Beda nowe paszporty?

Data: 2019-04-24 15:48:29
Autor: Silvio Balconetti
Beda nowe paszporty?
>Krzysztof Szczerski chce, by wystawiany Polakom katolicki paszport zawierał najważniejsze modlitwy i prawdy wiary. Celem jego wydania ma być to, by Polacy emigrujący z "Ojczyzny" do zateizowanych krajów zachodnioeuropejskich nie ulegli tamtejszym lewicującym modom intelektualnym, ale pozostali wierni Bogu i Polsce".

(...)
minister Szczerski liczy też, że Polska będzie dla Europy tym samym, czym był Noe dla ludzi żyjących przed biblijnym potopem. "W naszych czasach rodzinę patriarchy i jego samego musi zastąpić grupa społeczna lub cały naród. [...] Im szybciej rozpoznamy wśród nas Noego budującego arkę, tym lepiej, tym mniej szkód"

(...)
Polak emigrujący za Odrę ma bowiem wyjeżdżać z "jasnym przesłaniem". Ma nieść ze sobą "światło wiary dla siebie, dla swojej przyszłej rodziny i dla otaczających go ludzi".<

https://natemat.pl/270823,co-to-jest-katolicki-paszport-szczerski-chce-by-wystawiac-go-polakom

Glupia sprawa, ze do Europy Zachodniej nie trzeba paszportu. Proponowalem wiec uzupelnienie paszportow o tlumaczenia modlitw i prawd wiary o ich tlumaczenia. A gdzie potrzeba paszportu? Do Rosji, Turcji, Izraela, Egiptu, Maroka, na Bialorus, do Tajlandii itd. A wiec tlumaczenie rosyjskie, tureckie, hebrajskie i arabskie. Co paszportow dolaczylbym tez ksiazeczki do nabozenstwa oraz moze flage narodowa lub stroj ludowy (krakowski lub goralski jak Adrian).

--
saluto
Silvio Balconetti

Beda nowe paszporty?