Becia nie zgodziła się na bycie komisarzem

Data: 2019-06-23 12:07:53
Autor: Bruno Brunowski
Becia nie zgodziła się na bycie komisarzem
Podobno wystraszyła się grożącego jej pasma sukcesów typu "27:1".

--
Bruno

Data: 2019-06-23 22:00:45
Autor: silvio balconetti
Am 23.06.19 um 21:07 schrieb Bruno Brunowski:
Podobno wystraszyła się grożącego jej pasma sukcesów typu "27:1".

Nie boj nic, bedzie startowac na fuche po Junckerze. :-)

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????????????????????????????????????????????????????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała Rodzina Radia Maryja" (MM).

Data: 2019-06-23 22:02:48
Autor: u2
W dniu 23.06.2019 o 22:00, sb pisze:
Am 23.06.19 um 21:07 schrieb Bruno Brunowski:
Podobno wystraszyła się grożącego jej pasma sukcesów typu "27:1".

Nie boj nic, bedzie startowac na fuche po Junckerze.

esbek zazdrości:))))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-06-24 13:37:46
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

sb-ek morawiecki zazdrości :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-06-24 12:45:10
Autor: Trefniś
W dniu .06.2019 o 21:07 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

Podobno wystraszyła się grożącego jej pasma sukcesów typu "27:1".

:)

Przestańcie ośmieszać się owym 27:1, jedynym "sukcesem" totalniaków. Skoro  do dziś go przywołujecie po tylu latach z uporem maniaka, to świadczy o  zastoju intelektu.

Zastanówcie się raczej, które kraje żałują teraz swojego głosowania w  obliczu dokonań "króla" Europy. Ze szczególnym uwzględnieniem brexitu -  oraz korowodach Tuska przy jego przeprowadzeniu.
Niektórzy w brexicie widzą koniec UE. A jego głównym reżyserem Tuska.

Kolejny gówniany sukces gównianej elity.

Zastanówcie się raczej, gdzie teraz jest miejsce dla nieudacznika.

Kiedyś była zabawa "cała Polska szuka pracy dla Marcinkiewicza".
Teraz będzie "cała Europa szuka pracy dla Tuska", skoro nawet Juncker go  ośmieszył...
:)

--
Trefniś

Data: 2019-06-24 04:02:19
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 24 czerwca 2019 12:45:18 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:
> [...]

Niektórzy w brexicie widzą koniec UE. A jego głównym reżyserem Tuska.

Nie odwracaj kota ogonem. Brexit to pomysł Brytyjczyków. A reżyserował go niejaki David Cameron (pamiętasz kto to taki?) wraz z wierchuszką Partii Konserwatywnej jako scenarzystami. Spektakl wyszedł kiepski, a reżyser okazał się nader marny i odszedł w niesławie.
Skoro Brytyjczycy się uparli, to pozostało jedynie przeprowadzić negocjacje rozwodowe przed wyborami do PE, co zostało wykonane, włącznie z zatwierdzeniem porozumienia przez wszystkie państwa UE. Przy okazji poległa premier Wielkiej Brytanii Theresa May.
To że Brytyjczycy po skończonych negocjacjach zaczęli hamletyzować i szukają właśnie trzeciego premiera do zakończenia w ten czy inny sposób procesu wychodzenia z UE, to już inna historia. --
Bruno

Data: 2019-06-24 17:59:05
Autor: Trefniś
W dniu .06.2019 o 13:02 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> [...]

To że Brytyjczycy po skończonych negocjacjach zaczęli hamletyzować i  szukają właśnie trzeciego premiera do zakończenia w ten czy inny sposób  procesu wychodzenia z UE, to już inna historia.

Gdzie się nie odwrócisz Bruno - dupa z tyłu: BTW gówniany sukces gównianej  elity.

--
Trefniś

Data: 2019-06-24 09:44:58
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 24 czerwca 2019 17:59:13 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

> [...]

