Beatyfikacja Zdzisia, Mira, Grzesia i Rysia

Data: 2009-12-29 18:49:26
Autor: abc
Beatyfikacja Zdzisia, Mira, Grzesia i Rysia
"Natomiast główni bohaterowie afery hazardowej - Zbigniew Chlebowski i
Mirosław Drzewiecki zdaniem Czarneckiego doczekają się... beatyfikacji.
"Właśnie władze PO podjęły decyzję, aby wystąpić do Komisji Wspólnej
Rządu i Episkopatu o rychłą beatyfikację obu tych męczenników za wiarę w
nieskrępowany żadnymi regułami i okowami przesądów biznes. Błogosławiony
Mirosław? Błogosławiony Zbigniew? Tak, tak, wraz ze Sługą Bożym Tomaszem
Misiakiem to są patroni nowych, trudnych czasów, gdzie nie tak łatwo ten
drugi milion, jak ten pierwszy..." "

A równolegle powinna działać Komisja ds. Afery Wasermana i do tej komisja
należy demokratyczną większością głosów dokooptować Mira, Rycha i Zbycha.

Data: 2009-12-29 18:51:52
Autor: u2
W dniu 2009-12-29 18:49, abc pisze:

A równolegle powinna działać Komisja ds. Afery Wasermana i do tej komisja
należy demokratyczną większością głosów dokooptować Mira, Rycha i Zbycha.

Zapomniałeś o szarej eminencji : Grzesiu vel Grzechu :)

Data: 2009-12-29 18:59:20
Autor: abc
[...]

Faktycznie. Zapomniałem też dodać, że warunkiem beatyfikacji jest  c u d.
Ale z cudem nie ma problemu, bo czyż przekstałcenie komisji ds. afery
hazardowej w komisję ds. afery Wassermana nie jest cudem?

Data: 2009-12-29 19:00:16
Autor: cytryna4
> [...]

> należy demokratyczną większością głosów dokooptować Mira, Rycha i Zbycha.

Zapomniałeś o szarej eminencji : Grzesiu vel Grzechu :)

Wymienieni to prawdziwi demokracji. W trybie głosowania zwykłą większością przyjma ustawę o dobrobycie w PRLbis, a także będa beatyfikowali najbardziej
zasłużónych aferzystów z PO. Zawsze moga liczyć na komisje odcisków w której zasiada orzeł prawny niejaki Dżuma-dłużnik amerykański.

--

Beatyfikacja Zdzisia, Mira, Grzesia i Rysia