Będziemy jeździć na gazie?

Data: 2009-05-27 21:39:55
Autor: BoDro
Będziemy jeździć na gazie?
http://tiny.pl/3m39

"To pierwsza taka inicjatywa w Polsce - rowerzyści domagają się złagodzenia
surowych przepisów dotyczącym jazdy pod wpływem alkoholu i zaczęli już
zbierać podpisy pod obywatelskim projektem ustawy w tej sprawie."

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-05-27 13:18:01
Autor: Rowerex
Będziemy jeździć na gazie?
On 27 Maj, 20:39, "BoDro" <bo...@lolek.pl> wrote:
[...]

Znaczy, że na trzeźwo żaden facet nie pokaże się publicznie w
rajtuzach, o pieluchach nie wspominając ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-05-27 21:47:11
Autor: click
Będziemy jeździć na gazie?
BoDro pisze:
[...]

zaraz podniesie sie wrzask "towarzystwa trzezwosci transportowcow"
a te pytania sa tendencyjne:
http://www.dziennik.pl/wydarzenia/spoleczenstwo/article388232/Posel_chcialbym_jezdzic_na_lekkim_rauszu.html

--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Data: 2009-05-27 22:17:32
Autor: Andrzej Bedliński
Będziemy jeździć na gazie?
BoDro pisze:
[...]

Chciałbym w sprawie dodać głos za jazdą w pijanym widzie:
Pierwsze rowery MTB były budowane przez narkomanów lub pijaków!
Ówczesne zawody DH były rozgrywane na rowerach bez żadnych amortyzatorów, przy czym ramy o rozmiarach większych niż 23" nie należały do rzadkości!

Obecnie podczas każdych takich zawodów widzimy dosłownie hektary ugięć amortyzacji, przy czym większości starujących trzeźwych rowerzystów wyposaża swe "rumaki" w high-endową biżuterię.

Właśnie stopień nietrzeźwości powodował niepowtarzalną atmosferę początków MTB.
Od kiedy picie stało się "passe" roweryzm górski utracił wiele ze swojej romantyki - zjazdowcy opierają się o technologie promów kosmicznych, zwykła frajda jazdy góralem wynaturza się w wyniesione z ..tfu.. szosy nawyki i kończy się ściganiem za własne pieniądze zwane maratonami. Brr!

Wszysko przez wydumane problemy z piciem.
Gdzie duch warszawskich spotkań "Pod Rurą", gdzie swawola "browerzystów"!

Nie dajcie się o bracia wilcy!
Pozdrawiam

Data: 2009-05-27 22:50:26
Autor: click
Będziemy jeździć na gazie?
Andrzej Bedliński pisze:

[...]

nie wiem co ty rozmawiasz
ja tam nie pamietam, zebym trzezwy jezdzil rowerem po gorach (rowniez w maratonach) ;)

Data: 2009-05-28 12:48:49
Autor: reme.k
Będziemyjeździć na gazie?
Wszysko przez wydumane problemy z piciem.
Gdzie duch warszawskich spotkań "Pod Rurą", gdzie swawola "browerzystów"!

Brower Power to były piękne czasy :)
Bar Piwo przy bunkrze na pl. Strzegomskim :)
A w terenie mieliśmy nawet termotorbę co by browar się nagrzewał za szybko :)
hmm...

Data: 2009-05-28 00:02:18
Autor: Lopez
Będziemy jeździć na gazie?
idzie dobre, zejszcze tak to samo dla kierowcow samochodów i bedzie idealnie:)

Data: 2009-05-28 00:37:34
Autor: Marcin Hyła
Będziemy jeździć na gazie?
BoDro wrote:
[...]

Interpelacja poselska w tej sprawie jest bardzo ciekawa i zawiera IMHO sensowną propozycję. Linki u mnie na stronie.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-05-28 09:44:06
Autor: click
Będziemy jeździć na gazie?
Marcin Hyła pisze:
BoDro wrote:
[...]

lobbowales w tej sprawie?
"no to na drugie kolko panie posle i wpinamy sie w espedy" ;o)
--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Data: 2009-05-28 15:42:57
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Będziemy jeździć na gazie?
Panie BoDro, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gvk4uh$m5i$1inews.gazeta.pl> przy ul....

