Będzie mniej bankomatów ?

Data: 2010-03-13 15:22:45
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Będzie mniej bankomatów ?
http://www.netsprint.pl/serwis/news?sort_by=3&q=bankomaty&rpp=20

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/index3.php

Data: 2010-03-13 15:25:33
Autor: Valdi
Będzie mniej bankomatów ?
"Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" news:hng73m$db2$1inews.gazeta.pl
http://www.netsprint.pl/serwis/news?sort_by=3&q=bankomaty&rpp=20

A już zaczynałem mieć dobre zdanie o Warszawie i jej mieszkańcach a tutaj
taki jeden wszystko zburzył.

Data: 2010-03-13 19:13:58
Autor: Imiennika
Będzie mniej bankomatów ?
> [...]
> http://www.netsprint.pl/serwis/news?sort_by=3&q=bankomaty&rpp=20

A już zaczynałem mieć dobre zdanie o Warszawie i jej mieszkańcach a tutaj

A ja zastanawiam się o co ci chodzi ?
Będziesz szukać bankomatu lub płacić prowizje za wypłaty.

Data: 2010-03-13 22:48:41
Autor: Valdi
Będzie mniej bankomatów ?
"Imiennika" news:3461.000007d0.4b9bd5e6newsgate.onet.pl

A ja zastanawiam się o co ci chodzi ?

A ja Ci wyjaśniam o co mi chodzi. Jak mnie pamięć nie zawodzi to o omawianym
problemie sobie gaworzymy na grupie. Może nie jest to jakaś ogromnie żywa
dyskusja w wyniku której na grupie londuje dziesiąt postów, ale jednak
takowa ma/miała miejsce.
Przy odrobinie chęci i częściowym stosowaniu się do zasad netykiety wypadało
by przynajmniej na szybko przeglądnąć co się na grupie dzieje/działo
przynajmniej na przestrzeni ostatnich dni a potem wklejać w nowym temacie
linka do tego o czym zainteresowane (i nie tylko) osoby wiedzą.

Będziesz szukać bankomatu lub płacić prowizje za wypłaty.

Nie, nie będę. Jeżeli mój bank sprawi, że w lokalizacji, w której
najczęściej po tej stronie Odry wypłacam mamonę z maszyny, która w szeroko
pojętym tego słowa znaczeniu skosi mnie prowizją za wypłatę to poszukam
innego banku.
Póki co mam ten komfort, że w okolicy mojego polskiego kwadratu mam maszynkę
bekającego W, eCard, C4Y oraz bodajże 6 - 8 euronetów :)
Rozumiem, że nie wszyscy mają taki komfort, co nie zmienia faktu, że
omawiany problem jest IMHO za bardzo rozdumuchiwany przez media i podciągany
do miana rasowej katastrofy. A prawda jest taka (zapewnie o tej
dziennikarzyny bez powołania zapominają), że rynek nie znosi próżni. W
wyniku tego stan, w którym dostęp do gotówki był by utrudniony nie trwał by
w nieskończoność. Po przez np. następujące rozwiązania:
1. wprowadznie lokalnej karty (mniej realne)
2. ruch konkurencji (najbardziej realne)
sytuacja szybko wróciła by do normy.
A jeżeli ktoś w bankowości kieruje się niezrozumiałym jak dla mnie
sentymentem to sam może być ewentualnie sobie winień, że bank go z uśmiechem
na ustach puka :)

Dodam również na zakończenie, że sieć z której wypłacał bym w ostateczności
mamonę, właśnie się wycofała ze swojego kretyńskiego pomysłu limitowania
kwoty wypłaty - a już byli w ogórku, a już witali się z gąską idąc na bój z
organizacjami. Tradycyjnie wiele szumu o nic, a mizeria dziennikarskia
tradycyjnie z błahej sprawy stworzyła katastrofę.

Wsio. Miłej nocki. :)

Data: 2010-03-13 21:19:12
Autor: J_K_K
Będzie mniej bankomatów ?
Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <adres.na@mojej.www.pl> napisał w wiadomości news:hng73m$db2$1inews.gazeta.pl...
http://www.netsprint.pl/serwis/news?sort_by=3&q=bankomaty&rpp=20

Najbardziej uderzy to ew. w banki wirtualne / bezoddziałowe.
Chyba, że przestawią się na Visę ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-03-14 12:05:28
Autor: kashmiri
Będzie mniej bankomatów ?
J_K_K <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> had the courage to write:
[...]

Bzdura, to tylko na korzyść bankom - przyciągną więcej klientów obniżając koszty wypłaty z obcych bankomatów bez żadnego uszczerbku na swojej prowizji. Wystarczy dobra akcja marketingowa.

Data: 2010-03-14 09:51:44
Autor: J_K_K
Będzie mniej bankomatów ?
Użytkownik "kashmiri" <nie.ma@nigdzie.com> napisał w wiadomości news:hni5c4$fob$1news.onet.pl...
[...]

Bzdura to jest to co Ty piszesz - chyba nie przeczytałeś artykułu.
Taki Euronet np. będzie współpracował wg Ciebie charytatywnie ?

Sedno artykułu jest takie, że skoro proponują operatorom stawkę poniżej kosztów,
to operatorzy zwiną część bankomatów, skutkiem czego klienci "bezoddziałowych"
będą mieli (zwłaszcza w mniejszych miejscowościach) dalej do "źródełka",
czyli przeniosą się tam, gdzie pieniądze mogą dostać najszybciej i najbliżej - czy to w oddziałowym
bankomacie, czy też w okienku.

Pzdr

JK

Data: 2010-03-14 11:51:37
Autor: Valdi
Będzie mniej bankomatów ?
"J_K_K" news:hni6de$esn$1news.interia.pl

[...]

IMHO sytuacja o której piszesz jest dość radykalna co nie oznacza, że
niemożliwa.
Wspomniany euronet chyba prędzej dogada się z kilkoma liczącymi podmiotami
bankowymi na rynku i stworzy wraz z nimi taką ofertę, na której zyska
klient, bank jak i on sam (tj. euronet).
Pytanie laika - czy stoi coś na przeszkodzie aby wypłaty z danej maszynki
szły bez wiedzy organizacji płatnicznej mimo, że kartą, którą dokonujemy
wypłaty ma na sobie logo MC bądź Visy?

Data: 2010-03-14 14:47:43
Autor: Rafał
Będzie mniej bankomatów ?
W dniu 10-03-14 09:51, J_K_K pisze:
Sedno artykułu jest takie, że skoro proponują operatorom stawkę poniżej
kosztów,
to operatorzy zwiną część bankomatów,  [...]

Niech zwijają. Dla nich każda kwota jest "poniżej kosztów", tak jak w tpsa. Każdy próbuje tylko wyrwać jak najwięcej kasy dla siebie, niektórym to już się mózg w bilon zamienił.

--
Raf

Data: 2010-03-14 11:25:44
Autor: Valdi
Będzie mniej bankomatów ?
"kashmiri" news:hni5c4$fob$1news.onet.pl

> [...]

koszty wypłaty z obcych bankomatów bez żadnego uszczerbku na swojej
prowizji. Wystarczy dobra akcja marketingowa.

@kashmiri!
Bodajże dwa dni temu pisałeś o bankach w UK, które dokonywały migracji z MC
do Visy.
Możesz prosto i źwięźle napisać czym taki ruch był podyktowany?

Będzie mniej bankomatów ?