Będzie rekord?

Data: 2009-07-28 11:26:10
Autor: in for
Będzie rekord?

Szczegóły:
http://www.shark.net.pl
Pozdr.,
i.

--

Data: 2009-08-01 20:18:32
Autor: in for
Esemes z Dahab

Data: 2009-09-11 09:29:52
Autor: in for
cd

Szczegóły:
http://www.shark.net.pl

Kolejna informacja z Dahab, od Agaty Bogusz:

"Już po zawodach. Udało mi się zrobić dwa rekordy bez płetw 36 m i free immersion 51 m. W monopłetwie dostałam żółtą kartkę, bo zawróciłam na 49 m, a zadeklarowałam 53, więc ten rekord nie został uznany. Spróbuję jeszcze raz pod koniec września oficjalnie pobić i ten rekord, może nawet więcej niż 50 m. Mateusz Malina pobił 3 rekordy Polski: 80 m w monopłetwie, 80 m - free immersion i 70 m bez płetw."

i.

--

Będzie rekord?