Powodzenia.

/me trzeźwy na rowerze

Data: 2009-05-28 21:00:54
Autor: robert
Będziemyjeździć na gazie?
[...]

Rowerzysta ma sporą szansę ucieczki przed kontrolą, pod warunkiem że nie jest upity na umór.
Rowerem można wjechać w leśną ścieżkę i ani patrol pieszy ani zmotoryzowany tam rowerzysty nie złapie.
Rower nie ma tablicy rejestracyjnej, więc jest anonimowy.

Data: 2009-05-28 23:17:47
Autor: click
Będziemyjeździć na gazie?
robert@mailinator.com pisze:
[...]

tyle, ze nie chodzi o to, by uciekac w las
ale jezdzic z podniesionym czolem jak cywilizowany czlowiek

Data: 2009-05-29 10:42:29
Autor: Tomasz Tarchala
Będziemyjeździć na gazie?
click <click_n_ride@psychop.op.pl> wrote:

tyle, ze nie chodzi o to, by uciekac w las
ale jezdzic z podniesionym czolem jak cywilizowany czlowiek

Ciekawa jest swoją drogą analiza ekonomiczna kwestii "czy uciekać przed
policją jeśli jedziesz na rowerze po pijaku". Jeśli cię złapią, to
zostaniesz potraktowany surowiej, niż tylko mandatem -- prawdopodobnie
spędzisz dzień czy dwa w areszcie i będziesz miał sprawę karną o
wykroczenie. Natomiast jeśli masz prawo jazdy, to kara jest większa -
odebranie go; można argumentować, że dla wielu osób jest to dużo
dotkliwsza kara niż nawet dwa dni w areszcie. Ergo, osobom posiadającym
prawo jazdy dużo bardziej opłaca się próba ucieczki przed policją.

//NoOffenc

Data: 2009-05-29 09:27:11
Autor: Jan Srzednicki
Będziemyjeździć na gazie?
On 2009-05-29, Tomasz Tarchala wrote:
[...]

Niedawno przy obiedzie w firmie dyskutowaliśmy, czy bardziej
ekonomicznie opłacalne jest zostawić rower i rura w jakiś las, czy
stracić prawo jazdy, wraz ze wszystkimi konsekwencjami zawodowymi tej
straty. Też nie jest zbyt łatwo rozstrzygnąć. ;)

Data: 2009-05-29 09:50:10
Autor: Ryszard Mikke
Będziemyjeździć na gazie?
On 2009-05-29, Tomasz Tarchala wrote:

> [...]

stracić prawo jazdy, wraz ze wszystkimi konsekwencjami zawodowymi tej
straty. Też nie jest zbyt łatwo rozstrzygnąć. ;)

Ja tam we wtorek dałem w długą. Trzeźwy byłem, owszem...

rmikke

Data: 2009-05-29 17:54:07
Autor: Wojtek
Będziemyjeździć na gazie?
Ryszard Mikke pisze:

Ja tam we wtorek dałem w długą. Trzeźwy byłem, owszem...

TY BANDYTO! ;)

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-05-29 21:39:32
Autor: click
Będziemyjeździć na gazie?
Ryszard Mikke pisze:

Ja tam we wtorek dałem w długą. Trzeźwy byłem, owszem...

ja tam Dluga nie jezdze, bo lapia ;)

Data: 2009-06-15 04:11:50
Autor: nb
Będziemyjeździć na gazie?
at Fri 29 of May 2009 21:39, click wrote:

Ryszard Mikke pisze:

Ja tam we wtorek dałem w długą. Trzeźwy byłem, owszem...

ja tam Dluga nie jezdze, bo lapia ;)

Ja jeżdżę, ale zwalniam do 50 km/h i mam spokój

--
nb

Data: 2009-05-30 02:15:10
Autor: zcxz
Będziemyjeździć na gazie?
Ryszard Mikke wrote:
Ja tam we wtorek dałem w długą. Trzeźwy byłem, owszem...
....tylko gdyby nie ta chusta ;)

--
zcxz

Będziemy jeździć na gazie?