Będą badania?

Data: 2011-11-15 12:27:33
Autor: stevep
Będą badania?
# Podoba mi się ten ruch Kaczyńskiego. Podoba mi się jego przypomnienie,  że nie poddał się badaniom psychiatrycznym mającym ustalić jego  poczytalność z powodu zażywania określonych leków. Podoba mi się, że po  tym jak sąd odmówił wnioskowi badawczemu, on sam dobija się o to.. Wszak  opublikowany sondaż nie był tajnym, a fakt domagania się określenia stanu  umysłu prezesa, godny jest poparcia. Poparcia w oczekiwaniu na wyraźne  zaprzeczenie, że nie z jakąś idiotą - nie poprawiać - mają Polacy do  czynienia.
Teraz, to już będzie tylko gorzej. W komentowanym tekście już jest  publikowany (i działa) nowa sonda: "O potrzebie przeproszenia prezesa PiS  przez Radio Zet". Przewaga tych co nie widzą potrzeby przeprosin jest  miażdżąca - jakby politycy powiedzieli. To już jest 81%! A co będzie dalej?
Człowiek rozsądny, znający swoją wartość, nigdy nie zacznie upominać się o  sądowe uznanie, że jest z nim wszystko OK, że ma po kolei w zapracowanej  głowinie.
Śmiać się czy płakać z tej sytuacji? Jeden z najbardziej słuchanych,  cytowanych, komentowanych polityków (cóż z tego że z PiS) ma problemy z  udowodnieniem - a po co udowadnia? - że jego głowa i stan, jej jest OK,  odpowiada normom. Chyba już przestał rozumieć o co w tym wszystkim biega.
Zbiegło się ta informacja w sieci z inną. Z zeznaniami prok. Wełny  (wypłynęły tajne zeznania - super!), że Kaczyński "szukał haków" na  polityków (głównie) lewicy. Szykują się nowe sensacje i być może nowe  wnioski o badania lekarskie. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h185z

--
stevep