Będzie tsunami w Krakowie?

Data: 2020-02-09 08:22:43
Autor: Bruno Brunowski
Będzie tsunami w Krakowie?
"W poniedziałkowej "Gazecie Wyborczej" ukaże się reportaż Marcina Wójcika pt. "Zły dotyk biskupa z Krakowa". "Biskup wsuwa 15-letniej Monice rękę pod koszulę, dotyka piersi, drugą rękę wciska między uda. Szepcze: 'Bóg mi ciebie zesłał. Przez ciebie chce mnie nauczyć czułości'" - czytamy we fragmencie tekstu opublikowanym na stronie internetowej gazety. Bohaterka reportażu napisała w swojej sprawie list do nuncjatury apostolskiej w Polsce, aby ta przekazała go papieżowi Franciszkowi. Celowo pominęła kurię krakowską, ponieważ obawiała się stronniczości.

Do jutrzejszej publikacji "Wyborczej" odniósł się w mediach społecznościowych ks. Tadeusz Isakowicz-Zaleski. "Będzie tsunami w Krakowie?" - zastanawia się kapłan, który cała historię ocenia jako "bardzo szokującą". "Zwłaszcza, że dotyczy urzędującego biskupa pomocniczego, który był ojcem duchownym i mentorem wielu pokoleń kapłanów" - dodaje.

Duchowny tłumaczy, iż sprawę zna, ale jedynie z relacji ustnych, "w tym też pani Moniki (imię zmienione), której to dotyczy, a która już w maju 2019 r. powiadomiła o wszystkim Nuncjusza Apostolskiego w Warszawie". "Było więc wystarczająco dużo czasu, aby podjąć odpowiednie działania" - zauważa.

"Tak czy siak jest to arcypoważny problem dla Archidiecezji Krakowskiej. Oby tylko kuria nie zbagatelizowała sprawy i nie wydała jakiegoś pokrętnego komunikatu, takiego jak w sprawie trzech zwolnionych dziennikarek. Oby także arcybiskup Marek Jędraszewski nie zachował się tak samo jak ws. abp. Juliusza Paetza, którego wspierał wbrew relacjom skrzywdzonych kleryków" - kwituje kapłan."
https://www.dorzeczy.pl/kraj/129074/sprawa-jest-bardzo-szokujaca-ks-isakowicz-zaleski-bedzie-tsunami-w-krakowie.html

Jedraszewskiemu elgiebety tak padły na wzrok, że nie ogarnia co mu się w Kurii dzieje?

--
Bruno

Data: 2020-02-09 08:33:34
Autor: Jacek Bialy
Będzie tsunami w Krakowie?
   -- - Jedraszewskiemu elgiebety tak padły na wzrok, że nie ogarnia co mu się w Kurii dzieje?

Typowe dla polskich biskupów - szukanie i nagłaśnianie tematów zastępczych. Potem gdy ktoś im coś wytknie, to mówią, że toczy się wielka wojna z kościołem i tak dalej. Nauczyli się tego od komunistów, którzy wszelką krytykę tłumaczyli wrogami ludu, zaostrzaniem się walk klasowych i tak dalej - kto z kim się wdał, takim się stał.

JB

Data: 2020-02-09 11:51:45
Autor: Konopny
Będzie tsunami w Krakowie?
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
Będzie tsunami w Krakowie?

Takie jak po słynnej płycie DVD na Kuchtę czy mocniejsze?

Tak że być może, ale wątpię:)

Data: 2020-02-09 17:38:09
Autor: A. Filip
Będzie tsunami w Krakowie? [Tylko w GW po "Dziecku Leppera" będzie "BISKUP wsuwa rękꦇnľ˙’‹3şP¸÷ 15-latki"]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]
[...]
https://www.dorzeczy.pl/kraj/129074/sprawa-jest-bardzo-szokujaca-ks-isakowicz-zaleski-bedzie-tsunami-w-krakowie.html

Jedraszewskiemu elgiebety tak padły na wzrok, że nie ogarnia co mu się w Kurii dzieje?

Pozwolisz że sparafrazuje komucha Millera "Koniec jest ważniejszy od
początku".  Po "GW dziecku Leppera" ja daje 50% że to się okaże
"w znaczącej części prawdą" oczywiście już po tym jak GW (Agora SA)
napędzi tym sprzedaż tak z dziesięciu swoich numerków.

