Beda Ople w promocji

Data: 2011-10-11 12:05:06
Autor: AZ
Beda Ople w promocji
Data: 2011-10-11 14:13:57
Autor: Myjk
Beda Ople w promocji
Tue, 11 Oct 2011 12:05:06 +0000 (UTC), AZ
http://www.tvn24.pl/-1,1720451,0,1,tir-zablokowal-a4,wiadomosc.html
;-)

Gorzej, one wcale nie będą w promocji. ;P Mogą polakierować nowe auto,
uszkodzone w transporcie i wystawić w salonie jako pełnowartościowe. W
teorii klient powinien być poinformowany, a w praktyce... Wbrew pozorom
sporo nowych aut jest uszkadzanych w transporcie, w wyniku czego jest
robiona blacharka. Kumpel pracujący w centrali Mitsubishi opowiadał ze
szczegółami jak to u nich wygląda... Dlatego miałem przy odbiorze Mazdy z
salonu, czujnik grubości lakieru. :P

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-10-11 15:32:59
Autor: mister
Beda Ople w promocji
W dniu 2011-10-11 14:13, Myjk pisze:
Gorzej, one wcale nie będ± w promocji. ;P Mog± polakierować nowe auto,
uszkodzone w transporcie i wystawić w salonie jako pełnowarto¶ciowe. W
teorii klient powinien być poinformowany, a w praktyce... Wbrew pozorom
sporo nowych aut jest uszkadzanych w transporcie, w wyniku czego jest
robiona blacharka. Kumpel pracuj±cy w centrali Mitsubishi opowiadał ze
szczegółami jak to u nich wygl±da... Dlatego miałem przy odbiorze Mazdy z
salonu, czujnik grubo¶ci lakieru. :P

trudno przeciez, aby samochod ktory zostal uszkodzony w czasie transportu przeznaczany byl do kasacji. jezeli samochod zostaje uszkodzony na trasie importer-> dealer, to dealer po prostu nie przyjmuje takiego samochodu, ten wraca do importera na naprawe. jezeli do uszkodzenia dochodzi na trasie fabryka-> importer to sprzedawca (czyli dealer) nawet nie wie, ze do uszkodzenia doszlo, wiec raczej trudno aby mogl poinformowac o tym kupujacego.
Mostva, czyli zdaje sie najwieksza firma zajmujaca sie logistyka przewozow samochodow w Polsce ma w swoim centrum spora blacharnie i lakiernie, gdzie wszelkie uszkodzenia usuwane sa od reki:
http://www.mostva.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=6&Itemid=7

Data: 2011-10-11 15:42:18
Autor: Myjk
Beda Ople w promocji
Tue, 11 Oct 2011 15:32:59 +0200, mister
trudno przeciez, aby samochod ktory zostal uszkodzony w czasie transportu przeznaczany byl do kasacji.

Oczywiście, ja tego nie kwestionuję.
nawet nie wie, ze do uszkodzenia doszlo,

Zapewniam CiÄ™, ĹĽe dealer ZAWSZE wie o ew. uszkodzeniu.
NiezlaeĹĽnie o jakiej marce mĂłwimy.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-10-11 16:42:41
Autor: mister
Beda Ople w promocji
W dniu 2011-10-11 15:42, Myjk pisze:
Zapewniam Cię, że dealer ZAWSZE wie o ew. uszkodzeniu.
Niezlaeżnie o jakiej marce mówimy.

:)))
to ja Cie zapewniam, ze NIE KAZDY dealer o tym wie.

Data: 2011-10-11 18:13:02
Autor: Myjk
Beda Ople w promocji
Tue, 11 Oct 2011 16:42:41 +0200, mister
to ja Cie zapewniam, ze NIE KAZDY dealer o tym wie.

Widocznie nie chce wiedzieć -- ale to już jego "problem". ;P

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-10-11 20:45:30
Autor: daro
Beda Ople w promocji
On 11.10.2011 14:13, Myjk wrote:

Dlatego miałem przy odbiorze Mazdy z
salonu, czujnik grubości lakieru. :P

Po co? Co byś zrobił gdyby się okazało że nie jest ok? Czujnik miałeś mieć przed fakturowaniem samochodu.
--
d.

Data: 2011-10-12 08:33:10
Autor: Myjk
Beda Ople w promocji
Tue, 11 Oct 2011 20:45:30 +0200, daro
Co byś zrobił gdyby się okazało że nie jest ok?

Zrobiłbym to, na co pozwalała mi umowa spisana ze sprzedawcą, jeszcze przed
zaliczką i co za tym idzie przed ściągnięciem auta do PL. Spisanie umowy to
chwila, a jednak sporo taka umowa daje w przypadku ew. stwierdzenia skuchy.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-10-11 14:30:23
Autor: bratPit[pr]
Beda Ople w promocji
http://www.tvn24.pl/-1,1720451,0,1,tir-zablokowal-a4,wiadomosc.html

;-)

to zwykla parkingówka byla - wszak auta byly zaparkowane ;-)

brat

Data: 2011-10-11 14:55:04
Autor: Rysiek G.
Beda Ople w promocji
UĹĽytkownik "bratPit[pr]"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:j71ct4$l50$1@inews.gazeta.pl...

to zwykla parkingĂłwka byla - wszak auta byly zaparkowane ;-)

Z całą pewnością będą "nowe" i "bezwypadkowe".

Data: 2011-10-11 15:36:52
Autor: !sp
Beda Ople w promocji

Użytkownik "Rysiek G." <vrays@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j71ebd$pda$1news.onet.pl...
Z całą pewnością będą "nowe" i "bezwypadkowe".

Nowe, bo nie miały właściciela, bezwypadkowe, bo nikt wewnątrz nie zginął.

Data: 2011-10-12 09:53:36
Autor: huri_khan
Beda Ople w promocji
Dnia Tue, 11 Oct 2011 15:36:52 +0200, !sp napisał(a):

Użytkownik "Rysiek G." <vrays@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j71ebd$pda$1news.onet.pl...
Z cał± pewno¶ci± będ± "nowe" i "bezwypadkowe".

Nowe, bo nie miały wła¶ciciela, bezwypadkowe, bo nikt wewn±trz nie zgin±ł.

Czy bezwypadkowe to takie gdzie nikt nie zgin±ł czy nikt nie ucierpiał na
zdrowiu ? --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2011-10-19 05:47:17
Autor: megrims
Beda Ople w promocji
W dniu 2011-10-11 15:36, !sp pisze:

Użytkownik "Rysiek G." <vrays@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Z całą pewnością będą "nowe" i "bezwypadkowe".

Nowe, bo nie miały właściciela, bezwypadkowe, bo nikt wewnątrz nie zginął.

hura! hura! hura!
Mam bezwypadkowe C63 :D

Data: 2011-10-12 08:38:35
Autor: made myself
Beda Ople w promocji
AZ <artur.zabronski@gmail.com> napisał(a):
http://www.tvn24.pl/-1,1720451,0,1,tir-zablokowal-a4,wiadomosc.html

;-)

Bardzo ładnie na tym filmiku widać jedn± z przyczyn tego, że korki z powodu wypadków s± u nas tak gigantyczne. Zamiast sprawnie przejechać, to się łajzy gapi± i tocz± 5kmph. Dramat.

Pzdr,
made_myself

--

Beda Ople w promocji