Będzie dobrze

Data: 2012-06-28 12:16:16
Autor: XXL
Będzie dobrze
Ale cieszymy się. wig20 2% w górę dzisiaj i to nie jest ostatnie słowo.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
A na jakich poziomach i w jakim terminie przewidujesz "ostatnie słowo"
trwającej fali korekcyjnego odbicia ?
A może nastąpiło ono wczoraj i od dzisiaj znowu mamy powrót spadków ?
Z drugiej strony dolar chyba jest za drogi, żeby zagraniczna spekuła nie
zarobiła podwójnie: na wywołaniu podbitki pod......komunikat FED na temat QE3,
który może zostać ogłoszony w lipcu albo w sierpniu i odkupieniu przecenionych
dolarów ?

Data: 2012-06-28 16:43:12
Autor: kc
Będzie dobrze
 XXL <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Trochę ostatnio poluzowałem z giełdą (brak czasu, nie kapitału :)).Ale to co myślę o rynku wrzuciłem jakieś dwa tygodnie temu tu:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5e76379670d2561b.html

Wig20 udaje, że zrobił podwójny szczyt, poza tym Fw20 odbił od 2217 rysowanego tygodniowo albo dwudniowo, jak kto woli, ale widać jak na dłoni.

Uważam, że ze względu na:

1. mocny sygnał kupna w dołku
2. brak sygnału sprzedaży na ostaniej górce
3. wyjście indeksów powyżej oporów wynikających z formacji trójkąta
4. przekonanie większości analityków o spadkach (wrzucałem linki wcześniej). Twój Białek też stawiał na spadki :)

wzrosty będą kontynuowane

pozdrawiam

kc

Ps. To nie jest rekomendacja w rozumieniu :).... itd. I sam nie wierzę, że mogą być kontynuowane, a jednak.

Data: 2012-06-28 16:59:39
Autor: kc
Będzie dobrze
 kc <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 XXL <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > Ale cieszymy się. wig20 2% w górę dzisiaj i to nie jest ostatnie słowo.
> [...]

kc

Ps. To nie jest rekomendacja w rozumieniu :).... itd. I sam nie wierzę, że mogą być kontynuowane, a jednak.

Aha. A ten dzisiejszy spadek to po to, żeby moje korona całkiem nie zmarniała :)

kc --

Data: 2012-06-28 20:25:18
Autor: root
Będzie dobrze

Ps. To nie jest rekomendacja w rozumieniu :).... itd. I sam nie wierzę, że mogą być kontynuowane, a jednak.

Będzie, nie będzie - bez znaczenia. Nadchodzi czas zakupów. Widać to po
spadkach na surowcach idiotycznie niskich (chwilami chyba nawet ujemnych)
rentownościach niemieckich bundów i szalejącym bezrobociu. Krótko mówiąc
góra pieniędzy, potencjał wytwórczy i... wielki strach. Idealne warunki do rozpoczęcia wzrostu ;)

Data: 2012-06-28 11:45:18
Autor: charlie.delta.trader
Będzie dobrze
W dniu czwartek, 28 czerwca 2012 20:25:18 UTC+2 użytkownik root napisał:

> [...]
góra pieniędzy, potencjał wytwórczy i... wielki strach. Idealne warunki do rozpoczęcia wzrostu ;)

obawiam sie :) że masz rację, będzie silny wzrost, ale uwaga jeszcze tylko nieudany Harmonik, zniechęcony serią strat na LONG przekręci swoje stadko dawcvów kapitału na SHORT

a wtedy capital market zacznie zapierdlać do góry buhahahahaha

charlie.delta.trader

geniusz

Będzie dobrze