Bedzie miejsce pod Zydowskie sklepy

Data: 2009-07-21 19:02:39
Autor: Jan Kowalski
Bedzie miejsce pod Zydowskie sklepy
Nie moze byc tak ze Polacy sobie handluja i zarabiaja.

Data: 2009-07-21 19:47:52
Autor: bourbaki
Jan Kowalski wrote:
Nie moze byc tak ze Polacy sobie handluja i zarabiaja.

moze byc ...
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,6842775,_Rz___Biedni_placa_nawet_40_proc__wiecej_za_zywnosc.html

Data: 2009-07-21 20:01:40
Autor: Panslavista
On Tue, 21 Jul 2009 19:02:39 +0200, Jan Kowalski wrote:

Nie moze byc tak ze Polacy sobie handluja i zarabiaja.
I muzeum parchatej sztuki współczesnej.
Jednym z eksponatĂłw bedzie GWno wyryte w kamieniu.

Data: 2009-07-21 13:29:34
Autor: Antenka
Bedzie miejsce pod Zydowskie sklepy

Jednym z eksponatów bedzie GWno wyryte w kamieniu.

Panie Slavisto, a ja myślę, że to będzie GóWno naczelnego uwiecznione
w przezroczystej palstikowej kostce! To będzie taka instalacja. Jak
komuś będzie mało widoku kupy, to dodatkowo naciśnie specjalny spray,
by poczuć jej odór! Fuj!

Antenka :-(

P.s. Za dodatkową opłatę (1 zł)  na specjalnym ekranie będzie można
zobaczyć siedzącego na sedesie i s.......go  Jacka Kupeckiego,
wydającego odgłosy : eee, eee, eee... :))

Data: 2009-07-21 18:56:15
Autor: magdaverakosiorek
On Jul 21, 1:01 pm, Panslavista <panslavi...@wp.pl> wrote:
On Tue, 21 Jul 2009 19:02:39 +0200, Jan Kowalski wrote:
> Nie moze byc tak ze Polacy sobie handluja i zarabiaja.

I muzeum parchatej sztuki współczesnej.

Czy parchatej czy kacapskiej co to ma za znaczenie.
Ja jestem dumna Polka i nie obchodza mie ani parchaci ani kacapscy
panslawisci.
magdavera

Data: 2009-07-22 05:40:14
Autor: Panslavista
Bedzie miejsce pod Zydowskie sklepy

Użytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisał w
wiadomości
> [...]

Czy parchatej czy kacapskiej co to ma za znaczenie.
Ja jestem dumna Polka i nie obchodza mie ani parchaci ani kacapscy

Komu ty verna?

Data: 2009-07-21 23:13:25
Autor: ColgatesBilly
"Panslavista" <panslavista@wp.pl> wrote in message news:pan.2009.07.21.18.01.40.253131wp.pl...
On Tue, 21 Jul 2009 19:02:39 +0200, Jan Kowalski wrote:

Nie moze byc tak ze Polacy sobie handluja i zarabiaja.
I muzeum parchatej sztuki współczesnej.
Jednym z eksponatĂłw bedzie GWno wyryte w kamieniu.

Powrot PeWeXow ?
( dla czlonkow wewnetrznego spoleczenstwa ?)

Data: 2009-07-22 06:55:07
Autor:
Bedzie miejsce pod Zydowskie sklepy
On Tue, 21 Jul 2009 19:02:39 +0200, "Jan Kowalski" <jan@kowalski.pl>
wrote:

Nie moze byc tak ze Polacy sobie handluja i zarabiaja.

 czym handluja? CHINSZCZYZNA i podrobami... "kupcy" ? --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Bedzie miejsce pod Zydowskie sklepy