Będzie rokosz?

Data: 2011-10-25 10:32:13
Autor: Bambaryła
Będzie rokosz?

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v3v1c6y4v39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Czyżby szykował się rozłam w partii Jarka? Wszystko na to wskazuje.
Ziobro ostrzy sobie zęby jak nigdy dotąd. Jawnie kwestionuje poczynania
Jarosława i mówi o zdemokratyzowaniu partii. Mnie to rybka, niech się
rozdzielają , formują i nazywają jak chcą. I tak niczego nie osiągną , ani
Jarosław ze swoim mało kumatym betonowym elektoratem, ani Ziobro z
buntownikami . Jarkowi marzy się drugi Budapeszt, a tam właśnie ludzie
wylegli na ulicę . Mają dość zamordyzmu . Konserwa nie jest wcale na
topie, gdyby była Ruch Palikota nie osiągnąłby takie wyniku jaki osiągnął.
Spora część polityków , a i obywateli była przekonana , że wszystko jest
zabetonowane na wsze czasy. A tu ups i wielka niespodzianka. Kościół ,
który był monopolistą w Polsce od wieków , myślał , że tak będzie przez
następne wieki. A tu nagle, wyskakuje RP i woła " a kuku". Toż to szok.

Fakt, Palikot wyciął im niezły numer tylko na jak długo wystarczy mu antykościelnej amunicji? Wczoraj u Lisa już zaczął wymiekać.

BBR

Będzie rokosz?