Będą dwa Marsze 11.11.2012

Data: 2011-11-28 12:01:10
Autor: boukun
Będą dwa Marsze 11.11.2012
Jeden syjonistów, pod wodzą prezydenta, a drugi Nasz, Narodu Polskiego, Marsz Niepodległości pod pomnik wodza Dmowskiego...

Syjoniści zamierzają swoją inicjatywą spacyfikować w ten sposób Marsz Niepodległości, pomniejszyć jego liczebność, znaczenie, chcą pokazać, że Polska jest niby wolna, jest zjednoczona i Polacy kochają swojego prezydenta i mu bezgranicznie ufają, że nie mają żadnych zastrzeżeń do władzy, że nie ma żadnych podziałów. Inicjatywa prezydentya ma właśnie skanalizować, spenetrować inicjatywę narodowców, która stała się dla władzy symobolem oporu wobec niej, symbolem protestu wobec władzy.  Ogrom, stale wzrastająca liczebność ludzi biorących od kliku lat udział w Marszu Niepodległości przeraziła władzę, a najważniejsza postać historyczna, która w największym stopniu przyczyniła się do odzyskania niepodległości przez Polaków, Roman Dmowski urósł do symbolu największego Polaka, czego syjoniści rządzący Polską w żaden spoodsób nie są w stanie zaakceptować.

Zobaczymy za rok, ilu ludzi, otumanionych, sprzedajnych, szabesgojów i Żydów pójdzie za prezydentem, a ilu ludzi pójdzie w proteście przeciwko tej antypolskiej władzy...

Ja będę szedł na czela Marszu Niepodległości, marszu ku niepodległości Polski...

boukun

Data: 2011-11-28 08:44:37
Autor: J-23
Będą dwa Marsze 11.11.2012
On 28 Lis, 12:01, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

wale to rowno, nigdzie nie ide, na zadne marsze debilizmu narodowego,
od tego "narodowego" "katolickiego" i "niepodleglosciowego" rzygac mi
sie chce, bo sa to mersze nieudacznukow i nierobow, lug zwyczajnej
holoty politycznej

Data: 2011-11-28 16:57:25
Autor: Obserwator
Będą dwa Marsze 11.11.2012
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

debilizm narodowy? a to ci logika:) W takim razie na calym prawie swiecie zyja
debile, tylko na terytorium Polski, zyja sami medrcy.

Ale do marszow zorganizowanych przez Niemcy lub Rosje sie przylaczysz?

Data: 2011-11-28 10:34:18
Autor: J-23
Będą dwa Marsze 11.11.2012
On 28 Lis, 17:57, " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

debile, tylko na terytorium Polski, zyja sami medrcy.

Ale do marszow zorganizowanych przez Niemcy lub Rosje sie przylaczysz?

gruba nieprzyzwoitosc robie na wszelkie marsze, w pochodach
pierwszomajowych tyz nie chodzilem, choc byl przymus

Data: 2011-11-28 18:39:51
Autor: Obserwator
Będą dwa Marsze 11.11.2012
wrote:
> [...]

gruba nieprzyzwoitosc robie na wszelkie marsze, w pochodach
pierwszomajowych tyz nie chodzilem, choc byl przymus

to nie chodz, nikt cie nie zmusza, ale nie pisz, ze to DEBILIZM NARODOWY.
Po prostu nie rozumiesz pewnych spraw.

Ps. swoja droga na marsze organizowane przez boukuna tez bym raczej nie chodzil:))

Data: 2011-11-28 10:47:33
Autor: J-23
Będą dwa Marsze 11.11.2012
On 28 Lis, 19:39, " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisa (a):

> [...]

Po prostu nie rozumiesz pewnych spraw.

Ps. swoja droga na marsze organizowane przez boukuna tez bym raczej nie chodzil:))

Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

na marsze bokuna to moze poszedlbym. piekny widok bokun z rodzina +
trzy osoby uczestniczace...

Data: 2011-11-28 20:03:51
Autor: boukun
Będą dwa Marsze 11.11.2012

wrote:
> [...]

