Beatyfikacja Zdzisia, Mira, Grzesia i Rysia

Data: 2009-12-29 18:17:39
Autor: u2
Beatyfikacja Zdzisia, Mira, Grzesia i Rysia
http://www.wprost.pl/ar/183046/Czarnecki-beatyfikujmy-Chlebowskiego-i-Drzewieckiego/

"Natomiast główni bohaterowie afery hazardowej - Zbigniew Chlebowski i
Mirosław Drzewiecki zdaniem Czarneckiego doczekają się... beatyfikacji.
"Właśnie władze PO podjęły decyzję, aby wystąpić do Komisji Wspólnej
Rządu i Episkopatu o rychłą beatyfikację obu tych męczenników za wiarę w
nieskrępowany żadnymi regułami i okowami przesądów biznes. Błogosławiony
Mirosław? Błogosławiony Zbigniew? Tak, tak, wraz ze Sługą Bożym Tomaszem
Misiakiem to są patroni nowych, trudnych czasów, gdzie nie tak łatwo ten
drugi milion, jak ten pierwszy..." "

Data: 2009-12-29 18:49:26
Autor: abc
Beatyfikacja Zdzisia, Mira, Grzesia i Rysia
"Natomiast g³ówni bohaterowie afery hazardowej - Zbigniew Chlebowski i
Miros³aw Drzewiecki zdaniem Czarneckiego doczekaj± siê... beatyfikacji.
"W³a¶nie w³adze PO podjê³y decyzjê, aby wyst±piæ do Komisji Wspólnej
Rz±du i Episkopatu o rych³± beatyfikacjê obu tych mêczenników za wiarê w
nieskrêpowany ¿adnymi regu³ami i okowami przes±dów biznes. B³ogos³awiony
Miros³aw? B³ogos³awiony Zbigniew? Tak, tak, wraz ze S³ug± Bo¿ym Tomaszem
Misiakiem to s± patroni nowych, trudnych czasów, gdzie nie tak ³atwo ten
drugi milion, jak ten pierwszy..." "

A równolegle powinna dzia³aæ Komisja ds. Afery Wasermana i do tej komisja
nale¿y demokratyczn± wiêkszo¶ci± g³osów dokooptowaæ Mira, Rycha i Zbycha.

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2009-12-29 18:51:52
Autor: u2
W dniu 2009-12-29 18:49, abc pisze:

A równolegle powinna dzia³aæ Komisja ds. Afery Wasermana i do tej komisja
nale¿y demokratyczn± wiêkszo¶ci± g³osów dokooptowaæ Mira, Rycha i Zbycha.

Zapomnia³e¶ o szarej eminencji : Grzesiu vel Grzechu :)

Data: 2009-12-29 18:59:20
Autor: abc
[...]

Faktycznie. Zapomnia³em te¿ dodaæ, ¿e warunkiem beatyfikacji jest  c u d.
Ale z cudem nie ma problemu, bo czy¿ przeksta³cenie komisji ds. afery
hazardowej w komisjê ds. afery Wassermana nie jest cudem?

Data: 2009-12-29 19:00:16
Autor: cytryna4
> [...]

> nale¿y demokratyczn± wiêkszo¶ci± g³osów dokooptowaæ Mira, Rycha i Zbycha.

Zapomnia³e¶ o szarej eminencji : Grzesiu vel Grzechu :)

Wymienieni to prawdziwi demokracji. W trybie g³osowania zwyk³± wiêkszo¶ci± przyjma ustawê o dobrobycie w PRLbis, a tak¿e bêda beatyfikowali najbardziej
zas³u¿ónych aferzystów z PO. Zawsze moga liczyæ na komisje odcisków w której zasiada orze³ prawny niejaki D¿uma-d³u¿nik amerykañski.

Data: 2009-12-29 19:26:26
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hhddoc$ppt$1atlantis.news.neostrada.pl...
http://www.wprost.pl/ar/183046/Czarnecki-beatyfikujmy-Chlebowskiego-i-Drzewieckiego/

Też mi się autorytet znalazł, za 3 lata będzie pewno startował ten skoczek z PO.

