Bed± ekshumacje ;)

Data: 2010-08-05 16:11:07
Autor: Eulalia Browarek
Bed± ekshumacje ;)
Na razie Gosiewska złożyła wniosek o ekshumacje, sekcje zwłok i badanie DNA. Czekamy na dalsze wnioski.

p.s masowy wysyp ekshumacji przewiduje na wrzesień

Zennon

Data: 2010-08-05 18:19:19
Autor: jerzy.n
Bed± ekshumacje ;)

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:i3enqr$8me$1tioat.net...
Na razie Gosiewska złożyła wniosek o ekshumacje, sekcje zwłok i badanie DNA.
Czekamy na dalsze wnioski.

p.s masowy wysyp ekshumacji przewiduje na wrzesień

Wyj±tkowy pokaz głupoty i braku poszanowania ludzkich zwłok, to jak to będzie, otworzy się wszystkie trumny i będzie dobierało kawałki ciał , makabra,dać spokój tym szcz±tkom. Kraj wyj±tkowych popierdoleńców mi się trafił  ...

Data: 2010-08-05 19:17:29
Autor: :he®sk:
Bed± ekshumacje ;)
On Thu, 5 Aug 2010 18:19:19 +0200, "jerzy.n" <dobieszczyn@poczta.fm>
wrote:

> [...]

Wyj±tkowy pokaz głupoty i braku poszanowania ludzkich zwłok, to jak to będzie, otworzy się wszystkie trumny i będzie dobierało kawałki ciał , makabra,dać spokój tym szcz±tkom. Kraj wyj±tkowych popierdoleńców mi się trafił  ...

 mowilem od poczatku, pochowac trzeba bylo ich w wspolnym grobie  lub skremowac i kazdemu z rodziny zmarlych dac urne z prochami.

http://bezswiatel.4.pl/ http://miniurl.pl/glosludu
http://www.swiatlacalyrok.org.pl/zaiprzeciw.html
http://www.drogizaufania.pl/

Data: 2010-08-05 19:17:29
Autor: :he®sk:
Bed± ekshumacje ;)
On Thu, 5 Aug 2010 16:11:07 +0000 (UTC), "Eulalia Browarek"
<tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

Na razie Gosiewska złożyła wniosek o ekshumacje, sekcje zwłok i badanie DNA. Czekamy na dalsze wnioski.

p.s masowy wysyp ekshumacji przewiduje na wrzesień

Zennon

 ciekaw jestem kto za to zaplaci ? znow na nasz koszt ?
 nie wystarczylo widowisko z wozeniem s.p. Lecha po kraju?
 kosztowalo 20 mln pln. nie wystarczyly powazki, musial  byc wawel bo tak zazyczyl sobie prezes pis? gdyby s.p.
 Lecha pochowano na powazkach nie byloby tego calego  cyrku z krzyzem. jarek, jarek cozes ty uczynil!?

Data: 2010-08-05 22:17:07
Autor: PesTYcyD
Bed± ekshumacje ;)
W dniu 2010-08-05 19:17, :heŽsk: pisze:
[...]

o za różnica, ja za taki cyrk jestem gotów zapłacić. W końcu dobra rozrywka kosztuje. Gosiewska powinna sama przyjść z łopatą żeby mieć pewność, że właściwa mikro trumienka z mikro gosiem została wykopana.

Data: 2010-08-05 22:41:27
Autor: raff
Bed± ekshumacje ;)
W dniu 2010-08-05 22:17, PesTYcyD pisze:
[...]

Ja tam czekam na wykop Szmaji.

Czy jako SuperSzmaja superbohater zmartwychwstal.

R.
--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg