Bêdzie wiêcej internetu w Polsce. Nawet w Polsce B

Data: 2011-09-30 14:27:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Bêdzie wiêcej internetu w Polsce. Nawet w Polsce B
Rz±d w ostatniej chwili zakoñczy³ prace nad programem, który ma uratowaæ miliard euro przeznaczony na budowê internetu i zapewniæ niemal wszystkim Polakom dostêp do globalnej sieci. "Gazeta" pozna³a szczegó³y.

Jak wynika z danych GUS, w 2010 r. dostêp do internetu mia³o niewiele ponad 63 proc. gospodarstw domowych. Wci±¿ daleko nam nie tylko do Holandii czy Norwegii, gdzie internet ma ok. 90 proc. domów, ale nawet do unijnej ¶redniej wynosz±cej 70 proc.

 Do europejskiej czo³ówki mia³ nas zbli¿yæ ponad 1 mld euro z Unii. Mia³y go wydaæ samorz±dy. Ale choæ pieni±dze mamy od 2007 r., gminy i powiaty wyda³y zaledwie kilkana¶cie procent tej kwoty. - Samorz±dy od zawsze budowa³y drogi, przedszkola, szpitale i kanalizacjê, ale nie k³ad³y ¶wiat³owodów - t³umaczy Magdalena Gaj, wiceminister infrastruktury.
wiêcej: http://wyborcza.pl/1,75248,10381218,Bedzie_wiecej_internetu_w_Polsce__Nawet_w_Polsce_B.html

Dobra wiadomo¶æ!
Zanim zaczniecie gadaæ pierdo³y, polecam przegl±dn±æ stronê http://szerokopasmowapolska.pl/w-kierunku-szerokopasmowej-polski// . Na kolejnych stronach (2-9) przeanalizowane to, co dzieje siê w ró¿nych województwach. Przeczytajcie!

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-09-30 14:58:02
Autor: Fresh
Bêdzie wiêcej internetu w Polsce. Nawet w Polsce B
W tej chwili problemem nie jest dostep do internetu.
Problemem jest zeby internet nie mial dostepu do nas.

Data: 2011-09-30 15:27:54
Autor: jadrys
Będzie więcej internetu w Polsce. Na wet w Polsce B
W dniu 2011-09-30 14:58, Fresh pisze:
W tej chwili problemem nie jest dostep do internetu.

I powiedział co wiedział... Niestety - dostęp do netu dla bardzo wielu stanowi problem.

Data: 2011-09-30 19:07:21
Autor: pluton
Bêdzie wiêcej internetu w Polsce. Nawet w Polsce B
I powiedzia³ co wiedzia³... Niestety - dostêp do netu dla bardzo wielu
stanowi problem.

No wlasnie ja tez nie wierzylem, ze Jarek sam pisze bloga.
To znaczy pisal, bo juz chyba od roku nic tam nowego nie ma.

Nullification

Data: 2011-09-30 19:23:36
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-30 19:07, pluton pisze:
[...]

Jaki "Jarek"? Nazwisko i pseudonim proszÄ™!

Data: 2011-09-30 21:54:09
Autor: pluton
Bêdzie wiêcej internetu w Polsce. Nawet w Polsce B
> No wlasnie ja tez nie wierzylem, ze Jarek sam pisze bloga.
> To znaczy pisal, bo juz chyba od roku nic tam nowego nie ma.

Jaki "Jarek"? Nazwisko i pseudonim proszê!

On ma rozne nicki : prezio, truposlaw, wariat, konus, kurdupel.
Sam uzywa nicka 'prezes pis'.

Nullification

Data: 2011-10-01 07:53:10
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-30 21:54, pluton pisze:
[...]

Czyli nadal nie wiem o kogo chodzi. Ale widać że facet posiada wiele twarzy..

Data: 2011-10-01 21:16:56
Autor: pluton
Bêdzie wiêcej internetu w Polsce. Nawet w Polsce B
> On ma rozne nicki : prezio, truposlaw, wariat, konus, kurdupel.
> Sam uzywa nicka 'prezes pis'.

Czyli nadal nie wiem o kogo chodzi.

Nie szkodzi, nic nie straciles.

Ale widaæ ¿e facet posiada wiele
twarzy..

