Będzie ugoda między Alicją Tysiąc a Gościem Niedzielnym.

Data: 2010-12-17 21:38:44
Autor: Azor jest pedałem
Będzie ugoda między Alicją Tysiąc a Gościem Niedzielnym.
- Zamykam ten rozdział w swoim życiu - powiedziała "Gazecie" Alicja Tysiąc, obecnie radna dzielnicy Warszawy Mokotów o procesie z katolickim tygodnikiem "Gość Niedzielny".
Tysiąc pozwała redaktora naczelnego "Gościa Niedzielnego" ks. Marka Gancarczyka i wydawcę pisma - archidiecezję katowicką - za dziesięć artykułów na swój temat. Pierwszy ukazał się po tym, gdy wygrała w Trybunale Praw Człowieka w Strasburgu odszkodowanie od państwa polskiego.

Sprawa rozpętała dyskusję wokół aborcji, chociaż formalnie dotyczyła braku w polskim prawie szybkich procedur odwoławczych od decyzji lekarza. Tysiąc odmówiono przerwania ciąży, chociaż inny lekarz zalecał to ze względu na zagrożenie utraty wzroku matki. "Gość Niedzielny" napisał, że dostała nagrodę za to, że chciała zabić własne dziecko. Najbardziej kontrowersyjny był komentarz, otwierający cykl o Tysiąc, autorstwa samego naczelnego. Ks. Gancarczyk nazwisko kobiety umieścił obok nazwisk zbrodniarzy hitlerowskich. Sąd nie poddał się argumentacji jego obrońcy, że do Mengele i Hoessa zostali porównani sędziowie ze Strasburga. Przyznał rację Tysiąc, zasądzając na jej rzecz 30 tys. zł i przeprosiny za mowę nienawiści. Tygodnik apelował, ale znów przegrał, zamierzał wystąpić o kasację wyroku.

Tymczasem Tysiąc wygrała wybory samorządowe w Warszawie, została radną Mokotowa. "Gazeta" dowiedziała się nieoficjalnie, że dojdzie do ugody między nią a "Gościem Niedzielnym". Jej adwokat odmówił wypowiedzi w tej sprawie. Tysiąc tylko potwierdziła i ucięła: - Zamykam ten rozdział w moim życiu.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,8837663,Bedzie_ugoda_miedzy_Alicja_Tysiac_a_Gosciem_Niedzielnym.html#ixzz18P3i1b00

Katolicka gazeta i ugoda z "morderczynią"?

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-17 21:41:52
Autor: u2
W dniu 2010-12-17 21:38, Azor jest pedałem pisze:
[...]

Czyli nie ma sprawy, nie rozumiem czym się podniecasz kałecki. Lepiej
sprawdź czy nadal w Radomiu rządzi Pan Szkaradek :)

Data: 2010-12-17 21:48:30
Autor: rAzor
Będzie ugoda między Alicją Tysiąc a Gościem Niedzielnym.
Darz bór! Użytkownik... he he - Azor jest pedałem raczył napisać:
- Zamykam ten rozdział w swoim życiu - powiedziała "Gazecie" Alicja
Tysiąc, obecnie radna dzielnicy Warszawy Mokotów .............

Mnie się wydaje, że gdybyśmy mieli więcej takich... matek, to mieliśmy mniej Kaweckich.
Twoja mamusia, Kawecki, musiała być bardzo mocno wierzącą katoliczką.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-18 02:57:40
Autor: Jaksa
On Fri, 17 Dec 2010 21:48:30 +0100, rAzor <pora@na.telesfora.com> wrote:

Darz bór! Użytkownik... he he - Azor jest pedałem raczył napisać:
- Zamykam ten rozdział w swoim życiu - powiedziała "Gazecie" Alicja
Tysiąc, obecnie radna dzielnicy Warszawy Mokotów ..............

Mnie się wydaje, Ĺźe gdybyśmy mieli więcej takich.... matek, to mieliśmy  mniej Kaweckich.
Twoja mamusia, Kawecki, musiała być bardzo mocno wierzącą katoliczką.

To moze i tak, ale ociec trafil sie widac sowiecki soldat,
garbaty kalmuk z prochniakiami zebow, slina cieknaca z ust,
platfusem i nerwowym tikiem twarzy.

Jaksa

Data: 2010-12-17 21:14:11
Autor: magdaverakosiorek
On Dec 17, 7:57 pm, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:
On Fri, 17 Dec 2010 21:48:30 +0100, rAzor <p...@na.telesfora.com> wrote:
> [...]

To moze i tak, ale ociec trafil sie widac sowiecki soldat,
garbaty kalmuk z prochniakiami zebow, slina cieknaca z ust,

Tylko nie z prochniakiem zebow!
magdavera

Data: 2010-12-19 01:40:11
Autor: Jaksa
On Sat, 18 Dec 2010 06:14:11 +0100, magdaverakosiorek  <magdaverakosiorek@gmail.com> wrote:

> [...]

To moze i tak, ale ociec trafil sie widac sowiecki soldat,
garbaty kalmuk z prochniakiami zebow, slina cieknaca z ust,

Tobie to juz nawet pienki zebow nie zostaly dziadu.
Moczysz sztuczna szczeke w wodzie co noc.

Jaksa

Będzie ugoda między Alicją Tysiąc a Gościem Niedzielnym.