Będzie dobrze

Data: 2012-08-06 08:37:27
Autor: Loser
Będzie dobrze
Ciao

Z pewnymi wahaniami,

z pewna niesmialoscia

ale - moze masz prorocze wizje

Pozdrowko

Loser

PS w watku nieznanego osobnika n/t Grupy, a sam nic nie wnoszacego- nie karm trolla :-)

kc <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

http://www.bbc.co.uk/news/business-18592135

Gdyby nie to:

"Earlier, German Finance Minister Wolfgang Schaeuble also called for there
be a European finance minister, with the power to veto national budgets as well as an elected president of Europe."

Ciekawe skąd oni będą pochodzić? Go, Donald, go. Oops, next to the best.

Ale cieszymy się. 2% w górę dzisiaj i to nie jest ostatnie słowo.

pozdrawiam

kc

Data: 2012-08-06 12:19:50
Autor: kc
Będzie dobrze
Loser <loser212.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Wizja była, nie wiem czy można nazwać ją proroczą, bo to tak jakbym wróżył z fusów. Na razie nie mam wizji przeciwnych :).

Troll,nie troll, pokazałem mu jego real :)

pozdrawiam

kc

Data: 2012-08-09 19:55:11
Autor: kc
Będzie dobrze
[...]

Mam wizję,że jutro znowu mogę mieć jakąś wizję

kc

--

Będzie dobrze