Będą te krypy czy nie?

Data: 2018-08-19 09:10:44
Autor: Ciemny Lud
Będą te krypy czy nie?
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,23799449,andrzej-duda-w-australii.html#Z_Czolka3Img

"Prezydent Andrzej Duda jest teraz w Melbourne, a w najbliższych dniach
będzie także w Canberze i w Sydney, odwiedzi również Nową Zelandię. To
pierwsza wizyta polskiego prezydenta w tych dwóch krajach."

http://next.gazeta.pl/next/7,151003,23795189,nowa-zelandia-zakazuje-sprzedazy-domow-obcokrajowcom-mieszkancy.html#Z_BoxBizLink

Kto płaci za te fanaberie?

CL

Data: 2018-08-19 01:34:02
Autor: Zenek Kapelinder
Będą te krypy czy nie?
POwskie mafie paliwowe i vatowskie placa. Jak placili za swoich zeby sobie w innych parlamentach po krzeselkach poskakali to bylo dobrze?

Data: 2018-08-19 07:08:32
Autor: japanizer
Będą te krypy czy nie?
On Sunday, August 19, 2018 at 8:34:03 AM UTC, Zenek Kapelinder wrote:
POwskie mafie paliwowe i vatowskie placa. Jak placili za swoich zeby sobie w innych parlamentach po krzeselkach poskakali to bylo dobrze?

Ze skakaniem po krzesełkach to jak zwykle bywa - pisowski fejk nius, ale uwierzyłeś, boś zwykły dureń.

http://www.polska-azja.pl/a-brona-przebieg-i-ocena-wizyty-bronislawa-komorowskiego-w-japonii/

Cyt.   W dniach 26-27 lutego prezydent Bronisław Komorowski przebywał z wizytą w   Japonii. Spotkał się z Cesarzem, otworzył forum gospodarcze, odwiedził   japoński parlament oraz przeprowadził rozmowy z premierem Shinz? Abe. Ukuł   również nowe żartobliwe określenie szefa Biura Bezpieczeństwa Narodowego...

oraz:

  Warto zwrócić uwagę na silny wymiar gospodarczy wizyty. Prezydentowi   towarzyszyło 50 delegacji przedsiębiorstw z branży m.in. spożywczej,   logistycznej, transportowej, budowlanej i kolejowej. Jeszcze przed wylotem   określone zostały główne cele wizyty w zakresie gospodarczym: promowanie   eksportu, zwłaszcza rolno-spożywczego, oraz uzyskanie dostępu do nowych   technologii, m.in. w zakresie gazyfikacji węgla. Pierwszego dnia odbyło się   ,,Seminarium biznesowe nt. japońskiego rynku" podzielone na dwie części -   seminaryjną z wykładami o japońskim rynku, kulturze biznesowej, tzw. abenomice   i usługach oferowanych przez JETRO (Japan External Trade Organization) oraz   sesję spotkań polskich i japońskich przedsiębiorców. To spotkanie przyciągnęło   70 japońskich gości. Następnego dnia prezydent Komorowski otworzył ,,Polsko-
  Japońskie Forum Gospodarcze", w którym wzięło udział 250 japońskich gości oraz   120 Polaków. Oba spotkania zostały zorganizowane przez PAIiIZ oraz WPHiI   Ambasady RP w Tokio przy współpracy z JETRO, a ich moderatorem był Sławomir   Majman, prezes PAIiIZ.

A po co Duda pojechał do Australii i Nowej Zelandii?

Ot, tygodniowa wycieczka z 30 osobową świtą z Kancelarii, której jednym celem jest spotkanie z Polonią, a jedynym biznesowymi aspektami turystycznej wycieczki Dudy było proszenie ludzi, by dawali więcej na tacę w kościele oraz udowodnienie, że skoro rząd wydał ok. 2 mld zł na nowe samoloty, to po co nimi latać, skoro można wydać prawie 1 mln zł na bilety klasy business w arabskiej linii Emirates:

https://oko.press/duda-w-australii-zaprasza-polakow-do-kosciola-polonia-protestuje/

NAM SIĘ NALEŻY!!!

Data: 2018-08-19 10:10:51
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
Będą te krypy czy nie?
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

[...]