Ma jedna, taka wsciekle zacieta...

pozdrawiam
pluton

Data: 2011-09-30 19:10:03
Autor: 'He®Sk'
On Fri, 30 Sep 2011 15:27:54 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-09-30 14:58, Fresh pisze:
> W tej chwili problemem nie jest dostep do internetu.
I powiedzia³ co wiedzia³... Niestety - dostêp do netu dla bardzo wielu stanowi problem.

 nie stanowi. po prostu operatorom nie oplaca sie na niektorych
 obszarach budowac sieci. jedynie chyba tp i netia robia cos  w tym kierunku. obliguje ich do tego niepisana umowa z uke.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-30 19:23:30
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-30 19:10, 'He®Sk' pisze:
[...]

Czyli....stanowi.
  I w tej drugiej sprawie też nie masz racji, - to nie TP i Netia ale p. Solorz jest motorem napÄ™dowym rozwoju internetu w Polsce.

Data: 2011-09-30 15:28:55
Autor: jadrys
Będzie więcej internetu w Polsce. Na wet w Polsce B
Rząd w ostatniej chwili zakończył prace nad programem, który ma uratować miliard euro przeznaczony na budowę internetu i zapewnić niemal wszystkim Polakom dostęp do globalnej sieci. "Gazeta" poznała szczegóły.

Jak wynika z danych GUS, w 2010 r. dostęp do internetu miało niewiele ponad 63 proc. gospodarstw domowych. Wciąż daleko nam nie tylko do Holandii czy Norwegii, gdzie internet ma ok. 90 proc. domów, ale nawet do unijnej średniej wynoszącej 70 proc.

Do europejskiej czołówki miał nas zbliżyć ponad 1 mld euro z Unii. Miały go wydać samorządy. Ale choć pieniądze mamy od 2007 r., gminy i powiaty wydały zaledwie kilkanaście procent tej kwoty. - Samorządy od zawsze budowały drogi, przedszkola, szpitale i kanalizację, ale nie kładły światłowodów - tłumaczy Magdalena Gaj, wiceminister infrastruktury.
więcej: http://wyborcza.pl/1,75248,10381218,Bedzie_wiecej_internetu_w_Polsce__Nawet_w_Polsce_B.html

============================================================================= Dobra wiadomość!
Zanim zaczniecie gadać pierdoły, polecam przeglądnąć stronę http://szerokopasmowapolska.pl/w-kierunku-szerokopasmowej-polski// . Na kolejnych stronach (2-9) przeanalizowane to, co dzieje się w różnych województwach. Przeczytajcie!

Znowu plany maja wielkie. I jak zwykle wyjdzie z tego wielkie G....

Data: 2011-09-30 15:48:46
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j64g8u$81l$1news.onet.pl...
[...]

Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Może na podstawie obeznej budowy autostrad i dróg szybkiego ruchu?
A może tak poczekasz dwa lata i dopiero weźmiesz się na komentarz?

Jest tylko jeden mały szkopuł. Jeśli rządzić będzie PiS to rzeczywiście, projekty mogą spalić na panewce.
Przykład mamy z autostradą, którą budował Kulczyk. Rządy objął PiS i zaraz "aresztował" autostradę zrywając umowę. I dopiero pod koniec swoich rządów musiał podpisać nową umowę ze stratą dla państwa coś koło 350 milionów.
A wiadomo - Kaczyński internetu i internautów nie kocha.

Data: 2011-09-30 19:17:10
Autor: jadrys
[...]

Na takiej podstawie że internet funkcjonuje już od dość dawna a rząd w sprawie dostępu do niego dal obywateli nawet palcem nie ruszył... Dlaczego wiec miałoby się to właśnie teraz zmienić?
Sorry że pominąłem milczeniem resztę twoich uwag, ale ja nie zamarzam teraz, w okresie przedwyborczym dyskutować o partiach politycznych, i o ich osiągnięciach czy jakichś wpadkach. Po prostu nie zamierzam tych szkodników promować.

Data: 2011-09-30 19:59:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j64ti6$iug$1news.onet.pl...

[...]

Zrozum w koÅ„cu coÅ›. SÄ… już opracowane konkretne projekty, sÄ… pieniÄ…dze i nic teraz nie stoi na przeszkodzie, by te projekty zrealizować. I o tym wszystkim zostaÅ‚eÅ› miÄ™dzy innymi  także i ty poinformowany. I na tym koniec.

