Będzie rewolucja.... miałam sen

Data: 2010-06-23 12:42:13
Autor: cytryna
Będzie rewolucja.... miałam sen
Jadrysiu możesz być zadowolony. Widziałam stos trupów  a na nim napis
"Śmierć POlszewi"...dziwne.

Antenka

Nie zamierzam się licytować w koszmarnych snach, ale zobaczyć wielka górę GWna
a na jej szczycie umazanych aktywitów PO i bobrującego w tej kupie Bobra - to koszmar. Najbardziej umazani byli Palikot i Tusk - mieszaniną GWna i krwi. Wróżbici wieszczą, że będzie jakaś tragedia w lipcu i żałoba ogólnonarodowa. Byc może mój sen wiąże się z ta przepowiednią.

--

Będzie rewolucja.... miałam sen