A tak naprawdę ten mason i człowiek znikąd ma taki życiorys:

Proponuję wszystkim zwrócić uwagę, jak nakazuje się poszczególnym partiom
pookrągłostołowym pzryjąć podstawionych przez ekspozytury rządu światowego
kandydatów. Wyszkoleni na zachodzie agenci, przeniknęli na stałe do PiS, PO, a
nawet do Samoobrony. I PiS nie ma tu nic do powiedzenia, nowojorska dyspozytura
nakazuje Kaczyńskiemu, Tuskowi (zobacz Krzaklewski , Buzek), a sługusi zachodu
muszą rozkazy wykonać, inaczej stracą posady administratorów Polski.

A tu wyszczególniony ten ciekawy dosier o Czarneckim:

Zatrzymajmy sie przez chwile przy osobie wyzej nie
wymienionej, a mianowicie przy Ryszardzie Czameckim.
Pelni on w rzadzie premiera Buzka funkcje ministra do
spraw integracji Polski z Unia Europejska. Czarnecki
Ryszard ur.25.1.1963 r., w Londynie, wykszt. historyk
Uniwersytet Wroclawski [1986]. Po studiach zatrudniony w
obsadzanym rutynowo przez masonow Archiwum Akt Nowych w
Warszawie. W 1988 r. wyjezdza do Londynu, gdzie podejmuje
prace w redakcji "Mysli Polskiej". Po kilku miesiacach
przechodzi do opanowanego w calosci przez Zakon
"Dziennika Polskiego". W tym okresie przezywa romans,
pozostawiona w kraju zona z dzieckiem obawia sie jego
pozostania w Anglii. Zona namawia Ryszarda Czarneckiego
na spotkanie, dochodzi do niego w Wiedniu, Czarnecki
wraca na lono rodziny. W latach 80-tych R.Cz. nawiazuje
kontakt z masonem, okultysta Wladyslawem Brulinskim.
Zostaje czlonkiem Zakonu Martynistow, szczegolnie
wyspecjalizowanego w antykatolickiej dywersji kierunku
Masonerii Okultystycznej Regularnej. W tym samym kregu
uczestniczy rowniez Henryk Goryszewski. Powstanie
Zjednoczenia Chrzescijansko-Narodowego pod egida
notorycznego wolnomularza Wieslawa Chrzanowskiego jest
inicjatywa "Braci" z tych wlasnie martynistycznych
kregow. Czarnecki poniesiony euforia uchyla nawet rabka
tajemnicy, mowi publicznie o ZChN jako o "Zakonie
Ideowym" ["Mygl Polska" 17.VII.1994 r.]. Celem partii nie
jest jednak dzialanie dla dobra narodu, wrecz przeciwnie,
zgodnie z martynistycznym programem ZChN ma kanalizowac
wszelkie inicjatywy narodowe, i co gorsza kompromitowac
ten kierunek polskiej mysli politycznej. Zostaje poslem I
kandencji [1991-93], w rzadzie Hanny Suchockiej pelni
funkcje wiceministra Kultury i Sztuki. W wyborach
prezydenckich w 1995 r., wowczas p.o. Prezes ZChN, R.Cz.
popiera kandydature Hanny Gronkiewicz Waltz, w ostatniej
chwili, gdy ta kandydatura traci jakiekolwiek szanse,
przerzuca ponownie poparcie ZChN. na korzysc Lecha
Walesy. W wyborach parlamentarnych 1997 r. zostaje
wybrany na posla z listy AWS we Wroclawiu. Mianowanie
R.Cz. przez Premiera Buzka na szefa Komitetu Integracji
Europejskiej, komentowane jako przeciwwaga dla Bronistawa
Geremka, nie wywolalo sprzeciwow Unii Wolnosci, no coz
mozna zartem powiedziee, wlasciwy czlowiek na wlasciwym
stanowisku. Jest to jednak zart z gatunku gorzkich. Jak
to ju:t zostalo wyzej powiedziane Grupa Windsor jest
finansowana przez organizacje zagraniczne. Warto
przyjrzee sie blizej tym "dobroczyncom". Na pierwszy plan
wybija sie

HERITAGE FOUNDATION

Całość do poczytania tu:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.soc.polityka&aid=4...

boukun

Data: 2009-12-29 19:34:15
Autor: u2
W dniu 2009-12-29 19:26, boukun pisze:

Zatrzymajmy sie przez chwile przy osobie wyzej nie
wymienionej, a mianowicie przy Ryszardzie Czameckim.

