Będzie moherowo-kibolska rewolucja socjalistyczna ?!?!

Data: 2011-05-07 20:26:47
Autor: Zennon
Będzie moherowo-kibolska rewolucja socjalistyczna ?!?!
Jak Kaczyński to zrobi, to ja nie wiem ;)))))

Zennon

Data: 2011-05-07 12:56:12
Autor: Hans Kloss
Raz sierpem raz młotem platfonską hołotę!
On 7 Maj, 20:26, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-Address.invalid>
wrote:
Jak Kaczyński to zrobi, to ja nie wiem ;)))))
To całkiem proste- raz sierpem raz młotem platfonską hołotę! ;)
J-23

Data: 2011-05-07 20:29:34
Autor: Grzegorz Z.
Zennon napisał:

Jak Kaczyński to zrobi, to ja nie wiem ;)))))

Może coś wyszuka u klasyków, nt. sojuszu proletaryacko-włościańskiego?

Ma trochę tego, jeszcze od mamy dostane.

Data: 2011-05-07 21:10:21
Autor: Dirko
Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1az29gv4jyew0.hcgf3mo4rm7y.dlg40tude.net...
Zennon napisał:
Jak Kaczyński to zrobi, to ja nie wiem ;)))))

Może coś wyszuka u klasyków, nt. sojuszu proletaryacko-włościańskiego?

    kaczyzm = stalinizm

Data: 2011-05-07 21:18:31
Autor: pluton
Będzie moherowo-kibolska rewolucja socjalistyczna ?!?!

    kaczyzm = stalinizm

kaczyzm = pojebizm

Nullification

Data: 2011-05-07 21:20:03
Autor: Przemysław W
Będzie moherowo-kibolska rewolucja socjalistyczna ?!?!
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iq45le$io1$1inews.gazeta.pl...

    kaczyzm = stalinizm

kaczyzm = pojebizm

kaczyzm = faszyzm

Przemek

--

"W "Gazecie" Janicki ujawnił, że płk Florczak kilka miesięcy przed tragedią przeczuwał, że do niej dojdzie. W prokuraturze szef BOR zeznał, że pułkownik fatalnie oceniał współpracę z kancelarią prezydenta Lecha Kaczyńskiego. "Szefie, kiedyś dojdzie do tragedii i zginie wiele niewinnych osób"- miał powiedzieć po powrocie z jednej z delegacji z prezydentem."

Data: 2011-05-07 23:57:30
Autor: matusm

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:iq4617$k3d$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iq45le$io1$1inews.gazeta.pl...

    kaczyzm = stalinizm

kaczyzm = pojebizm

kaczyzm = faszyzm nie inaczej w koncu nadal,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-05-07 20:47:51
Autor: pluton
Będzie moherowo-kibolska rewolucja socjalistyczna ?!?!
Jak Kaczyński to zrobi, to ja nie wiem ;)))))

"Staruch" na wicepremiera, ministra sportu !!!

Nullification

Data: 2011-05-07 22:33:27
Autor: Kaczysta

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201105071827.UTC.iq42ul$ha3$1tioat.net...
Jak Kaczyński to zrobi, to ja nie wiem ;)))))

Zennon
A PO-stwo już sra ogniem ze strachu, że strzelili sobie w stopę.
AZ

Data: 2011-05-07 22:39:27
Autor: Tomasz Chmielewski
On 07.05.2011 22:33, Kaczysta wrote:

[...]

