Będą wiedzieć, że ze mną żartów nie ma

Data: 2009-12-24 16:17:29
Autor: boukun
Będą wiedzieć, że ze mną żartów nie ma
Teściowa przyszła z opłatkiem, więc go z jej rąk wyrwałem i wyrzuciłem za
drzwi. Wdała się w awanturę, to ją spoliczkowałem. Dawidek zaczął krzyczeć i
kopać, i jemu też się dostało. Powiedziałem, że w moim domu nikt żydowskich
guseł odprawiać nie będzie. Żona uciekła zapłakana do łazienki, a córka
zatrzasnęła się w pokoju. I dobrze, oglądnę sobie "Kiepskich" w spokoju.

boukun

Data: 2009-12-24 08:38:21
Autor: Woland
Będą wiedzieć, że ze mną żartów nie ma
boukun napisał(a):

zatrzasn�a si� w pokoju. I dobrze, ogl�dn� sobie "Kiepskich" w spokoju.

Twój antysemityzm staje się coraz bardziej agresywny i
bezkompromisowy.. Jeszcze trochę, a zamkniesz własnego syna w
piekarniku i odkręcisz kurek z gazem...

Data: 2009-12-24 21:53:29
Autor: Tomaszek
W dniu 2009-12-24 17:38, Woland pisze:
boukun napisał(a):

[...]

Tego nie napisał boukun. Podszywaniec był na tyle głupi, że popełnił dwa proste błędy. Nie napiszę oczywiście jakie, bo nie będę pierdolcowi ułatwiał zadania.
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

From: "boukun" <ur45f.SKASUJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: =?ISO-8859-2?Q?B=EAd=B1_wiedzie=E6,_=BFe_ze_mn=B1_=BFart=F3w_nie_ma?=
Date: Thu, 24 Dec 2009 16:17:29 +0000 (UTC)

boukun

Data: 2009-12-25 14:40:09
Autor: Polok_prawdziwy
boukun wrote:

Teściowa przyszła z opłatkiem, więc go z jej rąk wyrwałem i wyrzuciłem za
drzwi

Zamało...
- skopać jom miołeś...!!!

Będą wiedzieć, że ze mną żartów nie ma