Chyba Czarneckim, coÅ› mieszasz Boukun. Rysiu Czarnecki to inteligentna
osoba, która może sobie pozwolić na samodzielne myślenie i osądy.

Data: 2009-12-29 19:40:06
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hhdi7v$5pj$2atlantis.news.neostrada.pl...
W dniu 2009-12-29 19:26, boukun pisze:

Zatrzymajmy sie przez chwile przy osobie wyzej nie
wymienionej, a mianowicie przy Ryszardzie Czaneckim.

Chyba Czarneckim, coÅ› mieszasz Boukun. Rysiu Czarnecki to inteligentna
osoba, która może sobie pozwolić na samodzielne myślenie i osądy.

Bardzo "inteligentna" taka sama osoba znikąd, jak Sikorski i inni jemu podobni masoni z namaszczenia CIA ... I ten sam styl skakania z platformy na platformę, w zależniości od koniunktury danej platformy masońskiej...

boukun

Data: 2009-12-29 19:42:52
Autor: u2
W dniu 2009-12-29 19:40, boukun pisze:

[...]

Bardzo "inteligentna" taka sama osoba znikÄ…d, jak Sikorski i inni jemu
podobni masoni z namaszczenia CIA ... I ten sam styl skakania z
platformy na platformę, w zależniości od koniunktury danej platformy
masońskiej...

Boukun, ja czytam co inni piszą, a nie jaki mają "życiorys". Gdybym tak
oceniał ludzi to wyszłoby mi, żeś niemiecki agent, co nie jest wcale
nieprawdopodobne :)

Data: 2009-12-29 19:50:30
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hhdio4$72h$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A co inni piszą? To co wiedzą, że chcesz usłyszeć, a przecież najważniejsze jest, kto ich usadowił u stolca i kto im podsuwa przemówienia do ogłupiałego i otuamanionego motłochu...

Takie idiotyzmy to każdy kaczor potrafi pierdolić..., wcześniej zasiadając do targowicy nad tym biednym krajem...

boukun

Data: 2009-12-29 19:54:13
Autor: u2
W dniu 2009-12-29 19:50, boukun pisze:

[...]

Typowe dla otumanionego motłochu z DDR :)

Takie idiotyzmy to każdy kaczor potrafi pierdolić..., wcześniej
zasiadajÄ…c do targowicy nad tym biednym krajem...

A tutaj, Boukun, nadajesz z prikazu swoich mocodawców :)

Data: 2009-12-29 20:04:46
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hhdjdd$72h$4atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Takie prymitywizmy, to nie do mnie, proszÄ™...

boukun

Data: 2009-12-29 20:10:11
Autor: u2
W dniu 2009-12-29 20:04, boukun pisze:

A tutaj, Boukun, nadajesz z prikazu swoich mocodawców :)

Takie prymitywizmy, to nie do mnie, proszÄ™...

Przecież ty ciągle nadajesz o mocodawcach i ich prikazach :)

Data: 2009-12-30 00:21:00
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hhdkrd$psm$2nemesis.news.neostrada.pl...
W dniu 2009-12-29 20:04, boukun pisze:

A tutaj, Boukun, nadajesz z prikazu swoich mocodawców :)

Takie prymitywizmy, to nie do mnie, proszÄ™...

Przecież ty ciągle nadajesz o mocodawcach i ich prikazach :)

PiszÄ™ o decydentach, a ja jestem nawet nie pionek, he, he.

boukun

Data: 2009-12-30 00:24:15
Autor: u2
W dniu 2009-12-30 00:21, boukun pisze:

[...]

Przecież ty w podeszwie swojej żonki. Sorki, Boukun,.

Data: 2009-12-30 00:42:20
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hhe3no$4n0$3nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

To niby z jej prikazu tu nadajÄ™?

boukun

Data: 2009-12-29 20:23:09
Autor: - he®sk -
On Tue, 29 Dec 2009 18:17:39 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

 beatyfikacji powinien byc poddany jaroslaw kaczynski.
 to on przeprosil ojczulka rydzyka, gdy ten zone prezydenta
 marie nazwal "czarownica". zaiste godny to czyn swietego meza.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Beatyfikacja Zdzisia, Mira, Grzesia i Rysia