Będę głosował na Donalda i jego ekipę.

Data: 2011-03-28 22:34:34
Autor: januszklenczon
Będę głosował na Donalda i jego ekipę.
Będę głosował na Donalda i jego ekipę. Wytłumaczę dlaczego.
Jest to ekipa ludzi o wiele bliższych mi, jak zresztą każdemu rozsądnemu człowiekowi w Polsce, bliższych kulturowo i mentalnie niż ekipa tego małego pokurcza spod znaku Radia Maryja. Jako wyborca PO doskonale  wiem, że ludzie Tuska sobie nie poradzili z rządzeniem i już nigdy nie poradzą. Doskonale wiem, że w ciągu trzech lat zadłużyli państwo do granicy bankructwa, wiem, że wystarczy podniesienie stopy procentowej przez bank FED żeby gwałtownie podniesiona wysokość spłacanych rat zadłużenia zupełnie zrujnowała państwo polskie. Wiem, że nie dotrzymali obietnic i niszczą służbę zdrowia, sam się z tym spotykam nawet w tych prywatnych lecznicach np. takiej potęgi jak  firma LUXMED, gdzie płacę ciężkie pieniądze prywatnie i nie mogę się dostać w żadnym rozsądnym terminie do żadnego lekarza. Więc doskonale wiem z własnego doświadczenia i zdrowia oraz kieszeni, że pani minister zdrowia kłamie w żywe oczy a nawet rżnie głupa. Wiem, że Donald jest doskonałym pijarowcem i iluzjonistą, ale to przecież niezbędna cecha dobrego, profesjonalnego polityka z prawdziwego zdarzenia. Wiem, że podpisaliśmy umowę gazową z Rosjanami na drastycznie złych warunkach, płacić za to będą przyszłe pokolenia. Wiem, że wojsko polskie, a szczególnie lotnictwo  praktycznie nie istnieje i gdyby zaatakowali nas tacy, nawet za przeproszeniem Czesi, to byśmy się nie obronili. Ja to wszystko doskonale wiem i niech nikt mi nie pyskuje na te tematy, powtarzam, chcę głosować na tę ekipę, bo wolę iść  na dno razem z moimi dziećmi i wnukami kierowany przez ludzi, którzy są mi bliscy mentalnie, których rozumiem i którzy zapewniają mi komfort psychiczny i spokój. Ja po prostu chcę, potrzebuję jak kania dżdżu  tej dobrej, ciepłej uspokajającej iluzji.
Nie chcę żyć w prosperity i opływać w dostatki kierowany przez ekipę szaleńców, pokurczów, dziwaków, ludzi bez opamiętania.  Po prostu nie życzę ich sobie w ogóle za żadną cenę. Idiotów, debili, nie przychodzą mi do głowy inne,  standardowe, internetowe obelgi w tej chwili do głowy.

Jako przykład ich demoralizacji i zupełnego braku poczucia humoru podam przykładowy kawał, jeden z licznie puszczanych w obieg przez tych ludzi.

W bagnie zadłużenia państwa, niedotrzymanych obietnic, niewyjaśnionej katastrofy smoleńskiej, rosnącej drożyzny stoi zanurzony po szyję Pawlak,  a za nim, z tyłu, Bronek. Z bagna wydzielają się bąble śmierdzących bagiennych gazów a na powierzchni bagna unosi się wysepka przegniłej, bagiennej roślinności.  Zanurzony po szyję Pawlak krzyczy z entuzjazmem, ty Bronek, popatrz, jednak jest Zielona Wyspa. Nagle odwraca się i zauważa, że Bronisław stoi zanurzony tylko po kolana. Tonąc, krzyczy rozpaczliwie, Bronek, kurde, jak to jest, ja po szyję a ty po tym wszystkim zaledwie po kolana. Na to, chwiejący się i balansujący z trudem Bronek, zamknij się Pawlak bo spadnę, stoję na Tusku.

Jak tak można, jak, pytam.

Dlatego właśnie będę głosował na PO.

Data: 2011-03-29 12:52:05
Autor: Azxse

Użytkownik <januszklenczon@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:178f.0000054f.4d90f0danewsgate.onet.pl...
Będę głosował na Donalda i jego ekipę. Wytłumaczę dlaczego.

I co, ulżyło ci? Ile dostałeś za ten tekst? 20 srebrników? Coś słabo płaci ci prezes.

AAA

Data: 2011-03-30 11:23:45
Autor: sofu
[...]

Ja tez oczywiście będę głosował na PO ,do którego mam pełne i niezachwiane zaufanie!
Mam tylko pewne obawy z czego będę żył, gdy rzad PO Tuska skonsumowawszy pieniądze z OFE, przejmie moje pieniadze z konta bankowego, a w dalszej kolejności "zajmie" się moja pensją? Ja wiem, że to dla mojego dobra to będzie, ale nie zmienia to faktu że trochę sie niepokoje: z czego w raz z rodziną będę żył?

sofu

Będę głosował na Donalda i jego ekipę.