Będę dalej służyć ojczyźnie jako europoseł

Data: 2018-02-07 13:20:36
Autor: boukun
Będę dalej służyć ojczyźnie jako europoseł
Ryszard Czarnecki został oficjalnie odwołany z funkcji wiceprzewodniczącego Parlamentu Europejskiego. Jak powiedział WP w pierwszej rozmowie po ogłoszeniu decyzji: "niczego nie żałuje", a do jego odwołania przyczyniła się manipulacja regulaminem Europarlamentu oraz głosowanie tajne, o które wnioskowali przedstawiciele PO oraz PSL.

Ryszard Czarnecki (PiS): Moje odwołanie jest faktem, ale niczego nie żałuję. Jestem wierny własnym wartościom, które podzielane są przez większość Polaków. Nadal uważam, że donoszenie do obcych mediów na własną ojczyznę, jest rzeczą absolutnie nie do przyjęcia i godną kategorycznego potępienia. Można nie lubić rządu, ale głosowanie za uruchomieniem procedur sankcyjnych przeciwko państwu polskiemu - a to zrobiła część posłów PO - jest czymś absolutnie karygodnym.

Co dalej z pana karierą polityczną? Są już jakieś plany?

Będę dalej służyć ojczyźnie jako europoseł. Według najnowszych brukselskich rankingów aktywności w Europarlamencie, jestem na 11 miejscu z 750 europarlamentarzystów, oraz pierwszym Polakiem. Dla porównania pani Róża von Thun znajduje się na pozycji 634, jest 16 wśród 18 przedstawicieli Platformy Obywatelskiej. To dosyć znamienne porównanie. Zamierzam być nadal czynny w polityce międzynarodowej, ale jeśli chodzi o odleglejszą przyszłość, to już decyzja prezesa Jarosława Kaczyńskiego.

https://opinie.wp.pl/tylko-w-wp-ryszard-czarnecki-po-odwolaniu-z-funkcji-wiceszefa-europarlamentu-zrobiono-to-prawniczym-kretactwem-6217749807232641a

boukun

Będę dalej służyć ojczyźnie jako europoseł