Geje mocno podzieleni.
Języczkiem u wagi mogą być głosy środowisk gejowskich, które pierwszy raz w historii są aż tak bardzo podzielone w sprawie poparcia dla kandydatów. - Platforma tylko mówiła, ale nic dla nas nie zrobiła.
https://wiadomosci.wp.pl/geje-mocno-podzieleni-komorowski-duda-a-moze-nikt-6027682336601217a

https://oko.press

Toć to portal Blumka i Heleny założycieli GWna:)
cyt.
została założona 10 marca 2016 r. przez Helenę Łuczywo, Seweryna Blumsztajna,
https://oko.press/fundacja/

Więcej tych opiniotwórczych portali, więcej!

Data: 2018-08-19 21:25:58
Autor: Ciemny Lud
Będą te krypy czy nie?
Użytkownik "Relatywizator rzeczywistości Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:22fd0dd1-fa4f-49ac-af84-a8ea7b11777cgooglegroups.com...

Geje mocno podzieleni.
Języczkiem u wagi mogą być głosy środowisk gejowskich, które pierwszy raz w historii są aż tak bardzo podzielone w sprawie poparcia dla kandydatów. -

Masz coś do powiedzenia w temacie australijskich kryp i polowań na nowozelandzkie pancerne kiwi czy będziesz pieprzył o swoich gejach?

Cl

Data: 2018-08-20 16:32:29
Autor: Pisiorowy Escobar
Będą te krypy czy nie?
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

POwskie mafie paliwowe i vatowskie placa. Jak placili za swoich zeby sobie w innych parlamentach po krzeselkach poskakali to bylo dobrze?

nie płacz zenuś, ważne że sami-swoi pięknie ośmieszyli swojego maliniaka :DDDD
aż dostał kopa w dupę od premiera australii :DDDD
biedak znowu ośmieszony :DDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-08-20 20:19:55
Autor: Ciemny Lud
Będą te krypy czy nie?
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:n6klnd9fld6b7v5qvrn0kjnhmeukj9dtoa4ax.com...
[...]

Czy polski prezydent odwiedzając w australijskim pustkowiu polska parafię obiecał mieszkającym tam  Polakom 500+  i czy zobowiązał sie przysłac im bumerangi made in PRC sprzedawane przez polska Cepelię?

CL

Data: 2018-08-20 21:58:53
Autor: Pisiorowy Escobar
Będą te krypy czy nie?
"Ciemny Lud" <ciemny.lud@to.kupi> napisał(-a):

> [...]

Czy polski prezydent odwiedzając w australijskim pustkowiu polska parafię obiecał mieszkającym tam  Polakom 500+  i czy zobowiązał sie przysłac im bumerangi made in PRC sprzedawane przez polska Cepelię?

niestety nie
ale pytał kiedy wracają do kraju pełnego zenków, doldów i innych tych podobnych
debili :DDDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-08-19 13:45:52
Autor: Silvio Balconetti
Będą te krypy czy nie?
Am 19.08.2018 um 09:10 schrieb Ciemny Lud:
[...]

Polski podatnik, panie kolego.
Pocieszyc sie mozna tylko tym (zwie sie to Schadenfreude), ze tych 30+ osob, co za niezly pieniadz przeniesli sie na antypody, g*wno z tej podrozy beda mialy. Minimum 20 godzin lotu (do tego stop over), jetlag, jakies objazdy po sanktuariach i salach parafialnych, ze zostanie moze pare godzin na zrobienie kilku zdjec. Nawet na album, zeby kiedys pokazywac wspolwiezniom, bedzie tego za malo.

--
saluto
Silvio Balconetti

Data: 2018-08-19 21:23:35
Autor: Ciemny Lud
Będą te krypy czy nie?
Użytkownik "Silvio Balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:ftt3jgF4q03U1mid.individual.net...
[...]

Fotka z kangurem w ich "zoo" jest za darmo ;-)))

Cała nadzieja w homarach ale czy Trump dotrzyma słowa i zaprosi, a premier nie wstrzyma zakupu? Obciach jak cholera. Polski premier ze świtą zwiedza sale parafialne! ;-))

CL

Będą te krypy czy nie?