Bedą ekshumacje ;)

Data: 2010-08-05 18:19:19
Autor: jerzy.n
Bedą ekshumacje ;)

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i3enqr$8me$1tioat.net...
Na razie Gosiewska złożyła wniosek o ekshumacje, sekcje zwłok i badanie DNA.
Czekamy na dalsze wnioski.

p.s masowy wysyp ekshumacji przewiduje na wrzesień

Wyjątkowy pokaz głupoty i braku poszanowania ludzkich zwłok, to jak to będzie, otworzy się wszystkie trumny i będzie dobierało kawałki ciał , makabra,dać spokój tym szczątkom. Kraj wyjątkowych popierdoleńców mi się trafił  ...

Data: 2010-08-05 19:17:29
Autor: :heŽsk:
BedÂą ekshumacje ;)
On Thu, 5 Aug 2010 18:19:19 +0200, "jerzy.n" <dobieszczyn@poczta.fm>
wrote:

> [...]

Wyjątkowy pokaz głupoty i braku poszanowania ludzkich zwłok, to jak to będzie, otworzy się wszystkie trumny i będzie dobierało kawałki ciał , makabra,dać spokój tym szczątkom. Kraj wyjątkowych popierdoleńców mi się trafił  ...

 mowilem od poczatku, pochowac trzeba bylo ich w wspolnym grobie  lub skremowac i kazdemu z rodziny zmarlych dac urne z prochami.

http://bezswiatel.4.pl/ http://miniurl.pl/glosludu
http://www.swiatlacalyrok.org.pl/zaiprzeciw.html
http://www.drogizaufania.pl/

Bedą ekshumacje ;)