Bedzie doping na derbach

Data: 2011-05-13 23:51:53
Autor: danpe_
Bedzie doping na derbach
Dzis odbylo sie spotkanie SKWK z Basalajem, wyjasniono sobie wszelkie
sporne kwestie, dodatkowo o doping i poszanowanie barw i siebie nawzajem
zaapelowal Ludwik Mietta-Mikolajewicz.
Z ustalen wynika, ze strony sobie wszystko wyjasnily, w wyniku czego
zaapelowaly o nierozpamietywanie zaistnialej sytuacji.
Mimo ogolnopolskiego protestu derby sa na tyle waznym dla Krakowa
wydarzeniem iz podjeto decyzje o tym, ze doping bedzie prowadzony.

Same dobre wiadomosci dzisiaj, dotarla  do nas tez informacja o tym, ze
powstanie nowa hala TS Wisla - zreszta projektowana przez firme budujaca
stadion konkurencji z niewlasciwej strony Blon. Hala ma byc wielofunkcyjna,
choc o ile sie nic nie zmieni bedzie z niej korzystala glownie jedna z
kilku najlepszych druzyn w Europie w koszykowke kobiet - Wisla Can-Pack.
Procz tego futsalowcy, siatkarki itp.

Ponadto wszystkim czytajacym grupe Wislakom chcialbym przypomniec o akcji
"Wisla to MY!" wrzucajmy do puchy, wspomozmy TS. Na Lechu udalo sie
uzbierac okolo 14 000 zl, choc ja osobiscie na F puszek nie spotkalem, wiec
kase wplacilem na konto. Nie pozwolmy, aby Towarzystwo bylo zmuszone likwidowac sekcje
judo,strzelecka, czy gimnastyczna.

Dobry koniec tygodnia.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-05-14 06:26:36
Autor: Kwik
Bedzie doping na derbach
W dniu 2011-05-13 23:51, danpe_ pisze:

Mimo ogolnopolskiego protestu derby sa na tyle waznym dla Krakowa
wydarzeniem iz podjeto decyzje o tym, ze doping bedzie prowadzony.

Szkoda. Szczerze liczylem na kontynuacje akcji protestacyjnej w stylu "jasnie wielmozne panstwo kibolstwo eskaluje protest - jego nowa forma bedzie nienoszenie szalikow Wisly i nieprzychodzenie na stadion."

Kwik

Data: 2011-05-14 09:57:55
Autor: AJK
Bedzie doping na derbach
14-05-2011, 06:26, Kwik napisał:

[...]

Miejmy nadzieję, że państwo pomyślą, zanim rykną swój tradycyjny
repertuar i że w najlepszym wypadku będzie "Zawsze nad wami... yyyy...
To nie o tobie! Hej, Maor - to nie o tobie!" ;-) Niestety, doświadczenie lat poprzednich uczy, że głośniki w czasie
derbów lepiej wyłączyć.

--
AJK

Data: 2011-05-14 09:38:16
Autor: początkująca nimfomanka
Bedzie doping na derbach
AJK <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał(a):
[...]
*
Złotousty raczył wydalić opinię. Przypomnijmy "królowi dowcipu" prspn, iż derby odbędą się przy Reymonta zatem kwestia dopingu będzie wyglądać inaczej niż na ukochanej przez autora Kałuży.
Ach, pan to przecież "kibic krakowskiej piłki" , dla niezorientowanych "zakamuflowany pas, wstydzący się ujawnić".
A jakie życzenia wynikowe, znów chcemy "remisu i spokoju na trybunach" :-)
Pokoloruj coś zamiast pisać o rzeczach, o których nie masz pojęcia. --

Data: 2011-05-14 11:50:16
Autor: grzeda
Bedzie doping na derbach
W dniu 2011-05-14 11:38, początkująca nimfomanka pisze:

Pokoloruj coś zamiast pisać o rzeczach, o których nie masz pojęcia.

Przywitajmy prawdziwego kumatego oklaskami na grupie!

pozdr
pG

Data: 2011-05-14 13:04:59
Autor: AJK
Bedzie doping na derbach
Dnia Sat, 14 May 2011 09:38:16 +0000 (UTC), początkująca nimfomanka
napisał(a):

[...]

Leżę i kwiczę radośnie :-))
No, panowie, rekord głupoty na grupie niniejszym uznaję za pobity, a
poprzeczka wisi teraz naprawdę wysoko.  --
AJK

Data: 2011-05-15 01:09:25
Autor: Roberto
Bedzie doping na derbach

*
[...]

AJK za mną nie przepada, ale ostro pojechałaś:) Tak ostro, że mało nie
spadłem z krzesła rycząc ze śmiechu. Fajnie było się pośmiać. Może i
jesteś początkująca w profesji:) ale za to wejście masz jak smok
wawelski.

niewstydzący się ujawnić
Roberto

Data: 2011-05-14 12:13:59
Autor: DysoN
Bedzie doping na derbach
W dniu 2011-05-14 09:57, AJK pisze:
14-05-2011, 06:26, Kwik napisał:

[...]

Moze mnie pamiec myli, ale derby rozgrywane na Wisle, z wyjtakiem tych pierwszych po powrocie Cracovii do ekstraklasy, raczej nie charakteryzowaly sie wielkim natezeniem bluzgania. Co innego te na Kaluzy, tam WTSK nieustannie krolowalo a i fani Wisly tez sobie "folgowali". Tak wiec nie przesadzaj i domalowuj wilkowi ostrzejszych kłow niz ma.

A z dopingu na derbach jestem zadowolony, to byla jedyna rozsadna decyzja jaka mozna bylo podjac

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2011-05-14 13:13:34
Autor: AJK
Bedzie doping na derbach
Dnia Sat, 14 May 2011 12:13:59 +0200, DysoN napisał(a):

[...]

No, może rzeczywiście jestem deko przewrażliwiony. Ale miałem okazję
wysłuchiwać bluzgów i po jednej, i po drugiej stronie Błoń, więc
nadzieję mam małą i wolę dmuchać na zimne.
A z dopingu na derbach jestem zadowolony, to byla jedyna rozsadna
decyzja jaka mozna bylo podjac

A to swoją drogą. Nie wiem, czy klub rozmawiał jak te rozmowy
przebiegały, ale decyzja trybun jest "jedynie słuszna". Na takim meczu
udowadniać, że większą wartość niż własny klub (być może zdobywający
tytuł i lejący lokalnego rywala) ma solidarnośc z przeciwnikami po szalu
(w bardzo dużym uproszczeniu) to byłby całkowity blamaż. Dobrze więc, że
stało się jak się stało i miejmy nadzieję, że będzie dobrze :-)
 --
AJK

Data: 2011-05-15 01:11:41
Autor: Roberto
Bedzie doping na derbach
On 14 Maj, 12:13, DysoN <dy...@szuruburu.ru> wrote:
> [...]

Kaluzy, tam WTSK nieustannie krolowalo a i fani Wisly tez sobie
"folgowali". Tak wiec nie przesadzaj i domalowuj wilkowi ostrzejszych
 Powiedział DysoN, ubrał krawat i idzie na mecz.

Data: 2011-05-14 11:42:35
Autor: grzeda
Bedzie doping na derbach
[...]

Suma sumarum zarzad zrobil z kibicami co chcial. Idzie to w dobrym kierunku.

pozdr
PG

Data: 2011-05-14 18:39:04
Autor: danpe_
Bedzie doping na derbach
Dnia Sat, 14 May 2011 11:42:35 +0200, grzeda napisał(a):

[...]

Zobaczymy po oprawach ;)

danpe_
gg:827748

Bedzie doping na derbach