Reklama wyprzedzająca dźwignią sprzedaży Gazetki Wybiórczej najbardziej
opiniotwórczego tabloidu (brukowca).  Kapitalizm Rulez! :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-09 08:52:37
Autor: Bruno Brunowski
Będzie tsunami w Krakowie? [Tylko w GW po "Dziecku Leppera" będzie "BISKUP wsuwa rękę pod koszulę 15-latki"]
W dniu niedziela, 9 lutego 2020 17:38:57 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

"w znaczącej części prawdą" oczywiście już po tym jak GW (Agora SA)
napędzi tym sprzedaż tak z dziesięciu swoich numerków..

:)

"Biskup pomocniczy Jan Szkodoń opuścił Archidiecezję Krakowską. O jego przyszłości zdecyduje Stolica Apostolska - informuje lokalny portal LoveKraków.pl. Jak donoszą dziennikarze, grozi mu nawet wydalenie ze stanu kapłańskiego. Czy decyzja kościelnego hierarchy ma wiąże się ze sprawą molestowania 15-letniej dziewczyny?"
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/krakow/biskup-jan-szkodon-opuscil-kurie-w-tle-reportaz-o-molestowaniu/0nkd8g9

--
Bruno

Data: 2020-02-09 18:25:20
Autor: A. Filip
Będzie tsunami w Krakowie? [Tylko w GW po "Dziecku Leppera" będzie "BISKUP (pomocniczy) wsuwa rękꦇnľ˙’‹3şP¸÷ 15-latki"]
> [...]

stanu kapłańskiego. Czy decyzja kościelnego hierarchy ma wiąże się ze
sprawą molestowania 15-letniej dziewczyny?"

To ma być "dowód winy"?  To jest dowód na to że zarzuty nie są
do zignorowania _z miejsca_ .

O *winie* Wielkiego Polskiego Reżysera Polańskiego Ocalałego z
Holokaustu *przesądza* to że "opuścił USA"? :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-09 10:07:13
Autor: Bruno Brunowski
Będzie tsunami w Krakowie? [Tylko w GW po "Dziecku Leppera" będzie "BISKUP (pomocniczy) wsuwa rękę pod koszulę 15-latki"]

W związku z oskarżeniami, jakie mają ukazać się w jutrzejszym wydaniu @gazeta_wyborcza, bp Jan Szkodoń opuścił @ArchKrakowska. Więcej w #SerwisKAI https://t.co/u08eqLfIdk

--
Bruno

Data: 2020-02-09 19:59:58
Autor: Budzik
Będzie tsunami w Krakowie? [Tylko w GW po "Dziecku Leppera" będzie "BISKUP wsuwa rękę pod koszulę 15-latki"]
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

Ze tez tego typu zasiewanie watpliwości stosujesz tylko wobec GW...

--
Pozdrawia... Budzik
"Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

Data: 2020-02-10 00:46:12
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

Podobne "wątpliwości" stosuje wobec praktycznie wszystkich dziennikarzyn.

W GW przypadku występuje (jak dla mnie) największa różnica między
wiarygodnością "samo-sugerowaną" a wiarygodnością na którą GW zasługuje.
Przy czym GW dalej ma dalej więcej wiarygodności by reakcja "tylko zignorować"
była głupotą, "powątpiewać" jednak nie sklerotyk może a nawet powinien.

Zresztą zasada jest prosta: Oskarżenia są więcej niż wystarczająco
poważne by ktoś powinien "dostać po dupie". Albo biskup pomocniczy (KRK)
albo Gazeta Wyborcza (Agora SA). Mecz się zaczął, w przypadku
burmistrza oskarżonego o gwałt a ostatnio *prawomocnie* uniewinnionego
trwał po "Najwspanialszych Sądach RP3" *10 LAT*.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2020-02-10 04:59:58
Autor: Budzik
[...]

Serio? Dasz jakies M-ID?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

Data: 2020-02-09 18:36:58
Autor: Runt
Będzie tsunami w Krakowie?
W dniu 2020-02-09 o 17:22, Bruno Brunowski pisze:
[...]
/.../
Jedraszewskiemu elgiebety tak padły na wzrok, że nie ogarnia co mu się w Kurii dzieje?

Może chciał wypędzić z niej diabła?

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Będzie tsunami w Krakowie?