Beatyfikacja JPII na otarcie lez polaczkom

Data: 2011-01-15 00:42:40
Autor:
Beatyfikacja JPII na otarcie lez polaczkom
Gdyby nie Smolensk czekalibysmy na beatyfikacje kilka lat dluzej...

Data: 2011-01-15 03:47:49
Autor: MH
  <kiepsk.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Gdyby nie Smolensk czekalibysmy na beatyfikacje kilka lat dluzej...

================

Nie mogę się doczekać !!!  Strasznie mi na tym zależy !!

MH

Data: 2011-01-15 03:59:58
Autor:
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
  <kiepsk.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > Gdyby nie Smolensk czekalibysmy na beatyfikacje kilka lat dluzej...

Nie mogę się doczekać !!!  Strasznie mi na tym zależy !!

A niby z jakiego powodu? Myslisz ze ci osobiscie pomoze czy w koncu polaczki
przestana nawijac o Smolensku? Ja bym sie nie ludzil, ale wszak nie jestes mna... --

Beatyfikacja JPII na otarcie lez polaczkom