Będzie znów nad nami powiewała biało-czerwona flaga

Data: 2011-06-19 21:22:18
Autor: pluton
Będzie znów nad nami powiewała biało-czerwona flaga
konwencji PiS prezes partii Jarosław Kaczyński. Dodał, że jeśli PiS wygra
wybory, to Polska przestanie być państwem klientystycznym wobec Niemiec i
Rosji.

a zacznie wobec USA.

Prezes PiS zapowiedział też, że jeśli jego partia wygra wybory, to będzie
chciał ustalić, CO SIĘ NAPRAWDĘ STAŁO PODCZAS KATASTROFY SMOLEŃSKIEJ.

Ja wiem! Spadl samolot i ludzie sie zabili. Nie trzeba wygrywac wyborow.

- Kaczyński mówił też, że Polska podejmie próbę odbudowy stosunków
transatlantyckich.

Bedziemy lizac rowa USA , a oni beda nas dymac w d***.

PiS musi zwyciężyć jeśli Polska ma istnieć jako państwo suwerenne w
Europie.

Poslac Fotyge do Berlina a Macierewicza do Moskwy i Europa pada na kolana.

wariatowi sie calkiem we lbie pomerdalo.

Nullification

Będzie znów nad nami powiewała biało-czerwona flaga