Gdzie się nie odwrócisz Bruno - dupa z tyłu: BTW gówniany sukces gównianej  elity.

Zgadza się. Partia Konserwatywna właśnie kombinuje jak z nie przegrać z kretesem wyborów parlamentarnych. Taki oto doniosły sukces spotkał niedawnych koalicjantów PiS z europejskiej frakcji parlamentarnej.

--
Bruno

Data: 2019-06-24 19:20:03
Autor: Trefniś
W dniu .06.2019 o 18:44 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> [...]

Zgadza się. Partia Konserwatywna właśnie kombinuje jak z nie przegrać z  kretesem wyborów parlamentarnych. Taki oto doniosły sukces spotkał  niedawnych koalicjantów PiS z europejskiej frakcji parlamentarnej.

Wszystko płynie, "nowa" Europa na pewno nie będzie podobna do obecnej.
Szkoda, że płaczforma nie chce dołączyc do awangardy i ciągle czeka na  "zbawiciela z Brukseli". Tylko po co?

https://www.wprost.pl/kraj/10227956/niemieckie-media-tusk-wroci-do-polski-na-bialym-koniu-i-odsunie-kaczynskiego-od-wladzy.html

Już nawet Niemcy wam życzliwie podpowiadają, że przespaliście 4 lata, a  spać będziecie przez kolejne cztery...
No bo chyba nikt nie wierzy, że Tusk was uratuje?

--
Trefniś

Data: 2019-06-25 12:35:00
Autor: Pisiorowy Escobar
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

[...]

nieważne trefny czy wróci czy nie
ty lepiej kombinuj kto długi będzie spłacał :DDD
albo lepiej ucz rodzinę niemieckiego coby nie spierdalała nic nie szprechając
:DDD

Data: 2019-06-25 18:49:48
Autor: Trefniś
W dniu .06.2019 o 12:35 Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:

[...]

Jeśli wróci - to nie tylko nieudacznik, ale też głupiec.
Bez zaskoczenia...

ty lepiej kombinuj kto długi będzie spłacał :DDD

Wszystko wskazuje, że jeszcze długo rządzić będzie PiS.
Zatem to oni będą ponosić wszelkie odpowiedzialności - zysk i straty.

albo lepiej ucz rodzinę niemieckiego coby nie spierdalała nic nie  szprechając

Współczuję mentalności niewolnika.

Kiedyś Dijkstrę zapytano, jaki jest najlepszy język programowania?
"Dobry programista jest dumny ze znajomości matematyki i języka  ojczystego".
Mądrym powyższe wystarczy. Głupcy zaś nie rozumieją.

--
Trefniś

Data: 2019-06-27 12:44:52
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

Wszystko wskazuje, że jeszcze długo rządzić będzie PiS.
Zatem to oni będą ponosić wszelkie odpowiedzialności - zysk i straty.

no tak, przecież działania władzy nie dotyczą obywateli
pozazdrościć partii takiego ełektołatu :DDDD

Data: 2019-06-27 14:04:18
Autor: Trefniś
W dniu .06.2019 o 12:44 Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:

> [...]

no tak, przecież działania władzy nie dotyczą obywateli
pozazdrościć partii takiego ełektołatu :DDDD

Nigdy na PiS nie głosowałem i głosować nie będę, zatem ich elektoratem nie  jestem.

Ale to nie znaczy, że mam szanować szkodników i nieudaczników z Płaczformy!
Zwłaszcza, że wiele wskazuje na powolne "wyprowadzanie sztandaru", choć  korowody z Nowośmieszną się nie udały (no, może poza jej długami).

Wygrajcie wreszcie wybory, zamiast PO-piskiwać po kątach i odbierzcie te  500+ przywróćcie wiek emerytalny 67/65, oddajcie wysokie emerytury SB-kom  itd!

Współczuję wam szczerze...

