Będę zdrowszy

Data: 2011-03-06 12:27:11
Autor: boukun
Będę zdrowszy
W związku z podwyżką cukru o 100%, od wczoraj zacząłem słodzić herbatę jedną łyżeczką cukru i muszę przyznać, że nadal czuję w niej cukier. Takie podwyżki żywności mają też dobre strony, ludzie zaczną ograniczać spożycie, a co za tym idzie, będą zdrowsi, bo jak wiadomo, żołądek, jelita, wątroba, serce i inne podzespoły będą mniej pracować...

Zastanawiam się tylko, jak to jest z moimi znajomymi, którzy od dawna nie słodzą herbaty? Gdyby im nagle w podeszłym wieku przyszła ochota posłodzić trzema łyżeczkami cukru? To co? Mogą dostać pewno wtedy cukrzycy, bo organizm będzie odzwyczajony i nastąpi szok trzustkowy...

Dlatego ja pozostanę tymczasem przy jednej łyżeczce, ale jak cukier zdrożeje do 7 złotych, to wtedy całkowicie przestanę słodzić...

PS. Pamiętam, że jak byłem dzieckiem, w dobrych czasach PRLu, to słodziłem herbatę 3,5 łyżeczkami cukru, a tata i mama się cieszyli, że mam takie przyzwyczajenia...

boukun

Data: 2011-03-06 13:44:08
Autor: Michał Szatański
Będę zdrowszy

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ikvr89$ccj$1mx1.internetia.pl...
[...]

Rozwiąż problem, tylko cukrzycy nie dostań. Tzn. pytanie co się dzieje - słyszałem, że jakieś kwoty cukrowe min. rolnictwa obciął, w zeszłym rządzie chyba.

boukun

micsz

Data: 2011-03-06 20:57:18
Autor: zinek
Będę zdrowszy

[...]

a znasz taki dowcip o koniu coto go woznica odzywczajal od jedzenia ?
i prawie odzwyczail ale kon zdechl.
takze wiesz.
od wszystkiego sie nie odzwyczaisz.

Będę zdrowszy