Po prostu nie rozumiesz pewnych spraw.

Ps. swoja droga na marsze organizowane przez boukuna tez bym raczej nie chodzil:))

Bo ty od Bronka jesteś, zakamuflowany... Będziesz z Bronkiem maszerował, razem z Kaweckim...

boukun

boukun

Data: 2011-11-28 19:15:49
Autor: Obserwator
Będą dwa Marsze 11.11.2012
Bo ty od Bronka jesteś, zakamuflowany...

nie moge byc od Bronka, bo Bronek ma zaplecze takie samo jak ten Ruch
Patriotyczny ktory ty reprezentujesz: proputinowska Rosja :))

Data: 2011-11-28 20:58:28
Autor: boukun
Będą dwa Marsze 11.11.2012

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jb0ml5$40n$1inews.gazeta.pl...

Bo ty od Bronka jesteś, zakamuflowany...

nie moge byc od Bronka, bo Bronek ma zaplecze takie samo jak ten Ruch
Patriotyczny ktory ty reprezentujesz: proputinowska Rosja :))

A kim był tatuś Kaczyńskich?

boukun

Data: 2011-11-28 12:59:19
Autor: J-23
Będą dwa Marsze 11.11.2012
On 28 Lis, 20:58, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:jb0ml5$40n$1inews.gazeta.pl...

> nie moge byc od Bronka, bo Bronek ma zaplecze takie samo jak ten Ruch
> Patriotyczny ktory ty reprezentujesz: proputinowska Rosja :))

A kim był tatuś Kaczyńskich?

boukun

podobno kocurem

Data: 2011-11-28 22:42:34
Autor: u2
Będą dwa Marsze 11.11.2012
W dniu 2011-11-28 21:59, J-23 pisze:
podobno kocurem

Raczej twoim gwniany pedale :)

Data: 2011-11-28 13:51:06
Autor: J-23
Będą dwa Marsze 11.11.2012
On 28 Lis, 22:42, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-11-28 21:59, J-23 pisze:

> podobno kocurem

Raczej twoim gwniany pedale :)

fajnie sie usliniles!

Data: 2011-11-29 10:24:29
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Będą dwa Marsze 11.11.2012

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ed4004c$0$5820$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-11-28 21:59, J-23 pisze:
podobno kocurem

Raczej twoim gwniany pedale :)

Mógłbyć chociaż raz napisać coś bez inwektyw?

BBR

Data: 2011-11-28 20:03:26
Autor: Obserwator
Będą dwa Marsze 11.11.2012
A kim był tatuś Kaczyńskich?

nie nudz. Wykladow na temat polskiej polityki nie udzielam slabym uczniom:)

Data: 2011-11-29 10:23:47
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Będą dwa Marsze 11.11.2012

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jb0pee$crb$1inews.gazeta.pl...

A kim był tatuś Kaczyńskich?

nie nudz. Wykladow na temat polskiej polityki nie udzielam slabym uczniom:)

Na pytanie mógłbyś jednak odpowiedzieć. Pomogę ci nieco: http://www.polityka.pl/kraj/analizy/1505132,1,saga-rodu-kaczynskich.read oraz http://prawda2.info/viewtopic.php?t=11562.

BBR

Data: 2011-11-29 19:26:24
Autor: boukun
Będą dwa Marsze 11.11.2012

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v5prn2ch50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Mój był całe swoje życie bezpartyjny...

boukun

Data: 2011-11-30 04:23:26
Autor: stevep
Będą dwa Marsze 11.11.2012
Dnia 29-11-2011 o 19:26:24 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Hmmm, a przynależność do partii to plama na honorze, szczerze mówiąc nie  wiem czy mój Ojciec należał do jakiejś organizacji, hitlerowcy się o to  postarali, żebym nie mógł Go zapytać.