--
Trefniś

Data: 2019-06-27 05:13:32
Autor: japanizer
On Thursday, June 27, 2019 at 9:04:33 PM UTC+9, Trefniś wrote:

Wygrajcie wreszcie wybory, zamiast PO-piskiwać po kątach i odbierzcie te  500+ przywróćcie wiek emerytalny 67/65, oddajcie wysokie emerytury SB-kom  itd!

W kwestii formalnej. Czy jak tw. Wolfgang (Andrzej Przyłębski, mąż P. prezes Trybunału Konstytucyjnego) przejdzie na emeryturę, to ta będzie głodowa, za współpracę z SB?

Data: 2019-06-27 14:24:05
Autor: Trefniś
W dniu .06.2019 o 14:13 <japanizer@japanizer.org> pisze:

[...]

To zależy od tego, czy wasza Płaczforma wróci do władzy. Proste.

--
Trefniś

Data: 2019-06-27 05:27:51
Autor: japanizer
On Thursday, June 27, 2019 at 9:24:19 PM UTC+9, Trefniś wrote:

> [...]

To zależy od tego, czy wasza Płaczforma wróci do władzy. Proste.

Aha, czyli jak współpracował z SB, ale należy teraz do PiS, to jest rozgrzeszony?

Data: 2019-06-27 14:31:02
Autor: Trefniś
W dniu .06.2019 o 14:27 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]

Aha, czyli jak współpracował z SB, ale należy teraz do PiS, to jest  rozgrzeszony?

Tak to interpretują Płaczformersi?
To się nazywa relatywizm moralny i jest z gruntu szkodliwy!

--
Trefniś

Data: 2019-06-28 11:26:36
Autor: Pisiorowy Escobar
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

Aha, czyli jak współpracował z SB, ale należy teraz do PiS, to jest rozgrzeszony?

taak, wolfgang teraz jest patriotą - albo patriidiotą. trudno ich odróżnić

Data: 2019-06-28 12:23:33
Autor: Trefniś
W dniu .06.2019 o 11:26 Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:

japanizer@japanizer.org napisał(-a):

Aha, czyli jak współpracował z SB, ale należy teraz do PiS, to jest  rozgrzeszony?

taak, wolfgang teraz jest patriotą - albo patriidiotą. trudno ich  odróżnić

Pisałem już - szkodliwy relatywizm moralny w wykonaniu Płaczformy.

--
Trefniś

Data: 2019-06-28 03:32:49
Autor: japanizer
On Friday, June 28, 2019 at 7:23:49 PM UTC+9, Trefniś wrote:

> taak, wolfgang teraz jest patriotą - albo patriidiotą. trudno ich  > odróżnić

Pisałem już - szkodliwy relatywizm moralny w wykonaniu Płaczformy.

Mylicie pojęcia i terminy, towarzyszu. Nie pierwszy raz zresztą.

Data: 2019-06-28 12:47:26
Autor: Trefniś
W dniu .06.2019 o 12:32 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]

Pisałem już - szkodliwy relatywizm moralny w wykonaniu Płaczformy.

Mylicie pojęcia i terminy, towarzyszu. Nie pierwszy raz zresztą.

Termin - to już ci dawno minął.
Poczytaj o relatywizmie moralnym i idź się wstydzić za swoje obrzydliwe  poglądy.
Ale tego ani w Gównie, ani w OKO.Saurona.press nie uświadczysz, musisz się  bardziej wysilić.

--
Trefniś

Data: 2019-06-28 04:26:01
Autor: japanizer
On Friday, June 28, 2019 at 7:47:42 PM UTC+9, Trefniś wrote:

> Mylicie pojęcia i terminy, towarzyszu. Nie pierwszy raz zresztą.

Termin - to już ci dawno minął.
Poczytaj o relatywizmie moralnym i idź się wstydzić za swoje obrzydliwe  poglądy.

Powtórzę - mylicie pojęcia i terminy, towarzyszu. Nie pierwszy raz zresztą.

Data: 2019-06-28 13:56:23
Autor: Trefniś
W dniu .06.2019 o 13:26 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]

poglądy.