Z komentarzy do artykulu:

niezaprzeczalnym faktem jest że w żadnym kraju żadna opozycja
nie posunęła się do tego aby występować przeciwko własnemu
rząowi z de facto zorganizowaną grupą przestępczą - a przecież
bandyci stadionowi taką grupą właśnie są. Powiem więcej - w
latach osiemdziesiątych organizatorzy demonstracji ulicznych
bronili się jak mogli przed tym aby dołączały do nas grupy
chuliganów czy bandytów.
Dzisiaj jarosław kaczyński idzie z nimi ręka w rękę

Ryk faszystowskiej hordy coraz głośniej roznosi się po Polsce.
Jest fuhrer, jest "ludowy przywódca" ludu kiboli, jest Soldaten
Zeitung, czyli Gazeta Polska. Nocne paradenmarsche z ogniami i
świecami też są.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-05-07 21:00:12
Autor: obserwator
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.wpkg.org> napisał(a):

[...]

prosze podac link do pelnej informacji zawierajacej wypowiedz Pana Jaroslawa Kaczynskiego. To co pan napisal,  to tylko panska subiektywna interpretacja faktow.

A tak a propos, komuna nazywala chuliganami wlasnie strajkujace spoleczenstwo, ktore nie mialo innej mozliwosci zademonstrowania swego sprzeciwu wobec wladzy.

Tego typu demonstracje i protesty sa objawem zdowego spoleczenstwa. Demonstracje sa normalnym i pozadanym zjawiskiem w krajach cywilizowanej demokracji. Zwalcza sie je sila, tylko w systemach totalitarnych.

[...]

..slowa zywcem skopiowane z poradnika dla mlodego bolszewika.

Data: 2011-05-07 23:35:48
Autor: Tomasz Chmielewski
On 07.05.2011 23:00,  obserwator wrote:

[...]

Tzn. przeciw czemu czy komu twoim zdaniem demonstrowala ta dzicz, przepraszam, strajkujacy?

http://www.nieruchomosci.bydgoszcz.eu/2011/05/05/zniszczenia-na-stadionie-zawiszy/

Tego typu "demonstracje" powtarzaja sie zreszta co kilka miesiecy:

http://www.fakt.pl/Stadionowi-bandyci-zabijaja-pilke-w-Bydgoszczy-,galeria-artykulu,80738,1.html

Szczegolnie polecam fotografie nr 8 - moze temu sprzeciwiaja sie "demonstrujacy"?

http://www.fakt.pl/Stadionowi-bandyci-zabijaja-pilke-w-Bydgoszczy-,galeria-artykulu,80738,8.html

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-05-07 22:30:54
Autor: obserwator

,
> [...]
> demokracji. Zwalcza sie je sila, tylko w systemach totalitarnych.

Tzn. przeciw czemu czy komu twoim zdaniem demonstrowala ta dzicz,

wszyscy to dzicz?  Bez przesady. Demonstracje trwaja juz od dawna przeciwko
rzadowi Tuska. W Bydgoszczy to prowokacja i przygotowanie gruntu pod odwet za ta krytyke. Kibice stali sie groznym srodowiskiem opozycyjnym dla tego rzadu. To ogroma masa mlodych ludzi ktorzy maja odwage wykrzyczec w twarz Tuskowi jakim jest pajacem,klamca i nieudacznikiem.

Wszystko jest w sieci i jesli sie komus chce dociekac to znajdzie odpowiedz na kazde pytanie, tak ze nie warto wciskac kitu na grupach dyskusyjnych,bo w dobie internetu to nie ma zadnego sensu i mozna wyjscia na durnia.

W kazdym razie rzad Tuska siega do sprawdzonych i przecwiczonych w PRL-u metod sbeckich. Kolejna kompromitacja !

Data: 2011-05-08 00:47:14
Autor: Tomasz Chmielewski
On 08.05.2011 00:30,  obserwator wrote:
[...]

Przepraszam, ci co rzucaja na stadionie wyrwanymi siedzeniami to male, niewinne lobuziaki - tak trzymac!

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-05-07 23:50:27
Autor: obserwator
Będzie moherowo-kibolska rewolucja socjalistyczna ?!?!
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.wpkg.org> napisał(a):
Przepraszam, ci co rzucaja na stadionie wyrwanymi siedzeniami to male, niewinne lobuziaki - tak trzymac!

kto rzucal ? Wszyscy rzucali? Generalnie sytuacja bardzo sie poprawila na
polskich stadionach.Prosze sie zapoznac ze statystyka policyjna.