--
stevep

Data: 2011-11-30 09:16:42
Autor: boukun
Będą dwa Marsze 11.11.2012

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v5qo1cdb50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Oczywiście, że plama, tylko pasożyt zapisuje się do partii, czyt. organizacji mafijnej...

boukun

Data: 2011-11-30 14:45:28
Autor: stevep
Będą dwa Marsze 11.11.2012
Dnia 30-11-2011 o 09:16:42 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

To zapisz się do kółka różańcowego.

--
stevep

Data: 2011-11-29 10:16:29
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Będą dwa Marsze 11.11.2012

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jb0ehl$898$1inews.gazeta.pl...
[...]

Love Parade czy pochód 1-majowy zaliczasz do marszów? To demonstracje, a nie pochody.

BBR

Data: 2011-11-29 16:21:56
Autor: stevep
Będą dwa Marsze 11.11.2012
Dnia 28-11-2011 o 17:57:25  Obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Eeee, ale nad Chińczykami, albo Eskimosami bym się zastanowił.  :D

--
stevep

Data: 2011-11-28 18:21:09
Autor: boukun
Będą dwa Marsze 11.11.2012

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d68a9f16-bd29-4bf1-a770-319d25f6df5bc18g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Bo ty, jako posłuszny i głupi niewolnik będziesz szedł za Bronkiem ze spalonych wsi...

boukun

Data: 2011-11-28 10:33:21
Autor: J-23
Będą dwa Marsze 11.11.2012
On 28 Lis, 18:21, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:d68a9f16-bd29-4bf1-a770-319d25f6df5bc18g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Bo ty, jako posłuszny i głupi niewolnik będziesz szedł za Bronkiem ze spalonych

z jakim "Bronkiem"? nie jestem niewolnikiem, jezdze po Europie w te, i
wewte. a moje dzieci po swiecie jezdza, to co to za niewolnictwo?

Data: 2011-11-29 10:15:06
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Będą dwa Marsze 11.11.2012

[...]

Mnie też śmieszą takie marsze i pochody! Co ci nawiedzeni chcą osiągnąć, co pokazać? Pokazują jedynie swoją niemoc i nieumiętność dialogu. Z tłumem się nie dyskutuje.

BBR

Data: 2011-11-29 10:54:48
Autor: boukun
Będą dwa Marsze 11.11.2012

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4ed4a292$0$1458$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Wolność, wolność od szumowiny III RP.

boukun

Data: 2011-11-29 16:23:44
Autor: stevep
Będą dwa Marsze 11.11.2012
Dnia 29-11-2011 o 10:54:48 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

I od kretynów.

--
stevep

Data: 2011-11-28 14:52:47
Autor: jadrys
Będą dwa Marsze 11.11.2012
W dniu 2011-11-28 12:01, boukun pisze:

Ja będę szedł na czela Marszu Niepodległości, marszu ku niepodległości Polski...

boukun

Daj sobie chłopie spokój, już raz wywalczyłeś "niepodległość" Polski. Tak że ludzie ze swoich własnych domów są wyrzucani na bruk!

Data: 2011-11-28 15:15:49
Autor: boukun
Będą dwa Marsze 11.11.2012

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jb03mb$bv7$1node2.news.atman.pl...
[...]

Głipi chuju, to ty z twoim guru Jaruzelskim to zrobiliście!

boukun

Data: 2011-11-28 23:00:04
Autor: jadrys
Będą dwa Marsze 11.11.2012
W dniu 2011-11-28 15:15, boukun pisze:

[...]

To nie ja ani Jaruzelski latał po ulicach i nie wrzeszczał jak ostatni przygłup - "precz z komuną" I te paluchy w kształcie litery V.. Tu sobie pozwolę zacytować ciebie - tfu! Solidarni w debilizmie.

Data: 2011-11-28 23:54:04
Autor: boukun
Będą dwa Marsze 11.11.2012

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jb108a$au1$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nic to nie dało, przyszedł stan wojenny i Jaruzelski okradł Polskę razem z żydowską Solidarnością po stanowojenną... Jaruzelski latał po ulicach, Jaruzelskiego czołgi zniszczyły ten kraj i zaprowadziły nową komunę...
Zniszczyli skurwysymy solidarny lud pracy, duch solidarności narodu polskiego...

