[quady] Będą nowe przepisy

Data: 2009-04-23 08:26:14
Autor: JKK
[quady] Będą nowe przepisy
Data: 2009-04-23 09:03:32
Autor: WW
[quady] Będą nowe przepisy
JKK pisze:
http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,6529725,Quady_znikna_z_gorskich_szlakow.html?utm_source=Nlt&utm_medium=Nlt&utm_campaign=1077762 Pzdr

JKK

A od kiedy.
Już rozważałem założenie linki miedzy drzewami lub kolce, bo bydlaki szaleją na nich od rana do wieczora. Letnisko zmienili w motodrom.
Dróżkami, którymi kiedyś spacerowali ludzie, dziś strach iść a co dopiero dziecko wypuścić.
Swoja droga ciekawi mnie psychika rodziców kupujących dziecku quada i pozwalająca szaleć po lasach drogach.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

Data: 2009-04-23 09:17:37
Autor: pluton
[quady] Będą nowe przepisy

Już rozważałem założenie linki miedzy drzewami lub
kolce, bo bydlaki szaleją na nich od rana do wieczora.

Ale na czym szaleja  ? Na linkach, drzewach czy na kolcach ?

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-04-23 10:16:29
Autor: MichałG
[quady] Będą nowe przepisy
pluton pisze:
Już rozważałem założenie linki miedzy drzewami lub
kolce, bo bydlaki szaleją na nich od rana do wieczora.

Ale na czym szaleja  ? Na linkach, drzewach czy na kolcach ?

na newsach też .
M.

Data: 2009-04-23 14:00:58
Autor: komos
[quady] Będą nowe przepisy

A od kiedy.
Już rozważałem założenie linki miedzy drzewami lub kolce, bo bydlaki szaleją na nich od rana do wieczora. Letnisko zmienili w motodrom.

Chcialbym widziec Cie w wiezieniu.

Data: 2009-04-23 14:57:54
Autor: Janusz Pabłocki
[quady] Będą nowe przepisy
> komos pisze:
Chcialbym widziec Cie w wiezieniu.
A to by rozwiązało problem bezmózgów na quadach?

--
Janusz

Data: 2009-04-23 15:05:42
Autor: Cavallino
[quady] Będą nowe przepisy
Użytkownik "Janusz Pabłocki" <janusz.pablocki@interia.pl> napisał w wiadomości news:gspnmq$12q$1news.interia.pl...
> komos pisze:
Chcialbym widziec Cie w wiezieniu.
A to by rozwiązało problem bezmózgów na quadach?

Rozwiązałoby problem chociaż jednego samozwańczego szeryfa - bezmózga.

Data: 2009-04-23 19:52:19
Autor: Janusz Pabłocki
[quady] Będą nowe przepisy
> Cavallino pisze:
Rozwiązałoby problem chociaż jednego samozwańczego szeryfa - bezmózga.
Ale rozmawiamy o idiotach na quadach a nie o szeryfach.

P.S. Nie, nie jestem zwolennikiem gilotynowania.

--
Janusz

Data: 2009-04-23 20:58:58
Autor: Cavallino
[quady] Będą nowe przepisy
Użytkownik "Janusz Pabłocki" <janusz.pablocki@interia.pl> napisał w wiadomości news:gsq8us$lmq$1news.interia.pl...
> Cavallino pisze:
Rozwiązałoby problem chociaż jednego samozwańczego szeryfa - bezmózga.
Ale rozmawiamy o idiotach na quadach a nie o szeryfach.

To czym Ty rozmawiasz to już nie mój problem.
Akurat Twój przedpiszca odnosił się do szeryfów.

Data: 2009-04-23 22:19:46
Autor: komos
[quady] Będą nowe przepisy
Janusz Pabłocki pisze:
 > komos pisze:
Chcialbym widziec Cie w wiezieniu.
A to by rozwiązało problem bezmózgów na quadach?

Jak na razie okazuje sie, ze druga strona to rzesza kretynow.

Data: 2009-04-23 20:16:23
Autor: Tomasz Pyra
[quady] Będą nowe przepisy
JKK pisze:
http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,6529725,Quady_znikna_z_gorskich_szlakow.html?utm_source=Nlt&utm_medium=Nlt&utm_campaign=1077762

Taaaa...
Zupełnie jakby obecne przepisy pozwalały jeździć quadami po parkach narodowych i ochlapywać turystów błotem, a dopiero nowe przepisy miałby tego zabronić.

[quady] Będą nowe przepisy