Możesz tę informację przyjąć do wiadomości, możesz jej nie przyjmować. Nic tego nie zmieni. Twoja opinia się nie liczy. Nie możesz ty i tobie podobni przyspieszyć lub wstrzymać tych inwestycji. Możecie tylko szczekać lub kąsać po kostkach z zerowym skutkiem.

I tego wybory też nie zmienią. Mogłyby coś zmienić, gdyby Kaczyński wygrał taką większością, że mógłby samodzielnie rządzić. I wtedy złośliwie mógłby zastopować te inwestycje, ale wtedy strzeliłby sobie w kolano.

I jeszcze jedno, luźno związane z tematem dyskusji. Gdyby w przyszłym roku rządził Kaczyński, to mógłby sobie oprócz stworzenia 1.300 tysięcy miejsc pracy, głownie w Irlandii i Wielkiej Brytanii, wybudowanie blisko 1.000 km autostrad, W przyszłym roku, wszystko na to wskazuje, będzie oddanych do użytku tyle właśnie autostrad i dróg szybkiego ruchu.

Data: 2011-09-30 18:06:50
Autor: obserwator
Bêdzie wiêcej internetu w Polsce. Nawet w Polsce B
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa³(a): Zrozum w koñcu co¶. S± ju¿ opracowane konkretne projekty, s± pieni±dze i nic teraz nie stoi na przeszkodzie, by te projekty zrealizowaæ.
********************

..on jest tak samo rozumny jak i ty. Biezmienow o takich jak wy, mowil:
ze nie nalezy zbyt duzo od was wymagac, bo wy jestescie od propagandy, a nie
od myslenia.

Gdybyscie potrafili kacapy myslec, to byscie nie pisali tego, co tu piszecie.

Data: 2011-10-01 07:51:41
Autor: jadrys
[...]

Nie bądź naiwny że rząd będzie działał w kierunku w którym jego przedstawiciele nie będą mieli jakichś osobistych korzyści. Pamiętam że już Kwaśniewski będąc prezydentem obiecywał internet dla wszystkich.

I co mi po przyjmowaniu bądź odrzucaniu kolejnej obietnicy bez pokrycia? Interesują mnie fakty a nie obiecanki cacanki...

Na przeszkodzie we wprowadzaniu w życie takich projektów  nigdy nic nie staÅ‚o, unijne pieniÄ…dze zawsze na to lezaÅ‚y na koncie Polski. Tylko kolejne rzÄ…dy nie miaÅ‚y żadnego osobistego interesu w zajmowaniu siÄ™ tym.

Data: 2011-09-30 19:10:03
Autor: 'He®Sk'
Bêdzie wiêcej internetu w Polsce. Nawet w Polsce B
On Fri, 30 Sep 2011 15:28:55 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

 [...]

Znowu plany maja wielkie. I jak zwykle wyjdzie z tego wielkie G....

 przestan ciagle jeczec i czekac az ci ktos cos zrobi.  wez sie chlopie za myslenie. to nie czasy prl kiedy
 tobie jako komuchowi nalezalo sie. --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-30 19:23:18
Autor: jadrys
[...]

Czyli co proponujesz? Mam kupić ciężarówkę i dowozić sobie net z miasta?

Data: 2011-10-01 05:24:27
Autor: stevep
Dnia 30-09-2011 o 19:23:18 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Na początek zamów sobie oleum może będziesz mądrzejszy.

--
stevep

Data: 2011-09-30 19:10:03
Autor: 'He®Sk'
Bêdzie wiêcej internetu w Polsce. Nawet w Polsce B
On Fri, 30 Sep 2011 14:27:24 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

Rz±d w ostatniej chwili zakoñczy³ prace nad programem, który ma uratowaæ miliard euro przeznaczony na budowê internetu i zapewniæ niemal wszystkim Polakom dostêp do globalnej sieci. "Gazeta" pozna³a szczegó³y.

 problem jest w tym, ze poczatkowo samorzady glownie wiejskie
 i male miateczka usilowaly te pieniadze przeznaczyc na inne,
 wazniejsze ich zdaniem cele. ue twardo powiedziala: nie!
 inna sprawa jest to, ze sporo mieszkancow takich terenow  nie chce internetu, a wodociagow czy wyasfaltowanych drog.
 tak wiec "cyfryzacja" odbywa sie niejako na sile.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Bêdzie wiêcej internetu w Polsce. Nawet w Polsce B