Beatyfikacja Piusa XII coraz bliżej

Data: 2010-01-21 16:32:30
Autor: abc
Beatyfikacja Piusa XII coraz bliżej
W 2005 roku, niedługo po śmierci Jana Pawła II, u 31-letniej nauczycielki w
ciąży stwierdzono złośliwy nowotwór z przerzutami (chłoniak Burkitta). Mąż
zaczął się modlić o wstawiennictwo polskiego papieża.

Pewnej nocy mężczyźnie ukazał się we śnie Jan Paweł II. Powiedział: "Ja nie
mogę nic zrobić. Proszę się modlić do tego kapłana", i pokazał mu wizerunek
młodego, szczupłego księdza. Dopiero kilka dni później, przeglądając jakieś
kolorowe pismo, mąż chorej kobiety natknął się na identyczne zdjęcie i
pojął, że chodzi o Eugenia Pacellego, późniejszego Piusa XII.

Gdy kobieta ozdrowiała, a dziecko urodziło się zdrowe, małżeństwo
poinformowało o tym Watykan. Stolica Apostolska zwróciła się do diecezji, z
której pochodzi małżeństwo, o zbadanie sprawy. Arcybiskup Felice Cece
powołał trybunał diecezjalny, który przystąpił do pracy.

Na razie powtórna analiza biopsji potwierdziła pierwotną diagnozę chłoniaka
Burkitta. Jeśli trybunał uzna, że chodzi o uzdrowienie niewytłumaczalne z
naukowego punktu widzenia, sprawą zajmie się Kongregacja ds.
Kanonizacyjnych.

Więcej
http://www.rp.pl/artykul/67352,422180_Koscielny_trybunal_bada_cud_Piusa_XII.html

Data: 2010-01-21 07:55:03
Autor: J-23
On 21 Sty, 16:32, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Czy to ten, ktory poswiecal bron hitlerowca?

J-23 itede...

Data: 2010-01-21 08:46:54
Autor: J-23
On 21 Sty, 16:55, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

Czy to ten, ktory poswiecal bron hitlerowca?

....hitlerowcom

Data: 2010-01-21 16:46:33
Autor: Polok_Prawdziwy
Beatyfikacja Piusa XII coraz bliżej

Wcorej Maryna uksyzowanego Krystusa na Ksyzu skondsik psywlekła.

Łocywistałocywistośś, zaroski ten Ksyzświnty wzionłem i wchlewiku w pomiesane
krowsko-baranie GUWNO wetknołem, coby nasom gadzinem wednieiwnocy łod
niescenśliwych wypadkuw i chorub łokrutnych chronił...

PS - miołem jus tam wceśnij porem Ksyzuwpsenojświntsych, ino łokrutnie pryntko
wtych łodchodach i amonioku gnijom...

Data: 2010-01-21 16:50:45
Autor: u2
W dniu 2010-01-21 16:32, abc pisze:

[...]