Będę chciał zobaczyć minę de bula PO 24 maja

Data: 2015-05-12 09:34:30
Autor: Joschi
Będę chciał zobaczyć minę de bula PO 24 maja
To będzie nieocenione, jak ten złodziej i bufon dostanie PO swoich złodziejskich łapkach. A co on kurwa myślał, jak podpisywał ustwę podwyższającą Polakom wiek emerytalny, ignorując totalnie wniosek Polaków o referendum w tej sprawie, że ujdzie mu to płazem?

A taki był mocny, taki pewny, taki zadufany w sobie, Polaków miał za frustratów, straszył nas zgodą tylko, jak on będzie na stolcu...
Tfu, złodzieja de bula dni są POliczone...

Data: 2015-05-12 09:57:20
Autor: Chiron

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:misae6$h9u$1speranza.aioe.org...
[...]

Dobrze. Political- fiction. Jest już po wyborach. Duda wygrał 10% głosów. I co dalej? Polskie priorytety:

1. zgodnie z zapowiedzią Światowego Kongeresu Żydów jesteśmy wszędzie poniżani- aż nie zapłacimy Żydom haraczu w wysokości 65 miliardów dolarów. Juz podpisano jakąś umowę- o czym poinformował nas...prezydent Izraela. O umowie- jako poseł- powinien wiedzieć Duda. Realizacja tego żądania to kompletna ruina substancji narodowej. Schodzimy w Polsce do roli Palestyńczyków w Palestynie.
Czy prezydent Duda nas przed tymi uroszczeniami (zupełnie pozbawionymi podstaw prawnych!) obroni? Jak? Jaki stosunek do tego ma jego teść? A żona?

2. przez lata rządów PO- za_przyzwoleniem_tchórzliwego_społeczeństwa nagromadziło się tyle afer, że IMO należałoby (jak kiedyś we Włoszech) postawić wielu czołowych polityków przed sądami- i jesli te wydawałyby uczciwe wyroki- to dożywocie byłoby często się pojawiającym wyrokiem na wielu prominentych polityków. Jeśli nie- będzie to wyraźny sygnał do doprowadzenia państwa do komletnego już rozkładu.
Czy prezydent Duda do tego doprowadzi?

3. potrzeba prawdziwych zmian w prawie. Obecnie państwo to pan. Obywatel to niewolnik. Chodzi o odwrócenie relacji.  Bez tego- będzie jak jest. Szkolona wyłącznie do tłumienia rozruchów policja- a więc karmiona głęboką pogardą do społeczeństwa (co trenują na stadionach strzelając do podludzi, jakich w osobach kibiców wykreował Tusk i jego kompania a także kopiąc i pałując podludzi polaczków 11 listopada).
Co w tej sprawie zrobi prezydent Duda?
Czy dokona tego prezydent Duda?

etc, itd

Jak się nad tym zastanowić- to czeka nas tylko zmiana dekoracji. To wszystko. Chyba że masz pomysł- co w Twojej opinii zrobi prezydent Duda?
Dla mnie to kalka wyboru: Wałęsa- Kwaśniewski. Mojego głosu żaden z nich nie dostanie. Nie tędy droga.

--

Chiron

Data: 2015-05-12 01:50:41
Autor: Stachu Chebel
W dniu wtorek, 12 maja 2015 09:56:51 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]

Dla mnie to kalka wyboru: Wałęsa- Kwaśniewski. Mojego głosu żaden z nich nie dostanie. Nie tędy droga.

100% racja !!

Data: 2015-05-12 11:01:17
Autor: Joschi
"Chiron" <chiron@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag news:5551b241$0$8372$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Może i masz rację, ale już n ic tegio nie zmieni. Mamy dwóch Żydów do wyboru, PO de bulu wiemy, czego możemy się spodziewać, złodziej i sprzedawczyk...

Data: 2015-05-12 16:21:23
Autor: MarkWoydak
[...]

Ty lepiej popatrz na minę Millera, twego partyjnego kolesia. Tak oto kończy "mężczyzna". Jako "zero".

MW

Będę chciał zobaczyć minę de bula PO 24 maja