Bedzie Swietym!

Data: 2009-06-24 22:46:02
Autor: Edel
Bedzie Swietym!
Jest rok 2054 r. Nadal przedluza sie kanonizacja Karola Wojtyly. Znudzeni juz kardynalowie podjeli prawie decyzje o tym, ze jednak nie moze zostac swietym, gdyz sto lat temu zlamal sluby czystosci z Irena. Klamka juz prawie zapadla. Nagle wstaje dosc wiekowy kardynal i mowi:
 - Bracia , niech on juz zostanie świetym, przeciez ten biedny czlowiek nie mogl nigdy odbyc stosunku...

Pzdr
Edel

P.s Mam nadzieje, ze urodzeni katole podziela sie wiedza na temat potencji papieza-Polaka

E.

Data: 2009-06-24 22:52:55
Autor: Piotr
Bedzie Swietym!
Dnia Wed, 24 Jun 2009 22:46:02 +0200, Edel napisał(a):

[...]

Co to jest edelku? Dżok, hicior parad "równości"?
Piotr

Data: 2009-06-24 23:00:12
Autor: raff
Bedzie Swietym!
[...]

Lepsze jest to ze jak sie Geremek rozwalil, to sie okazalo ze mial w czaszce pusto.

R.

Data: 2009-06-25 01:18:26
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Bedzie Swietym!
Edel wrote:

[...]

Ciebie wciąż takie rzeczy bawią, debilu?

Poza tym NTG.
--
Pit

Data: 2009-06-25 10:39:46
Autor: Edel
Bedzie Swietym!
Najbardziej bawi mnie twoj wyhustany gul - debila to sobie zrob i wychowaj, po katolicku, cwoku na watykanskiej smyczy.

E.

Data: 2009-06-25 11:42:32
Autor: awe
Bedzie Swietym!
Przejechalbys sie jeszcze raz taczka co?
awe

Data: 2009-06-25 07:10:15
Autor:
Bedzie Swietym!
On Wed, 24 Jun 2009 22:46:02 +0200, "Edel" <edel@xl.wp.pl> wrote:

Jest rok 2054 r. Nadal przedluza sie kanonizacja Karola Wojtyly. [...]

 tyle, ze ty tego robaczku juz nie doczekasz ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-25 10:31:29
Autor: Polok_Prawdziwy
Bedzie Swietym!
[...]

Nojasneze - żodnemu fratrowi nababski widok niewstowo...!!!

Łone lubiom cosik inksego np. maluśkich chopcyku-mimistrantuw, dziewcynki, ale
ino dolot 12-stu! no i łocywistałocywistość swoje pupcie niecyscone (bo Maryny
dlonich zawilgotne som!)...

Godajom, ze miłościom pańckom siem kochajom...

--

Bedzie Swietym!