Bębenek w Halo Supa Drive

Data: 2010-07-06 14:48:15
Autor: tymoon
Bębenek w Halo Supa Drive
Witam serdecznie.
Czy któryś z szanownych grupowiczów miał do czynienia z powyższą
piastą? Chodzi o wymianę łożysk (maszynowe) w bębenku. Wygląda jakby
można go było rozkręcić, ale próbowałem już na różne sposoby, łącznie
z podgrzewaniem, i nic nie przynosi rezultatu. Tą ciemną część można
ładnie chwycić płaskim kluczem, korpus bębenka wsadzić w imadło
ochraniając jakimiś drewienkami i kręcić, tylko potrzebna mi pewność,
że to się na pewno rozkręca, żeby się solidnie zaprzeć. Może jakieś
pomysły jak wymienić te łożyska? Gorące lato przed nami, obrona za
mną, a roweru nie ma.

Tutaj wrzuciłem kilka fotek, w razie potrzeby dorobię:
http://picasaweb.google.pl/tymoonorama/Bebenek?feat=directlink

Ku przestrodze napiszę, że piasta po ok 5tyś. km bez żadnych gór i
zawodów dostała takich luzów na bębenku, że łańcuch zaczął sam skakać
ząbek w górę/dół na nierównościach. Jak się okaże, że to
nierozbieralne, to odradzam zakup piasty.

Bębenek w Halo Supa Drive