Powtórzę - mylicie pojęcia i terminy, towarzyszu. Nie pierwszy raz  zresztą.

Wiedziałem, że ie ma sensu uświadamianie czytających Gie Wyborcze i  oko.saurona.press.
Dla takiego bezpieczniej "okopać się" w swojej ciasnocie umysłowej..

--
Trefniś

Data: 2019-06-30 23:40:08
Autor: Pisiorowy Escobar
Becia nie zgodziła się na bycie komisarzem
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Wiedziałem, że ie ma sensu uświadamianie czytających Gie Wyborcze i  oko.saurona.press.

uuu, znowu trafił się bidula z nieleczoną fobią :DDD
a było słuchać dochtora :DDD

Data: 2019-06-24 21:52:02
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 24 czerwca 2019 13:02:20 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Brexit to pomysł Brytyjczyków. A reżyserował go niejaki David Cameron (pamiętasz kto to taki?)

Że wejdę między wódkę i zakąskę.
Z klanu Krzywonosów xD

Data: 2019-06-25 18:58:05
Autor: Trefniś
W dniu .06.2019 o 06:52 Jakub A. Krzewicki <patrick.o.hooligan@gmail.com>  pisze:

[...]

"Krzywonosów" rozwiń, bo nie rozumiem?

Kim innym jest Cameron, który nieodpowiedzialnie rzucił hasło referendum.
Kim innym Brytole, którzy "na złość" zagłosowali za wyjściem z  przeszkadzającej im Unii.
A czymś ZUPEŁNIE innym Tusk - który brexit
r e ż y s e r u j e
w sposób najbardziej niekorzystny dla obu stron - _nieudacznictwo_  PO-laczka.

--
Trefniś

Data: 2019-06-24 13:46:46
Autor: Pisiorowy Escobar
Becia nie zgodziła się na bycie komisarzem
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Teraz będzie "cała Europa szuka pracy dla Tuska", skoro nawet Juncker go  ośmieszył...

różnica jest taka że oni dobrze się bawili a wy wasz jedyny "sukces" (czyli
rzekome ośmieszenie) będzie przeżywać przez rok :DDD

Data: 2019-06-24 18:18:42
Autor: Trefniś
W dniu .06.2019 o 13:46 Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:

[...]

Trudno oblec w słowa swoje "myśli"?
Napisz, o co ci chodzi zamiast bredzić...

Za każdym razem, kiedy zachłystujecie się 27-1, nie pozwalacie zapomnieć o  gównianych sukcesach "króla europy".

Różnica taka, że "ciepła woda" Tusk ma sutą emeryturę do końca swoich dni  u boku ukochanej małżonki.

Nawet Lis nie ma wątpliwości:
https://natemat.pl/83399,smutna-twarz-malgorzaty-tusk-ksiazka-zony-premiera-to-nie-laurka-dla-donka-ale-wielki-akt-oskarzenia

i inni:
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/malgorzata-tusk-chciala-sie-rozstac-z-premierem-donaldem-tuskiem/09rmg80

A "yes, yes, yes" Marcinkiewicza nikt nigdy nie traktował poważnie, nawet  kolejne "żony".
Nie będzie linków, bo jak go próbuje golić kolejna żona, to żałość...

--
Trefniś

Data: 2019-06-25 12:36:01
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

> rzekome ośmieszenie) będzie przeżywać przez rok :DDD

Trudno oblec w słowa swoje "myśli"?
Napisz, o co ci chodzi zamiast bredzić...

tak się domyślam że nic nie rozumiesz
nie szkodzi :DDD

Różnica taka, że "ciepła woda" Tusk ma sutą emeryturę do końca swoich dni  u boku ukochanej małżonki.

smucę się razem z tobą :DDD
ale pinokio chyba więcej ukradł niż tusk otrzyma emerytury ?

