Becikowe - dziwne oswiadczenie

Data: 2009-08-31 21:48:32
Autor: raviz
Becikowe - dziwne oswiadczenie
Witam
Niedawno urodzilo mi sie dziecko, przy rejestracji w urzedzie dostalem tez wniosek na becikowe. We wniosku znalazlem m.in. takie zdanie:
"zamieszkuje i przebywam na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez okres co najmniej 1 roku przed zlozeniem wniosku" Poszukalem innych wnioskow w internecie i w zadnym nie znalazlem informacjie o przebywaniu w PL co najmniej rok. Pytam, poniewaz ostatnio wrocilem z zagranicy jednak teraz mieszkam na stale w PL. Czy tez zapis odnosnie roku ma jakies umocowanie prawne czy tez jest lokalnym widzimisie?
Pozdrawiam

Data: 2009-09-01 00:16:54
Autor: Andrzej Lawa
raviz pisze:
[...]

Chodzi o to, czy jeste¶ rezydentem w RP, a nie jakim¶ obcokrajowcem,
który sobie przyjechał urodzić, żeby capn±ć becikowe.

Data: 2009-09-01 13:46:38
Autor: Kazik
raviz pisze:
[...]

Skresl to, a jak Ci odmowia becikowego to zazadaj od nich podstawy prawnej.

Data: 2009-09-01 14:15:52
Autor: spp
raviz pisze:

[...]

Jez.eli to lokalne becikowe to moz.e byc' lokalne widzimisie;.

--
spp

Becikowe - dziwne oswiadczenie