Bêd± wy³apywaæ tajniaków

Data: 2013-10-17 21:18:29
Autor: boukun
Bêd± wy³apywaæ tajniaków
Tegoroczny Marsz Niepodleg³o¶ci ochraniaæ bêdzie ponad 500 narodowców z ca³ego kraju. Na wzór armii amerykañskiej s± zorganizowani w chor±gwie i plutony. Szkol± ich byli ¿o³nierze Legii Cudzoziemskiej, gromowcy oraz instruktorzy sztuk walki. Zaplecze stanowiæ maj± ³±czno¶ciowcy, szyfranci i s³u¿by medyczne. Policjanci zapewniaj±: - Nie boimy siê ich.
Stra¿ Marszu - jak zapewniaj± narodowcy - ma za zadanie chroniæ uczestników pochodu i wy³apywaæ z t³umu policjantów po cywilnemu.

http://wyborcza.pl/1,75478,14791431,Byli_zolnierze_Legii_Cudzoziemskiej_szkola_narodowcow.html

I bardzo dobrze, kurwy trzeba wy³apywaæ...

boukun

Data: 2013-10-18 09:46:17
Autor: dante
Bêd± wy³apywaæ tajniaków
Dnia Thu, 17 Oct 2013 21:18:29 +0200, boukun napisał(a):

Tegoroczny Marsz Niepodległości ochraniać będzie ponad 500 narodowców z całego kraju. Na wzór armii amerykańskiej są zorganizowani w chorągwie i plutony. Szkolą ich byli żołnierze Legii Cudzoziemskiej, gromowcy oraz instruktorzy sztuk walki. Zaplecze stanowić mają łącznościowcy, szyfranci i służby medyczne. Policjanci zapewniają: - Nie boimy się ich.
Straż Marszu - jak zapewniają narodowcy - ma za zadanie chronić uczestników pochodu i wyłapywać z tłumu policjantów po cywilnemu.

http://wyborcza.pl/1,75478,14791431,Byli_zolnierze_Legii_Cudzoziemskiej_szkola_narodowcow.html

I bardzo dobrze, kurwy trzeba wyłapywać...

boukun

Cytat:
"Policjanci nie przejmują się przygotowaniami Straży do marszu: - Wiemy,
jak są zorganizowani - mówi inspektor Mariusz Sokołowski, rzecznik prasowy
komendanta głównego policji. - Nie boimy się."

Czy Pan Mariusz, i jego koledzy,  czujÄ… siÄ™ zagrożeni?
A jeśli tak to dlaczego? A może to fantazja cioty z GW-na?

--
Ego scio quoniam intrabunt post discessionem meam lupi graves in vos non
parcentes gregi

Data: 2013-10-18 11:05:27
Autor: boukun
Będą wyłapywać tajniaków
Użytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisał w wiadomości news:l3qp08$ve9$1speranza.aioe.org...
[...]

Policjanci zapewniajÄ…: - Nie boimy siÄ™ ich.
[...]

To są bandziory, którzy będą prowokować i nie boją się konsekwencji swoich prowokacji...

boukun

Data: 2013-10-18 11:56:24
Autor: dante
Będą wyłapywać tajniaków
Dnia Fri, 18 Oct 2013 11:05:27 +0200, boukun napisał(a):

[...]

W tym roku "siÄ™ przejadÄ…".

Data: 2013-10-18 12:10:07
Autor: boukun
Będą wyłapywać tajniaków
Użytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisał w wiadomości news:l3r0k8$hod$1speranza.aioe.org...
[...]

Narodowcy ochroniÄ… siÄ™ sami - jest zgoda MSW

Szef MSW: zgadzam się na propozycję narodowców ws. 11 listopada
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Szef-MSW-zgadzam-sie-na-propozycje-narodowcow-ws-11-listopada,wid,16085477,wiadomosc.html?ticaid=111814&_ticrsn=5

Trzymamy ich za słowo...

boukun

Data: 2013-10-18 12:37:14
Autor: dante
Będą wyłapywać tajniaków
Dnia Fri, 18 Oct 2013 12:10:07 +0200, boukun napisał(a):

[...]

W tym roku "się przejadą"... policjanci - to miałem na myśli.
W szczególności ci... kąpani w gorącej wodzie.

Data: 2013-10-18 21:30:02
Autor: Towarzysz Gnój
Bêd± wy³apywaæ tajniaków

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> [...]
http://wyborcza.pl/1,75478,14791431,Byli_zolnierze_Legii_Cudzoziemskiej_szkola_narodowcow.html

| I bardzo dobrze, kurwy trzeba wy³apywaæ...

A zastanowili¶cie siê towarzyszu nad tym, jak ten teatrzyk siê nazywa? (powiem
wam na ucho, ¿e za ofiarn± s³u¿bê jeste¶my wdziêczni zarówno policji, jak i
waszym 'chor±gwiom')
Buuuu-ha-ha!
gru.pl

Bêd± wy³apywaæ tajniaków