Tfu! żołdak zbrodniarza...

boukun

boukun

Data: 2011-11-29 13:52:58
Autor: jadrys
Będą dwa Marsze 11.11.2012
W dniu 2011-11-28 23:54, boukun pisze:

[...]

Nikt nigdy tak nie dokopał polskiemu robotnikowi jak związek zawodowy Solidarność. Którego ty byłeś członkiem. Ze was oszołomy torujący drogę kapitalistycznym nigdy nienażartym ryjom do koryt, Wojtek nie zesłał na sybir, a najlepiej na Marsa.

Data: 2011-11-29 19:12:52
Autor: boukun
Będą dwa Marsze 11.11.2012

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jb2ktl$ulp$3node2.news.atman.pl...
[...]

Łżesz jak zwykle talmudysto i nie chcesz spojrzeć prawdzie w oczy...

Każda ideologia oparta na kłamstwie, aby zapanować nad społeczeństwem i
utrzymywać w swoich rękach władzę musi dążyć do uzyskania monopolu
informacyjnego w mediach by w ten sposób bombardować tubylczą ludność mniej lub
bardziej wyrafinowaną propagandą.

Trzeba również, co doskonale pamiętamy z PRL-u, wyprodukować własnych
 "bohaterĂłw" i "legendy".

Komuniści upstrzyli nasze ulice, szkoły, place, zakłady pracy imionami zdrajców
narodu i takimi zaprzańcami jak różni Marchlewscy, Krasiccy, Dzierżyńscy,
Świerczewscy, nie mówiąc już o Leninie, Marksie czy Engelsie, z których to
portretami maszerowano przy okazji każdego komunistycznego święta.

Wydawać by się mogło, że tamte czasy odeszły na zawsze, choć w wielu polskich
miastach i miasteczkach straszą jeszcze całkiem liczne relikty minionej epoki.

III RP nie zerwała jednak z tą PRL-owską tradycją i od samego początku
produkowała nam nowych "bohaterów" i "legendy" na nowe czasy.

Ostatnim takim świeżutkim jeszcze dziełem propagandystów III RP jest "Legenda
Solidarności" Henryka Krzywonos, która zastąpiła legendę prawdziwą, czyli Annę
Walentynowicz.

Dzisiaj żaden funkcjonariusz zatrudniony w "wiodących" mediach nie ośmieli się
wymienić imienia i nazwiska dzielnej tramwajarki i absolwentki szkoły
podstawowej dla pracujących, nie poprzedzając ich sakramentalnym, "Legenda
Solidarności".

Gdyby nie wymogi "mądrości etapu", którymi kieruje się i kroczy III RP, jedynym
znanym dzisiaj w Polsce Krzywonosem byłby Maksym Krzywonos, jeden z przywódców
Powstania Chmielnickiego, znany przede wszystkim z kart sienkiewiczowskiego
"Ogniem i mieczem", a pani Henryka odeszłaby w zapomnienie już bardzo dawno
temu, bo w 1980 roku, kiedy to komitet założycielski NSZZ "Solidarność" w jej
zakładzie pracy odwołał ją z prezydium MZK Gdańsk.

Kłamstwem, bowiem okazało się, że to ona zapoczątkowała strajk gdańskiej
komunikacji publicznej.

Wręcz przeciwnie, według naocznych świadków wyjechała ona na trasę już podczas
trwania strajku, kiedy w zajezdni tramwajowej ukryło się jej dwóch kolegów nie
chcąc wystąpić w roli łamistrajków.

Słynne zaś zatrzymanie tramwaju w pobliżu Opery Bałtyckiej było spowodowane, jak
również twierdzą świadkowie, odcięciem dopływu prądu.

