjonariuszka stojąca obok ofiary nie słyszała strzału, itp.

Przemek

[...]

To co wobec tego sugerujesz? Weszli "bandyci-mordercy" w mundurach i zastrzelili bogu ducha winna kobiecinę? W takie teorie spiskowe to nawet ja miłośnik literatury sci-fi i fantasy nie wierzę

Data: 2009-10-05 15:36:08
Autor: jadrys
[...]

Najbardziej prawdopodobna wersja to taka, że Blida szarpała się w łazience z funkcjonariuszką ABW i wtedy padł strzał, stąd duży, nienaturalny kąt pod którym kula weszła w ciało. Ślużby Kaczyńskiego wpadły w panikę, wytarli broń, by pozbyc się śladów funkcjonariuszki. Potem rozważano różne wersje jak się tłumaczyc z tego zdarzenia i przemieszczano ciało... Gdyby odpowiednio przycisnąc sierotę z ABW, która była z Blidą w łazience, to cała prawda ujrzałaby światło dzienne.

Przemek

Tak, ta teoria wydaje sie mieć ręce i nogi i jest najbardziej prawdopodobna.. Wszystko inne nie trzyma się kupy. Po prostu wypadek który spowodowały niekompetentne matoły z CBŚ.

Data: 2009-10-05 15:43:58
Autor: Piotr
Dnia Mon, 05 Oct 2009 15:36:08 +0200, jadrys napisał(a):

Tak, ta teoria wydaje sie mieć ręce i nogi i jest najbardziej prawdopodobna.. Wszystko inne nie trzyma się kupy. Po prostu wypadek który spowodowały niekompetentne matoły z CBŚ.

Eee, no co ty, zupelnie nie rozumiesz Warzywnego. To Kaczyńscy zabili
Blidę, specjalnie... A konkretnie to pistolet trzymał Jarosław, za
cyngiel ciągnął Ziobro a celowal Lech (stąd ten dziwny kąt, he, he). Piotr

Data: 2009-10-05 23:16:05
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Akurat w tym wypadku Jacek może mieć rację, mówiąc że to był wypadek, napisał zupełnie sensownie.. I wina funkcjonariuszy CBŚ jest bezsporna.

Data: 2009-10-05 10:08:52
Autor: Vicek
> [...]

> A co do p. Blidy? No cóż bez roztrząsania tego na czynniki pierwsze  - > myślę  jednak  że  nikt niewinny nie popełnia samobójstwa.

Jeśli Ty wiesz,że to nie było samobójstwo, to Twoim obowiązkiem jest złożyć w
tej sprawie doniesienie do prokuratury. Jeśli tego nie zrobiłeś i nie zrobisz,
jesteś przestępcą. I tyle i aż tyle.

--
 V.

Data: 2009-10-05 11:17:07
Autor: awe

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:hac5k7$ka1$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- --
Jarus ja ci gratuluje dobrego poczucia, od kiedy to dzialania CBA polegajace na prowokacji sa bezprawne. Cos Ci chlopie popierdolilo. Poza tym fantastycznie Blida popelnila samobojstwo w sytuacji gdy prokurator nic na nia nie mial. Niesamowite. Moze byla jebnieta?
awe

Data: 2009-10-05 12:36:51
Autor: Stary Belfer
[...]
Blida nie żyje, bo się zastrzeliła, gdyż miała dużo na sumieniu (lub ją sprzątnięto przez kreta, aby nie mogła zeznawać).
CBA złamało prawo? A jaki paragraf konktretnie?
To, ze podjęli grę - nie oznacza złamania prawa: złapali przestępcę.
AC

Data: 2009-10-05 12:23:35
Autor: Stary Belfer
Beata Sawicka przed sądem, czyli proces za "ku szenie".
W tej sprawie powinno byc dwoje winowajców. Jedym, Sawicka, a drugim CBA, które nie miało prawa w ten sposób zachowac się w stosunku do niej.
Sawicka to typowa łapówkara - została załapana na gorącym uczynku.
AC

Data: 2009-10-05 11:02:03
Autor: awe
Beata Sawicka przed sądem, czyli proces za "kuszenie".
No normalnie chyba Jarek usiade kolo Ciebie i sie rozplaczemy
awe

Data: 2009-10-05 23:09:43
Autor: Antenka
On 5 Paź, 11:02, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
No normalnie chyba Jarek usiade kolo Ciebie i sie rozplaczemy
awe

 A a a a a a a...chlip chlip... ;-()

Antenka :D

P.s. Nie masz wyjścia  Ave - czytając Kupeckiego pseudonim "Kawecki"
tylko można usiąść i płakać  :-D

Beata Sawicka przed sądem, czyli proces za "kuszenie".