Data: 2011-05-08 02:00:28
Autor: Tomasz Chmielewski
On 08.05.2011 01:50,  obserwator wrote:
[...]

Czyli kibole mniej demonstruja przeciwko rzadzacym?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-05-08 00:10:29
Autor: obserwator
> [...]
> polskich stadionach.Prosze sie zapoznac ze statystyka policyjna.

Czyli kibole mniej demonstruja przeciwko rzadzacym?

demonstruja nadal i wiecej, ale pokojowo. Filmiku ktorego telewizor nie pokaze
wasc nie ogladnal? Jeszcze jest na grupie. Polecam.

Data: 2011-05-08 02:29:53
Autor: Tomasz Chmielewski
On 08.05.2011 02:10,  obserwator wrote:
[...]

Pokojowo demonstruja na stadionach?

Masz w sobie choc troche logiki?

Filmiku ktorego telewizor nie pokaze
wasc nie ogladnal?

Ze stadionu?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-05-08 00:59:01
Autor: obserwator
> [...]
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.wpkg.org> napisał(a):

> demonstruja nadal i wiecej, ale pokojowo.

kazde miejsce dobre na pokojowa demonstracje.

> Filmiku ktorego telewizor nie pokaze
> wasc nie ogladnal?

Ze stadionu?

nie, tym razem z przed stadionu, bo byly kibol, ktory jest teraz premierem  postanowil sie zemsci za sluszna krytyke.

Data: 2011-05-08 06:52:04
Autor: Tomasz Chmielewski
On 08.05.2011 02:59,  obserwator wrote:
> [...]

Pokojowo demonstruja na stadionach?
  >  Masz w sobie choc troche logiki?

kazde miejsce dobre na pokojowa demonstracje.

Tak tak - bijatyki, niszczenie stadionu, wyrywanie ogrodzen, krzeselek, plyt betonowych, podpalanie czego sie da, wszystko z haslem "jebac Lecha" czy "jebac Legie" to pokojowa demonstracja przeciwko rzadowi.

Jak slepym i naiwnym trzeba byc, zeby tak myslec?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-05-08 02:24:39
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iq4ls2$7kq$1inews.gazeta.pl...
[...]

To idź idioto na stadion, jak dostaniesz statystycznie po głupim łbie będziesz miał powody do zadowolenia.

--
stevep

Data: 2011-05-08 02:22:57
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iq4bss$a3d$1inews.gazeta.pl...
[...]

A ty rozróżniasz strajkujące społeczeństwo, od bandytów niszczących wszystko co im wpadnie pod ręke?

--
stevep

Data: 2011-05-07 23:35:10
Autor: pluton
Będzie moherowo-kibolska rewolucja socjalistyczna ?!?!
bronili się jak mogli przed tym aby dołączały do nas grupy
chuliganów czy bandytów.
Dzisiaj jarosław kaczyński idzie z nimi ręka w rękę

On nie idzie z nimi reka w reke. On jest chuliganem i bandyta.

Nullification

Data: 2011-05-07 23:56:10
Autor: matusm

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> napisał w wiadomości news:92lp05Fqu0U1mid.uni-berlin.de...
[...]

Oj joj joj stara ubecka retoryka bandyci ,łobuzy wichrzyciele przeciwko socjalizowi

Najlepiej znow  wprowadzić stan wojenne,,,,ropoczeto od  stadionow ,kuple od okraglostolowej flaszki pomoga,Bolek pewnie juz
starterach do przewodzenia wskazywania palcem co nakazalo SB .,,,,,nic  sie zmienilo bo nadal,,,,,,,,,,,,

Data: 2011-05-07 23:51:19
Autor: matusm
[...]

Moze cos sie  zmieni.........
Wojna jaruzelska ze spoleczenstwem trawa nadal w koncu ,,,,,,,,,,,,,,,,