Będziemy jeździć na gazie?

Data: 2009-05-28 00:37:34
Autor: Marcin Hyła
Będziemy jeździć na gazie?
BoDro wrote:
http://tiny.pl/3m39

"To pierwsza taka inicjatywa w Polsce - rowerzyści domagają się złagodzenia
surowych przepisów dotyczącym jazdy pod wpływem alkoholu i zaczęli już
zbierać podpisy pod obywatelskim projektem ustawy w tej sprawie."

Interpelacja poselska w tej sprawie jest bardzo ciekawa i zawiera IMHO sensowną propozycję. Linki u mnie na stronie.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-05-28 09:44:06
Autor: click
Będziemy jeździć na gazie?
Marcin Hyła pisze:
BoDro wrote:
[...]

lobbowales w tej sprawie?
"no to na drugie kolko panie posle i wpinamy sie w espedy" ;o)
--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Będziemy jeździć na gazie?