Będę zbawiony

Data: 2009-07-13 18:56:46
Autor: boukun
Będę zbawiony
Co jest do cholery, dzisiaj mam pieskie szczęście, że wszyscy mnie zaczepiają. Przed chwilą miałem długi telefon z jakąś panią ze Świadków Jehowy, próbowałem ją wyprowadzić z błędu i uświadomić, że Boga nie ma, a ona swoje... Potem, jak jej mówiłem, że każdy popełnia jakieś grzechy, to mi zacytwoała Pierwszy List do Koryntian, 6 rozdiał, wersety od 9 do 11 i poczułem, jakbym doznał łaski świętej. Zaraz siadam więc do komputera i szukam jeszcze raz, jak to było:

9 6 Czyż nie wiecie, że niesprawiedliwi nie posiądą królestwa Bożego? Nie łudźcie się! Ani rozpustnicy, ani bałwochwalcy, ani cudzołożnicy, ani rozwięźli, ani mężczyźni współżyjący z sobą, 10 ani złodzieje, ani chciwi, ani pijacy, ani oszczercy, ani zdziercy nie odziedziczą królestwa Bożego. 11 A takimi byli niektórzy z was. Lecz zostaliście obmyci, uświęceni i usprawiedliwieni w imię Pana naszego Jezusa Chrystusa i przez Ducha Boga naszego.
http://online.biblia.pl/rozdzial.php?id=291

Warto co niektórym się zastanowić nad swoim postępowaniem i skorygować je odpowiednio.

boukun

Data: 2009-07-13 10:31:27
Autor: J-23
Będę zbawiony
On 13 Lip, 18:56, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Chlopie z nimi sie nie rozmawia w ogole. Sa gorsi niz mrowki i
szarancza, razem wziete. Jak raz pozwolisz sobie na wpuszczenie ich do
domu, i chocby zdawkowa rozmowe, to juz masz "przechlapane". Nachodzic
Cie beda do znudzenia.

J-23 itede

Data: 2009-07-13 19:34:47
Autor: Tzva Adonai
Będę zbawiony
domu, i chocby zdawkowa rozmowe, to juz masz "przechlapane". Nachodzic
Cie beda do znudzenia.

To prawda.. Mi jeden kociak włożył buta między drzwi a framugę, gdy chciałem mu
je zamknąć przed nosem... Chyba jednak w porę wyczuł narastającą we mnie
agresję, bo tylko popatrzył na mnie bez słowa i szybko się ulotnił...

Data: 2009-07-13 19:35:20
Autor: boukun
Będę zbawiony

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:fc03a57f-70bf-429e-8fe8-f23adafcebf2g6g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

Ponoć mieszają krew, przez telefon kobieta brzmiała gorąco i seksownie, co mi zależy, ja tam lubię z kobietami mieć do czynienia...
Lepsze takie nawiedzenia, jak rebe, rebe, Rydz.

boukun

Data: 2009-07-13 19:37:46
Autor: boukun
Będę zbawiony

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h3fpl6$69u$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Powiedziałem kobiecie, nazwijmy Boga Koniem, zobaczymy, czy każdy będzie się tak bał obrazić Konia. Kobieta odpowiedziała, ma pan rację, Bóg to tylko słowa... Strasznie jej się spodobała dyskusja ze mną, nie mogliśmy się nagadać, umówiła się, że zadzwoni za tydzień, o tej samej porze i ma na imię jak moja żona, Lidka. Miała bardzo miły i młodo brzmiący głos. A co mi szkodzi z nią podyskutować, jak odczytałem List do Koryntian, może zawiąże się jakaś fajna przyjaźń? A potem zrobię sobie z panią Lidką zdjęcie i opublikuję w necie?

boukun

Data: 2009-07-13 12:03:29
Autor: J-23
Będę zbawiony
On 13 Lip, 19:37, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:h3fpl6$69u$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

przyjaźń? A potem zrobię sobie z panią Lidką zdjęcie i opublikuję w necie?

dupek jestes

Data: 2009-07-13 21:15:47
Autor: boukun
Będę zbawiony

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ac5fc36a-007e-4a5a-be99-4e13ede69d72r34g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

przyjaźń? A potem zrobię sobie z panią Lidką zdjęcie i opublikuję w necie?

Bądź poważny, jak będzie starsza ode mnie o 5 lat, to co ja mógłbym chcieć mieć z nią do czynienia?

boukun

Data: 2009-07-13 23:53:31
Autor: J-23
Będę zbawiony
On 13 Lip, 21:15, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:ac5fc36a-007e-4a5a-be99-4e13ede69d72r34g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

dupek jestes

Bądź poważny, jak będzie starsza ode mnie o 5 lat, to co ja mógłbym chcieć mieć

no tak. hahaha
Ale, te czlonkinie Armii Zbawienia to sa na ogol stare wyschle
brzydule, ktorych nikt juz nie chce.

Data: 2009-07-13 20:22:00
Autor: Piotr
Będę zbawiony
Dnia Mon, 13 Jul 2009 19:37:46 +0200, boukun napisał(a):

A potem zrobię sobie z panią Lidką zdjęcie i opublikuję w necie?

A potem ktoś ci wyjaśni jaki z ciebie dureń oraz sukinsyn i będzesz je
pospiesznie kasował, jak ostatnio?
Uciechy z tobą świniobójco, co nie miara, jak w zoo.
Piotr

Data: 2009-07-13 21:12:25
Autor: boukun
Będę zbawiony

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1mmggv2ttlpjw$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Oooo, patrzcie, znów się dureń odezwał!

boukun

Data: 2009-07-13 22:52:11
Autor: Piotr
Będę zbawiony
Dnia Mon, 13 Jul 2009 21:12:25 +0200, boukun napisał(a):

Oooo, patrzcie, znów się dureń odezwał!

I znowu to śliczne "Ooo..." :-)
Reagujesz hałsfrał z różnorodnością dałna.
Piotr

Data: 2009-07-14 09:42:08
Autor: boukun
Będę zbawiony

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1e0nbenycl8f1$.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Mon, 13 Jul 2009 21:12:25 +0200, boukun napisał(a):

Oooo, patrzcie, znów się dureń odezwał!

I znowu to śliczne "Ooo..." :-)
Reagujesz hałsfrał z różnorodnością dałna.
Piotr

Ile ty stary, głupi dziadu masz lat?

boukun

Data: 2009-07-14 10:12:56
Autor: Piotr
Będę zbawiony
Dnia Tue, 14 Jul 2009 09:42:08 +0200, boukun napisał(a):

Ile ty stary, głupi dziadu masz lat?

Nie małpuj, łysy pierdzielu.
Piotr

Data: 2009-07-14 10:18:08
Autor: boukun
Będę zbawiony

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ozy8m7j4l2h.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Tue, 14 Jul 2009 09:42:08 +0200, boukun napisał(a):

Ile ty stary, głupi dziadu masz lat?

Nie małpuj, łysy pierdzielu.
Piotr

Przygłupie upośledzony, nie każdy jest tobie podobny... Jak można być takim głupim?

boukun

Data: 2009-07-13 22:21:59
Autor: Adam
Będę zbawiony
[...]

Coś Ci się musiało z tego upału pomieszać - ŚJ nie nazywają Boga Bogiem. Pewnie rozwmawiałeś z Zielonoświątkowcem lub Badaczem Pisma Świętego.
AC

Będę zbawiony