Będą ekshumacje ;)

Data: 2010-10-10 20:23:07
Autor: awe
Będą ekshumacje ;)

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browal.pl> napisał w wiadomości news:i8sprn$rg5$1news.task.gda.pl...
Wassermanówna dała głos i należy spodziewać się ekshumacji tatusia. Już się nie moge doczekać ;)

Zennon
-- -- -- -- -- -
sluchaj powiedz mi co w tym takiego smiesznego? czy nie sadzisz ze jestes naprawde ponizej jakiegokolwiek poziomu. Ty czlowieku jestes mentalna kurwa na ktora sie nawet wysrac nie warto. Paszol won parchu
awe

Data: 2010-10-10 20:24:22
Autor: Piotr
Będą ekshumacje ;)

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8svv7$uq$1news.onet.pl...

[...]

To czerwony ętelegęt.

Data: 2010-10-10 20:41:07
Autor: awe
Będą ekshumacje ;)

Użytkownik "Piotr" <fajfus.1900@o2.pl> napisał w wiadomości news:i8t0ce$8q6$1speranza.aioe.org...

[...]

-- -- -
aha, ci nie warto srac
awe

Data: 2010-10-10 22:43:37
Autor: Piotr Nikodem Miesiączek
Będą ekshumacje ;)

"Piotr" <fajfus.1900@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i8t0ce$8q6$1speranza.aioe.org...

[...]

Z poglądami kolegi się nie zgadzam, przyznaję. Ale miałem wrażenia, że kolega jednak jakiś poziom prezentuje. Klerykalny może i za bardzo dla mnie prawy, jednak poziom. Ale jeżeli kolega brata się z bydłem typu awe, to ja przepraszam, ale dno pomyliło mi sie z poziomem...

Będą ekshumacje ;)