Data: 2019-06-25 19:01:03
Autor: Trefniś
W dniu .06.2019 o 12:36 Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:

tak się domyślam że nic nie rozumiesz
nie szkodzi :DDD

hehe, prosiłem o wytłumaczenie, ale "Nikt mnie nie rozumie, nawet muchy  się ze mnie śmieją".
Typowe dla PO-laków.

--
Trefniś

Data: 2019-06-25 22:15:36
Autor: Yogi
Dnia Sun, 23 Jun 2019 12:07:53 -0700 (PDT), Bruno Brunowski napisał(a):

Podobno wystraszyła się grożącego jej pasma sukcesów typu "27:1".

Bez najomości angielskiego nie ma co tam szukać. Powinna zamicast broszki
wpiąć sobie plakietkę "27:1".

Data: 2019-06-26 07:35:18
Autor: Trefniś
W dniu .06.2019 o 22:15 Yogi <yogi@yellowstone.go> pisze:

[...]

Ciekawe, że Donaldowi "polish my english" Tuskowi nikt tego nie doradził,  kiedy zostawał "królem europy".
Pamiętam jego sławetne wystąpienie:
"Języki obce są mi obce"

https://www.youtube.com/watch?v=uO9KwelAdds

Wyborcza chwaliła :)

--
Trefniś

Data: 2019-06-25 22:51:35
Autor: japanizer
On Wednesday, June 26, 2019 at 2:35:31 PM UTC+9, Trefniś wrote:

> [...]
> wpiąć sobie plakietkę "27:1".

Ciekawe, że Donaldowi "polish my english" Tuskowi nikt tego nie doradził,  kiedy zostawał "królem europy".

No i intensywnie uczył się angielskiego i swobodnie posługuje się tym językiem. W przeciwieństwie do ciebie.

Becia chociaż rosyjski zna, coś tam liznęła podczas kilku wypraw do radzieckiej Moskwy. Jak większość towarzyszy z PiS.

Data: 2019-06-26 12:31:46
Autor: Trefniś
W dniu .06.2019 o 07:51 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]

"Języki obce są mi obce"

No i intensywnie uczył się angielskiego i swobodnie posługuje się tym  językiem.

Jest lepiej niż tu:

https://www.youtube.com/watch?v=VVWx-Mog65Y

Rozśmieszyć Kaczyńskiego - to osiągnięcie!

W przeciwieństwie do ciebie.

Najważniejsze to mieć co powiedzieć, ciotka.

Becia chociaż rosyjski zna, coś tam liznęła podczas kilku wypraw do  radzieckiej Moskwy. Jak większość towarzyszy z PiS.

Jednak wolę, kiedy politycy posługują się językiem ojczystym.
Tuska niemiecki podobno doskonały!

--
Trefniś

Data: 2019-06-26 03:40:47
Autor: japanizer
On Wednesday, June 26, 2019 at 7:31:59 PM UTC+9, Trefniś wrote:

> No i intensywnie uczył się angielskiego i swobodnie posługuje się tym  > językiem.

Jest lepiej niż tu:

https://www.youtube.com/watch?v=VVWx-Mog65Y

Rozśmieszyć Kaczyńskiego - to osiągnięcie!

Czyli już 10 lat temu Tusk dość dobrze mówił po angielsku. Oczywiście ma wyraźny akcent, ale trzeba się wychować w kraju anglojęzycznym, by tego akcentu nie mieć - Tusk mówi z pamięci, nie czyta z kartki, mówi gramatycznie.

Kartofel za to nie rozumie, o czym jest mowa - może jakby po rosyjsku było, to by coś zrozumiał?

> [...]

Jednak wolę, kiedy politycy posługują się językiem ojczystym.

Serio Tusk mówi, obok angielskiego, również po niemiecku? Zdolny człowiek.

Data: 2019-06-26 06:25:28
Autor: Jacek Bialy
Becia nie zgodziła się na bycie komisarzem
    -- - Serio Tusk mówi, obok angielskiego, również po niemiecku? Zdolny człowiek.

