Będzie moherowo-kibolska rewolucja socjalistyczna ?!?!

Data: 2011-05-07 20:29:34
Autor: Grzegorz Z.
Będzie moherowo-kibolska rewolucja socjalistyczna ?!?!
Zennon napisał:

Jak Kaczyński to zrobi, to ja nie wiem ;)))))

Może coś wyszuka u klasyków, nt. sojuszu proletaryacko-włościańskiego?

Ma trochę tego, jeszcze od mamy dostane.

Data: 2011-05-07 21:10:21
Autor: Dirko
Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1az29gv4jyew0.hcgf3mo4rm7y.dlg40tude.net...
Zennon napisał:
Jak Kaczyński to zrobi, to ja nie wiem ;)))))

Może coś wyszuka u klasyków, nt. sojuszu proletaryacko-włościańskiego?

    kaczyzm = stalinizm

Data: 2011-05-07 21:18:31
Autor: pluton
Będzie moherowo-kibolska rewolucja socjalistyczna ?!?!

    kaczyzm = stalinizm

kaczyzm = pojebizm

Nullification

Data: 2011-05-07 21:20:03
Autor: Przemysław W
Będzie moherowo-kibolska rewolucja socjalistyczna ?!?!
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iq45le$io1$1inews.gazeta.pl...

    kaczyzm = stalinizm

kaczyzm = pojebizm

kaczyzm = faszyzm

Przemek

--

"W "Gazecie" Janicki ujawnił, że płk Florczak kilka miesięcy przed tragedią przeczuwał, że do niej dojdzie. W prokuraturze szef BOR zeznał, że pułkownik fatalnie oceniał współpracę z kancelarią prezydenta Lecha Kaczyńskiego. "Szefie, kiedyś dojdzie do tragedii i zginie wiele niewinnych osób"- miał powiedzieć po powrocie z jednej z delegacji z prezydentem."

Data: 2011-05-07 23:57:30
Autor: matusm

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:iq4617$k3d$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iq45le$io1$1inews.gazeta.pl...

    kaczyzm = stalinizm

kaczyzm = pojebizm

kaczyzm = faszyzm nie inaczej w koncu nadal,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Będzie moherowo-kibolska rewolucja socjalistyczna ?!?!