Będzie wniosek o ekshumację ofiar katastrofy

Data: 2010-10-10 17:13:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Będzie wniosek o ekshumację ofiar katastrofy
Pierwsza rodzina ofiar szykuje wniosek o ekshumację. Bliscy zabitych chcą, by prokuratura sprawdziła przyczyny i datę zgonu. Wierzą bowiem, że część ofiar mogła przeżyć uderzenie samolotu w ziemię.

Dzisiaj się mówi o tym, że może np. kilka minut po katastrofie jeszcze kilka osób żyło, ale były obrażenia tak głębokie, że nie było możliwym udzielenie pomocy. Ja myślę, że sekcja zwłok jest w stanie odpowiedzieć na pytanie, o której godzinie i z jakich przyczyn ci ludzie zginęli" - mówi RMF FM Małgorzata Wasserman, córka Zbigniewa Wassermana.

Według niej prokuratura już dawno powinna sama przeprowadzić sekcję zwłok. Bo, jak twierdzi Małgorzata Wasserman, ci, którzy zginęli są pochowani bez dokładnej przyczyny zgonu. A to złamanie prawa. Kobieta uważa też, że im dłużej trwa śledztwo, tym wyjaśnienie sprawy staje się coraz mniej możliwe.

"Całościowo patrząc na to dzisiaj można powiedzieć, że w wielu częściach to, co zostało zgromadzone - mówiąc kolokwialnie - nie trzyma się kupy" - mówi w RMF FM.

Wniosek o ekshumację trafi na biurko śledczych jeszcze w tym miesiącu. To jednak dopiero początek lawiny podobnych pism. Kolejne rodziny także, jak twierdzi córka Zbigniewa Wassermana, chcą złożyć wnioski o zbadanie ciał ich bliskich.
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/304827,bedzie-wniosek-o-ekshumacje-ofiar-katastrofy.html

Pół roku po śmierci sekcja zwłok ma wyjaśnić godzinę i minutę zgonu? Tego nie było nawet w serialu  "CSI: Kryminalne zagadki..." pani Wsserman.

Ja już teraz mogę podać godzinę i przyczynę zgonu: 08:41 (czasu polskiego), rozczłonkowanie na skutek katastrofy.

Data: 2010-10-10 17:25:30
Autor: cyc
Będzie wniosek o ekshumację ofiar katastrofy
Nie daleko padlo jablko od jabloni !

cyc

Data: 2010-10-10 17:30:13
Autor: u2
[...]

Zgadza się, brak sekcji zwłok to skandal świadczący o tym, że ruscy mają
coś do ukrycia.

Data: 2010-10-10 18:08:17
Autor: pluton
Będzie wniosek o ekshumację ofiar katastrofy
Zgadza się, brak sekcji zwłok to skandal świadczący o tym, że ruscy mają
coś do ukrycia.

Bo to bylo tak, ze pierwsza rakieta chybila, a trafila dopiero nastepna,
wystrzelona 20 sekund pozniej. Gdyby udalo sie ustalic moment zgonu z
dokladnoscia
+- 0.05 sekundy, to byla by to kompromitacja dla rosyjskiej techniki
wojskowej,
ktora nie potrafi rozwalic samolotu pasazerskiego jednym strzalem.

Nullification

Data: 2010-10-10 18:04:46
Autor: pluton
[...]

Wasermann utopil sie w wannie, a Ten jak mu tam - peron -
przejechany przez pociąg.

Nullification

Data: 2010-10-10 18:09:12
Autor: u2
W dniu 2010-10-10 18:04, pluton pisze:
Wasermann utopil sie w wannie, a Ten jak mu tam - peron -
przejechany przez pociÂąg.

Żałosny jesteś.

Data: 2010-10-10 18:21:19
Autor: pluton
Będzie wniosek o ekshumację ofiar katastrofy
> Wasermann utopil sie w wannie, a Ten jak mu tam - peron -
> przejechany przez poci?g.

Żałosny jesteś.

Dlaczego ? Przeciez podalem najbardziej logiczne i najbardziej prawdopodobne
wytlumaczenie
przyczyn zgonu ofiary katastrofy lotniczej  (oops - bestialskiego mordu w
wyniku spisku).

Nullification

Będzie wniosek o ekshumację ofiar katastrofy