Będzie więcej internetu w Polsce. Nawet w Polsce B

Data: 2011-09-30 14:58:02
Autor: Fresh
Będzie więcej internetu w Polsce. Nawet w Polsce B
W tej chwili problemem nie jest dostep do internetu.
Problemem jest zeby internet nie mial dostepu do nas.

Data: 2011-09-30 15:27:54
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-30 14:58, Fresh pisze:
W tej chwili problemem nie jest dostep do internetu.

I powiedział co wiedział... Niestety - dostęp do netu dla bardzo wielu stanowi problem.

Data: 2011-09-30 19:07:21
Autor: pluton
Będzie więcej internetu w Polsce. Nawet w Polsce B
I powiedział co wiedział... Niestety - dostęp do netu dla bardzo wielu
stanowi problem.

No wlasnie ja tez nie wierzylem, ze Jarek sam pisze bloga.
To znaczy pisal, bo juz chyba od roku nic tam nowego nie ma.

Nullification

Data: 2011-09-30 19:23:36
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-30 19:07, pluton pisze:
[...]

Jaki "Jarek"? Nazwisko i pseudonim proszÄ™!

Data: 2011-09-30 21:54:09
Autor: pluton
Będzie więcej internetu w Polsce. Nawet w Polsce B
> No wlasnie ja tez nie wierzylem, ze Jarek sam pisze bloga.
> To znaczy pisal, bo juz chyba od roku nic tam nowego nie ma.

Jaki "Jarek"? Nazwisko i pseudonim proszę!

On ma rozne nicki : prezio, truposlaw, wariat, konus, kurdupel.
Sam uzywa nicka 'prezes pis'.

Nullification

Data: 2011-10-01 07:53:10
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-30 21:54, pluton pisze:
[...]

Czyli nadal nie wiem o kogo chodzi. Ale widać że facet posiada wiele twarzy..

Data: 2011-10-01 21:16:56
Autor: pluton
Będzie więcej internetu w Polsce. Nawet w Polsce B
> On ma rozne nicki : prezio, truposlaw, wariat, konus, kurdupel.
> Sam uzywa nicka 'prezes pis'.

Czyli nadal nie wiem o kogo chodzi.

Nie szkodzi, nic nie straciles.

Ale widać że facet posiada wiele
twarzy..

Ma jedna, taka wsciekle zacieta...

pozdrawiam
pluton

Data: 2011-09-30 19:10:03
Autor: 'He®Sk'
On Fri, 30 Sep 2011 15:27:54 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-09-30 14:58, Fresh pisze:
> W tej chwili problemem nie jest dostep do internetu.
I powiedział co wiedział... Niestety - dostęp do netu dla bardzo wielu stanowi problem.

 nie stanowi. po prostu operatorom nie oplaca sie na niektorych
 obszarach budowac sieci. jedynie chyba tp i netia robia cos  w tym kierunku. obliguje ich do tego niepisana umowa z uke.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-30 19:23:30
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-30 19:10, 'He®Sk' pisze:
[...]

Czyli....stanowi.
  I w tej drugiej sprawie teĹĽ nie masz racji, - to nie TP i Netia ale p. Solorz jest motorem napÄ™dowym rozwoju internetu w Polsce.

Będzie więcej internetu w Polsce. Nawet w Polsce B