Będą znaki na niebie i ziemi ...

Data: 2009-10-29 18:41:03
Autor: bit
Będą znaki na niebie i ziemi ...
Data: 2009-10-29 21:39:11
Autor: bit
Będą znaki na niebie i ziemi ...

spierdalaj wariacie
Wy żydzi zawsze odwracacie uwagę ludzi od spraw istotnych. Sprytna żmijowa taktyka.

Data: 2009-10-29 22:00:50
Autor: bit
Będą znaki na niebie i ziemi ...
Ja ci dam rzyda ty pierdolony skurwysynu , sekciarzu jebany

Nie musisz być rzezany by działać i myśleć tak jak oni

Data: 2009-10-29 23:03:39
Autor: bit
Będą znaki na niebie i ziemi ...

Ja ci dam rzyda ty pierdolony skurwysynu , sekciarzu jebany

Nie musisz być rzezany by działać i myśleć tak jak oni

Spierdalaj i nie odzywaj się do mnie sekciarzu jebany.
Idź w chuja do piekła i tam będzie twój koniec świata popaprany ciulu

Ty pierwszy się do mnie odezwałeś. Czy spodziewasz się że wszystkie twoje inwektywy będą bezkarne i bez odpowiedzi?
BTW nie interesują mnie twoje sięgające "głębi" myśli

Data: 2009-10-30 08:42:42
Autor: up
Będą znaki na niebie i ziemi ...
Użytkownik "bit" <x@x.pl> napisał w wiadomości news:0076f9d0$0$25321$c3e8da3news.astraweb.com...
Ja ci dam rzyda ty pierdolony skurwysynu , sekciarzu jebany

Nie musisz być rzezany by działać i myśleć tak jak oni

Jak oni?
Kto kurwa ?
kosmici?
Każdy człowiek jest inny, Żyd czy Polak czy Rusek czy Amerykanin
Neofaszystowskie myślenie kategoriami nacji i przypisywanie danej nacji jednego sposobu myślenia jest oznaką debilizmu.
Nie daj się omamić łysym pederastom z LPR i tym z pierdolonej mafii czerwonej.

Data: 2009-10-30 08:53:42
Autor: Prawusek
Będą znaki na niebie i ziemi ...
"up" <fuck@them.up> wrote in message news:hce5d0$b29$1aioe.org...
> [...]

jednego sposobu myślenia jest oznaką debilizmu.
Nie daj się omamić łysym pederastom z LPR i tym z pierdolonej mafii

Nie przypisuj żydowskiej mitologii faszyzmowi, to co opisujesz jest zawzięte
z żydowskiego nazizmu i bolszewizmu, kruczy bobku.

Będą znaki na niebie i ziemi ...