Triumfalny powrót Henryki Krzywonos na karty historii nastąpił, kiedy to
dołączyła ona energicznie do salonu III RP zwalczającego Prawo i Sprawiedliwość
oraz jej aktywność w "Białym miasteczku". Eskalacja kariery eksplodowała już nie
dzięki odcięciu dostawy prądy, ale tragedii smoleńskiej, w której zginęła
legenda prawdziwa, czyli Anna Walentynowicz, nielubiana przez salonowcĂłw
rzeczywista bohaterka sierpnia 80.

W bardzo szybkim tempie Henryce Krzywonos zaczęto wynagradzać ćwierćwiecze
zapomnienia oraz zasługi w utrwalaniu III RP i niszczenie niepodległościowej
opozycji.

I tak w 2005 roku otrzymała Nagrodę im. Andrzeja Bączkowskiego, w 2009 roku
Kongres Kobiet Polskich przyznał jej tytuł "Polka dwudziestolecia", w 2010 roku
otrzymała Nagrodę Znaku i Hestii im ks. Józefa Tischnera i w tym samym 2010 roku
została okrzyknięta "Człowiekiem roku" tygodnika "Wprost".

Przyglądając się dzisiaj "bohaterce sierpnia 80", Henryce Krzywonos w jakimś
sensie rozumiem wysiłki salonowców. Sama tramwajarka, bowiem nie byłaby dziś w
stanie wgramolić się na żaden cokół bez podsadzania jej przez liczne grono
"autorytetĂłw" i "najwyĹźej cenionych" dziennikarzy.

Nie są w obecnych czasach modni i popularni tacy opozycjoniści jak na przykład
Andrzej Gwiazda, który zamiast epatować swoimi zasługami mówi, wprost, że
"komuna obaliła się sama" zgodnie z wcześniej przygotowanym misternym planem. I
chyba sporo prawdy jest w tych twierdzeniach. Co prawda "Solidarność"
dysponowała powielaczami, ale jak zapewnia pan Andrzej to nie do niej należały
helikoptery, z których zrzucano ulotki nawołujące do sierpniowego strajku.

Niestety demokracja ludowa to był ustrój z demokracją nic niemający wspólnego, a
wszelkich zmian dokonywano poprzez wyprowadzanie ludzi na ulicę by później
ogłaszać "odwilż", zakończenie okresu "błędów i wypaczeń" czy też w końcu
transformację ustrojową.

Żyjemy w teatrze marionetek i do dziś trudno niektórym się przyznać do tego, że
w 1989 roku było tylko widzami kolejnego przedstawienia.

Przy okrągłym stole nie zasiedli, bowiem żadni przedstawiciele narodu nazwani
"konstruktywną opozycją".

Nie ma bowiem takiego narodu, który świadomie delegowałby swoich przedstawicieli
do paktowania ze zdrajcami mającymi krew na rękach, odpowiedzialnymi między
innymi za śmierć księdza Jerzego Popiełuszki, któremu wcześniej połamano palce u
rąk, wyrwano język i w wymyślnych torturach uszkodzono gałki oczne.

W żadnym poważnym i prawdziwie demokratycznym państwie nie zapewniono by
bezkarności takim zaprzańcom i sowieckim sługusom jak Kiszczak i Jaruzelski,
mianując ich na dodatek "ludźmi honoru" i "ojcami polskiej demokracji".

Żyjemy w PRL-bis i im wcześniej ta prawda dotrze do otumanionego polskiego ludu
tym większa szansa
na uratowanie czegokolwiek z tej masy upadłościowej.

A wracając do naszej "legendy", Henryki Krzywonos to owszem jest ona symbolem,
lecz niestety nie polskiej drogi
do wolności, ale głupoty i naiwności naszego zmanipulowanego społeczeństwa.

Artykuł opublikowany w tygodniku Warszawska Gazeta (44/2011)

http://wzzw.wordpress.com/2011/11/05/henryka-krzywonos-czyli-narodziny-legendy/

http://www.bibula.com/?p=46750

http://lubczasopismo.salon24.pl/jamajka/post/360669,henryka-krzywonos-czyli-narodziny-legendy

boukun

[...]