Nawet w szkole po polsku nieźle się nauczył..  Buuu ha-ha!

Data: 2019-06-26 06:44:20
Autor: japanizer
On Wednesday, June 26, 2019 at 10:25:29 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
-- - Serio Tusk mówi, obok angielskiego, również po niemiecku? Zdolny człowiek.

Nawet w szkole po polsku nieźle się nauczył..  Buuu ha-ha!

W przeciwieństwie do ciebie... tata bił pasem czy kablem, jak wracał z zebrań PZPR?

No, i jak to mówią, Pedofile i Szmalcownicy opanowali język polski w wersji "nienawiść do wszystkiego, co żyje"!

Data: 2019-06-26 07:17:09
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Moje kolejne gratulacje!   Buuuuuuu ha-ha-ha!

 -- - No, i jak to mówią, Pedofile i Szmalcownicy opanowali język polski w wersji "nienawiść do wszystkiego, co żyje"!

Jak to mówią - złość na starość szkodzi.  Wyluzuj dziadzia  ( ?? ????) JB

Data: 2019-06-26 16:27:00
Autor: Trefniś
W dniu .06.2019 o 15:44 <japanizer@japanizer.org> pisze:

[...]

Ja bym jednak uważał na waszym miejscu, wrzucając takie teksty...

https://wiadomosci.wp.pl/tajemnice-tuska-6038714018615937g/2

"W książce "Donald Tusk. Droga do władzy" Andrzeja Stankiewicza i Piotra  Śmiłowicza premier opowiadał o trudnych relacjach z ojcem, z zawodu  stolarzem, który zmarł w wieku 42 lat, gdy Tusk kończył szkołę podstawową:  "Ojciec był dla mnie surowy. Dlatego poczułem nawet jakąś ulgę po jego  śmierci, o czym myślę dziś z pewnym zażenowaniem. Nigdy nie marzyłem o  powrocie do dzieciństwa. Pewnie dlatego, że jak coś zmalowałem - a nie  byłem łatwym dzieckiem - ojciec nie wahał się sięgać po pas i lał. (...)  Był człowiekiem bardzo silnym i zdecydowanym, cholerykiem (...) Był bardzo  wymagający. I stąd zapewne nadgorliwość w karaniu. Miał różnej grubości  paski. Mogłem wybrać pasek cienki lub gruby. Od tego czasu zrozumiałem  znaczenie słowa 'wybór'"."

Trafnie opisałeś idola i zbawiciela opozycji...

No, i jak to mówią, Pedofile i Szmalcownicy opanowali język polski w  wersji "nienawiść do wszystkiego, co żyje"!

Projekcja.

Zwłaszcza w kontekście (klik na własną odpowiedzialność - OKO PRESS):

https://oko.press/az-53-proc-za-aborcja-na-zadanie-do-12-tygodnia-blizej-europy-dalej-od-kosciola-sondaz-oko-press/

80% wyborców PO jest za aborcją na życzenie do 12 tygodnia.
OKO chyba nie kłamie?

--
Trefniś

Data: 2019-06-26 08:35:55
Autor: japanizer
On Wednesday, June 26, 2019 at 11:27:13 PM UTC+9, Trefniś wrote:

> [...]

Trafnie opisałeś idola i zbawiciela opozycji...

Ojciec Tuska był w PZPR? Jeszcze musisz tw. Balbinę poprosić o spreparowanie jakiejś fałszywki.

> [...]

80% wyborców PO jest za aborcją na życzenie do 12 tygodnia..

No i? Pedofile i Szmalcownicy pokochają nawet twoje dziecko!

Data: 2019-06-26 18:08:43
Autor: Trefniś
W dniu .06.2019 o 17:35 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]

Trafnie opisałeś idola i zbawiciela opozycji...

Ojciec Tuska był w PZPR? Jeszcze musisz tw. Balbinę poprosić o  spreparowanie jakiejś fałszywki.

To wywiad z Tuskiem panie nieprzewinięty...
Tusk jest fałszywką samego siebie?

> [...]

80% wyborców PO jest za aborcją na życzenie do 12 tygodnia.

No i? Pedofile i Szmalcownicy pokochają nawet twoje dziecko!

Masz pecha - pewnie się nie rozmnożyłeś i nie rozmnożysz? Natura mądrze to  obmyśliła!

--
Trefniś

Data: 2019-06-27 12:46:17
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

Jest lepiej niż tu:

https://www.youtube.com/watch?v=VVWx-Mog65Y

Rozśmieszyć Kaczyńskiego - to osiągnięcie!

ale z czego on się śmieje jak nic nie rozumie? :DDD

Data: 2019-06-27 14:05:54
Autor: Trefniś
W dniu .06.2019 o 12:46 Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:

> [...]

https://www.youtube.com/watch?v=VVWx-Mog65Y

Rozśmieszyć Kaczyńskiego - to osiągnięcie!

ale z czego on się śmieje jak nic nie rozumie? :DDD

Chyba z KOGO panie nieprzewinięty...

--
Trefniś

Data: 2019-06-28 11:27:14
Autor: Pisiorowy Escobar
Becia nie zgodziła się na bycie komisarzem
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> ale z czego on się śmieje jak nic nie rozumie? :DDD

Chyba z KOGO panie nieprzewinięty...

śmieje się z kogoś bo go nie rozumie
no tak, to wiele tłumaczy...

Data: 2019-06-28 12:26:48
Autor: Trefniś
W dniu .06.2019 o 11:27 Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:

Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> ale z czego on się śmieje jak nic nie rozumie? :DDD

Chyba z KOGO panie nieprzewinięty...

śmieje się z kogoś bo go nie rozumie
no tak, to wiele tłumaczy...

"Pójdź dziecię! ja cię uczyć każę!"
No widzisz...
Tusk to jednak ktoś, nie coś.

--
Trefniś

Data: 2019-06-28 12:49:20
Autor: Pisiorowy Escobar
Becia nie zgodziła się na bycie komisarzem

> [...]

no brawo, sam siebie pouczasz... może chociaż taka samo-edukacja przyniesie
efekty
ale blado to widzę
no nic, trzymam kciuki by ci się udało

Data: 2019-06-30 22:51:55
Autor: Trefniś
W dniu .06.2019 o 12:49 Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:

> [...]

Tusk to jednak ktoś, nie coś.

no brawo, sam siebie pouczasz... może chociaż taka samo-edukacja  przyniesie

Zjadasz własny ogon - dla ciebie Tusk był czymś, z czego rechotał Kazinski.

--
Trefniś

Data: 2019-06-30 23:42:25
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

> no nic, trzymam kciuki by ci się udało

Zjadasz własny ogon - dla ciebie Tusk był czymś, z czego rechotał Kazinski.

mędrcze kanapowy, pytałem z czego się śmieje (z kogoś śmieją się tylko buraki
no ale w sumie to by pasowało biorąc pod uwagę kto rechotał - powinienem się
domyślić) :DDD

Data: 2019-06-27 12:45:43
Autor: Pisiorowy Escobar
Becia nie zgodziła się na bycie komisarzem
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

"Języki obce są mi obce"

https://www.youtube.com/watch?v=uO9KwelAdds

Wyborcza chwaliła :)

nauczył się i umie
ty nie rokujesz żadnej nadziei nawet jakbyś zakuwał 24h i to jest smutne :DDD

Data: 2019-06-28 20:18:28
Autor: the_foe
W dniu 2019-06-23 o 21:07, Bruno Brunowski pisze:
Podobno wystraszyła się grożącego jej pasma sukcesów typu "27:1".

przecież JK oficjalnie obiecał to stanowisko człowiekowi z Syrjusza.

--
@foe_pl

Becia nie zgodziła się na bycie komisarzem